Reklama

Riot eksperymentuje z łagodnymi kontrami. Zmienia bohaterów, by mieli wyraźne słabości!

League of Legends

Reklama

Riot Games wpadło na pomysł dodania do gry tzw. łagodnych kontr. O co z tym chodzi?

Reklama


Riot Games często wpada na dość niespodziewane pomysły. Jednym z nich jest nowa mechanika, a raczej zbiór mechanik, jakie zostaną niedługo wprowadzone do League of Legends.

Według developerów, poczynione zmiany mają ułatwić kontrowanie niektórych postaci i sprawiać, że gra nie wygląda na przegraną/wygraną już w lobby meczów.

Łagodne kontry

Zmiany te dotyczą póki co kilku, kilkunastu postaci. Riot skupia się na bohaterach zasięgowych, którzy dzięki zachowaniu dystansu mają o wiele większe możliwości likwidowania, lub zadania obrażeń.

Reklama
ŁAGODNE KONTRY MAJĄ OSŁABIĆ ZASIĘGOWE POSTACIE

Celem zmian jest dodanie pewnych słabości do tego typu postaci, by inni bohaterowie mieli większe szanse na nawiązywanie walki.

Chcemy, aby ślepe wybieranie postaci stało się bardziej ryzykowne, zwłaszcza w profesjonalnych rozgrywkach.

Obecnie Riot poczynił takie oto zmiany:

  • Przerywanie dasha (doskoku) przez charm (prowokację) Ahri
  • W Akali daje standardową niewidzialność
  • R Blitzcranka i W Renektona niszczy tarczę celów przed zadaniem obrażeń
  • Cassiopeia i Poppy mają wbudowane bonusy przeciw spowolnieniom. W Cassio i Poppy uziemiają i spowalniają przeciwników w połowie dasha (doskoku)
  • R Katariny i Q Kleda mają silniejszą formę ciężkich ran
  • W Leony ma redukcję płaskich obrażeń

Riot dodaje, że nie ma obecnie gwarancji, że zmiany się pojawią, natomiast te wymienione mają być jedynie początkiem. Jeżeli zobaczymy je w aktualizacji 9.14 to będzie to oznaczać, że pomysł się przyjął.

Decyzję poznamy zapewne w połowie lipca, około 16-17.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej