w

Riot ponownie zmienia koncepcję reworku Sony. Jak tym razem prezentuje się ta postać po zmianach?

Jak prezentują się kolejne aktualizacje w sprawie minireworku Sony? Co tym razem się zmieniło?


W ostatnim czasie sporo mówi się o przeróbce Sony, którą opublikowano już jakiś czas temu na serwerze testowym. Twórcy od dawna zapowiadali, że chcą przyjrzeć się bohaterce i odświeżyć ją tak, by stała się bardziej interesująca i grywalna.

Od czasu premiery Seraphine Sona znajdowała się w nieciekawej sytuacji. Wiele osób uważało, że obie postacie są niesamowicie podobne, a nowsza z nich jest po prostu lepszą wersją poprzedniej. Riot nie zgadzał się z tymi opiniami, twierdząc, że mimo wszystko obie bohaterki różni naprawdę sporo.

Dalsze zmiany Sony

Po jakimś czasie od zapowiedzi reworku na serwerach testowych pojawiły się pierwsze zmiany, o których można przeczytać tutaj: Mały rework Sony trafił na serwery testowe LoLa. Opis i prezentacja zmienionych umiejętności.

Riot zbierał opinie graczy i starał się modyfikować rework tak, by ten zadowolił jak największą część społeczności. Pojawiła się kolejna porcja aktualizacji, które modyfikują umiejętności bohaterki – balansując koszty many i nie tylko.

ZOBACZ – Zawartość kolejnego wydarzenia z League of Legends oraz tajemnicze wzmianki w plikach

  • P – Power Chord (Akord Potęgi)
    • [Nowość] Accelerando: Podstawowe umiejętności Sony zapewniają jej stałe ładunki Accelerando. Bohaterka zyskuje + 0,5 Ability Haste na umiejętnościach niebędących superumiejętnością (maksymalnie do 60 Ability Haste). Gdy osiągnie 60 jednostek przyspieszenia umiejętności, każdy kolejny stack Accelerando redukuje czas odnowienia superumiejętności o 1,5 sekundy.
  • Q – Hymn of Valor (Hymn Odwagi)
    • Koszt many: 75-95 → 50-70
    • Daje ładunek Accelerando za każdy pocisk, który trafi wrogiego bohatera
    • [Usunięto] Zwrot many
  • W – Aria of Perseverance (Aria Wytrwałości)
    • Koszt many: 105-125 → 80-100
    • Otrzymuje stack Accelerando, kiedy zdolność wyleczy rannego sojusznika i za każdym razem, kiedy tarcza osłoni innego gracza, pochłaniając 20-125 obrażeń.
    • [Usunięto] Zwrot many
  • E – Song of Celerity (Pieśń Prędkości)
    • Koszt many: 90 → 65
    • Nigdy nie dodaje Accelerando
    • [Usunięto] Zwrot many
  • R – Crescendo
    • [Usunięto] Skrócenie podstawowego czasu odnowienia umiejętności
    • Trafienia: bohaterowie → bohaterowie, stwory i potwory

Wszystko to zmienia się naprawdę dynamicznie. Deweloperzy co chwilę publikują nowe zmiany, co chwile wpadają na kolejne pomysły. Możliwe, że jest to ostatnia wersja Sony, natomiast nie jest to nic pewnego.