Reklama

Riot naprawił błąd w LoLu, który obecny był przez 11 lat. Gracze zastanawiają się po co?

League of Legends

Reklama

Riot bardzo lubi pobijać różne nietypowe rekordy. Tym razem padło na błąd, który naprawiony został dopiero po 11 latach.


W League of Legends istnieje wiele mechanik, które nie do końca są oficjalne opisanie. Między innymi możemy zaliczyć do tego możliwość stackowania przez Nasusa totemów. Podobnie działało to z Cho’Gathem, który był w stanie użyć na nich pasywki.

Teraz w aktualizacji 11.20, która na oficjalne serwery trafiła w środę 6 października, to się zmieniło, a Riot pochwalił się, że naprawił kolejny błąd. Gracze natomiast zastanawiają się, dlaczego akurat teraz?

Błąd naprawiony po 11 latach

Reklama

Po najnowszej aktualizacji League of Legends na Reddicie pojawił się ciekawy post od jednego z mainów Cho’Gatha. Zauważył on, że deweloperzy usunęli jedną z mechanik, którą do tej pory uważał za podstawową.

Reklama

Chodzi tutaj o drobne leczenie się po zlikwidowaniu wrogiego warda czy też totemu kontroli. Teraz będzie już to niemożliwe.

Z jakiego powodu Riot postanowił, że nagle naprawi ten błąd? Tego nie wiadomo, ale autor postu w ramach żartuje, sugeruje, że jednemu z pracowników prawdopodobnie uciekł Cho na małym HP, po tym, jak dobił warda.

Inni natomiast śmieją się, że Riot, zamiast poprawiać ważne błędy, to zajmuje się czymś mało istotnym. Być może jednak Cho’Gath oberwał przy okazji naprawy umiejętności biernej Warwicka.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama