Reklama

Riot pyta graczy LoLa o bardzo specyficzną rzecz, mogącą być podpowiedzią odnośnie skina Ultimate

League of Legends

Reklama

Jak może wyglądać kolejna skórka z kategorii Ultimate, która trafi do League of Legends?

Reklama


W League of Legends można znaleźć ogromną liczbę skinów w różnych przedziałach cenowych. Tańsze skórki skupiają się głównie na podmianie tekstur i zmianie podstawowych efektów wizualnych oraz dźwiękowych. Droższe legendarne skórki często dodatkowo posiadają zmieniony głos, a ich model jest o wiele bardziej rozbudowany.

Skiny Ultimate charakteryzują się natomiast tym, że każda premiera wprowadzała do gry coś wyjątkowego. Ezreal ewoluuje wraz ze zdobywaniem kolejnych poziomów, Lux może wybrać żywioły po zapełnieniu specjalnego paska, zadając obrażenia przeciwnikom, a Seraphine posiada praktycznie 3 skórki w cenie jednego skina Ultimate.

Nie wszystkie pomysły Riotu przypadły społeczności do gustu, jednak nie można nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że skiny z ceną 3250 RP są naprawdę wyjątkowe. Ostatnia skórka z tego przedziału cenowego należała do Seraphine i trafiła do gry pod koniec roku 2020 podczas premiery albumu ALL OUT zespołu K/DA.

Reklama

Od tego wydarzenia minął już ponad rok, a jeden z Rioterów zadał społeczności pytanie, które może poniekąd zdradzać plany twórców.

O co zapytał Rioter?

KenAdamsNSA odpowiedzialny między innymi za skórki, które trafiają do League of Legends, zadał społeczności pytanie dotyczące ogólnej idei skórek Ultimate. Te w założeniu miały wprowadzać do gry coś wyjątkowego, jednak wypowiedź Riotera sugeruje, że projektanci mogliby chcieć odejść od tej reguły.

Mam od was naprawdę sporo dobrych pomysłów na skina Ultimate. Mam jeszcze jedno pytanie:

Jeśli technologia wykorzystana w przypadku innego Ultimate skina zostałaby ponownie wykorzystana, czy dalej uznalibyście taką skórkę za Ultimate?

Mieliśmy sporo świetnych pomysłów, za którymi nigdy nie podążaliśmy, ponieważ „Ezreal ewoluuje w trakcje gry”, a „Udyr jest w stanie zmieniać swoje formy”.

Wypowiedź Riotera sugeruje, że studio szuka pomysłów na kolejnego skina, a nieustannie przewijające się koncepty były eliminowane już na samym starcie. Większość komentujących fanów zgodnie przyznała, że nie miałaby problemu z użyciem tej samej technologii, jeśli ta byłaby czymś na wysokim poziomie przypisanym do skórek Ultimate oraz pozwoliłaby na zachowanie różnorodności.

Gracze są również zgodni w tym, że nie wszystkie skiny Ultimate są na tym samym poziomie. Niektóre z nich nie przypadły graczom do gustu, a inne wyznaczyły wysokie standardy, które Riot musi teraz spełnić, jeśli chce zadowolić fanów. Jeden z graczy zadał pytanie dotyczące jednej z najlepiej ocenianych skórek za ponad 3 tysiące RP – Elementalist Lux. Jak brzmiało to pytanie?

Czy uznałbyś, że Elementalist Lux była tego warta [sporej ilości poświęconego na projektowanie skórki czasu], nie licząc technicznych problemów? Jest ona złotym standardem dla skinów Ultimate.

Co odpowiedział Rioter?

Osobiście uważam, że była tego warta, jednak tylko jeśli uznamy, że nigdy więcej nie będziemy robić skina z tak dużym rozmachem. Jeśli istnienie tego skina oznacza, że wszystkie skiny Ultimate muszą być tak duże w przyszłości, moja odpowiedź prawdopodobnie uległaby zmianie.

Skin Lux do dzisiaj jest jednym z najlepiej odbieranych przez fanów i trzeba przyznać, że twórcy LoLa musieliby poświęcić naprawdę sporo czasu na skórkę Ultimate, która dorówna poziomowi tej omawianej.

Koncept ewolucji w trakcie gry jest prawdopodobnie najbardziej wyczekiwanym przez fanów tematem, który świetnie pasowałby do Viktora. Na ten temat powstał odrębny artykuł – gracze po obejrzeniu serialu Arcane i ujrzeniu skórek, które otrzymali inni bohaterowie, nie mogą się doczekać skina, który Viktor prędzej czy później z pewnością również dostanie (Gracze proszą Riot o ultimate skina dla Viktora. Czy Arcane Viktor pojawi się w LoLu?).

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama