w

Riot pobił swój nietypowy rekord. Jedną rzecz zmieniano już 9 razy, a to jeszcze nie koniec

Riot naprawdę nie może się zdecydować, jeżeli chodzi o Sennę. Od momentu jej wydania jedną rzecz zmieniano już 9 razy.


Przy tak dużej ilości postaci, jaka jest obecnie w LoLu, trudno się dziwić, że Riot bardzo często musi zmieniać tę samą rzecz po kilka razy. Wiadomo, że czasem na daną postać wpływ mają zmiany jakiegoś innego bohatera, smoków czy przedmiotów.

Czasami jednak jest to dość zabawne, gdy gracze jeszcze przed nową aktualizacją obstawiają, jak tym razem Riot zmieni przeliczniki danej umiejętności. W patchu 12.3 padł finalnie nietypowy rekord, związany ściśle z Senną.

Zmiana po raz 9

Senna została dodana w patchu 9.22, w listopadzie 2019 roku. Od tamtej pory Riot ma problem z jej częstotliwością wypadania „upiora z mgły”. Najnowszy opis potwierdza, że ten jeden element deweloperzy będą zmieniać już po raz 9.

  • 9.24: 5.55% na 1.67% w przypadku stworów zabitych przez Sennę
  • 10.3: 100% na 1.67% w przypadku stworów oblężniczych. Z 20% na 25% w przypadku stworów niezabitych przez Sennę
  • 10.8: 25% na 22% w przypadku stworów niezabitych przez Sennę
  • 10.12: 1.67% na 8.33% w przypadku stworów zabitych przez Sennę
  • 10.19: 8.33% na 4.166% w przypadku stworów zabitych przez Sennę
  • 11.2: 22% na 28% w przypadku stworów niezabitych przez Sennę
  • 11.17: 4.166% na 10% w przypadku stworów zabitych przez Sennę

I teraz jesteśmy w momencie, kiedy Riot po raz 9. będzie zmieniał tę samą rzecz. Widać, że ta kwestia jest jedną z najtrudniejszych do zbalansowania w całej grze.

  • 12.3: 10% na 2.777% w przypadku stworów zabitych przez Sennę

Gracze nieco sami się śmieją z tego, jak wygląda obecnie balansowanie Senny:

W przeszłości oczywiście były podobne przypadki, ale dotyczyły one bardzo starych postaci, które po prostu przechodzą zmiany. Dla przykładu Riot 8 razy zmieniał przeliczniki Q u Ezreala. Ezreal został jednak dodany w 2010 roku, 9 lat przed Senną.

DołączObserwuj
Więcej z League of Legends