Riot Games naprawia serwery EUNE i EUW, aby Clash przebiegał bez zarzutów
EUNE i EUW przygotowywane na Clasha.
Jeden z pracowników Riotu poinformował, że znaleziono błąd powodujący problemy z europejskimi serwerami. Winowajcą okazała się jedna z najważniejszy części systemu operacyjnego obsługującego wschodnie i zachodnie maszyny.
Znaleziono źródło problemów
Odpowiedzialny za obsługę serwerowni system operacyjny Linux spotkał poważny błąd. Jak się okazało wysypało się jądro (ang. kernel), które charakteryzuje się tym, że obsługuje wielozadaniowość, wielowątkowość, wielobieżność, pamięć wirtualną, biblioteki współdzielone, ładowanie na żądanie, współdzielony kod wykonywalny (ang. copy-on-write), dobre zarządzanie pamięcią i obsługę sieci TCP/IP.
Pomimo tego, iż jak podaje Riot, zostało jeszcze sporo pracy, nic nie wskazuje na odwołanie Clasha w ten weekend. Wręcz przeciwnie, wszystko powinno działać sprawnie i bez najmniejszych problemów.