Riot zaliczył wpadkę, która ujawniła cały nowy rework. Czego spodziewać się po zmienionej Karmie?
Karma otrzymała swój rework w Wild Rift. Riot ewidentnie chce to wprowadzić także na PC – przypadkowo dodano już nowe opisy umiejętności.
Trudno powiedzieć, czy to wpadka, czy tak miało być, ale w kliencie League of Legends na PC pojawiły się opisy umiejętności, których Karma nigdy nie miała.
Osoby, które śledzą świat LoLa, doskonale wiedzą, że Karma przeszła rework w Wild Rift. Wszystko wskazuje na to, że Riot coś podobnego będzie chciał wprowadzić także na PC.
Czego się spodziewać po reworku Karmy?
Karma została mocno zmieniona. Zamotano jej umiejętnościami, o czym w specjalnym wpisie (odnośnie Wild Rift) pisze sam Riot.
Umiejętność bierna Karmy to Mantra. Z każdym rzuconym zaklęciem bohaterka zyskuje jeden ładunek Mantry — osiągnięcie trzech takich ładunków wzmacnia jej następną umiejętność. Zmiana ta pozwoliła zachować możliwości charakterystycznego dla Karmy zaklęcia wzmacniającego, a jednocześnie sprawiła, że uniknęliśmy powstania „martwego przycisku”.
– Co więcej, Mantra resetuje się, gdy Karma używa superumiejętności – dodaje wei2troll. – Chcieliśmy zachować moc jej superumiejętności, a jednocześnie zapewnić graczom możliwość zoptymalizowania jej działania w Wild Rift, aby skrócić czas trwania gry. Przeniesienie Mantry do jej pasywnej postaci pozwala bohaterce na wykonywanie płynnych kombinacji zaklęć i sprawia, że jej zestaw zdolności jest spójniejszy.
Kolejną rzeczą, która wpłynie na możliwość wykonywania tych taaaaaak płynnych kombinacji zaklęć przez graczy są zmiany w drugiej zdolności Karmy. Skupiona Wola będzie teraz po użyciu automatycznie tworzyć więź z maksymalnie dwoma pobliskimi wrogami — a jeśli nie uda im się uciec z zasięgu uwiązania, zostaną na krótko unieruchomieni. Wzmocniona umiejętność tworzy kolejną więź, która zmusi dwóch wrogów do rozproszenia się. Jeśli więź nie zostanie przerwana na czas, przeciwnicy zostaną uziemieni na dłużej niż Śniące Drzewo.
Nowa superumiejętność Karmy, Transcendentny Uścisk, tworzy pierścień duchowej energii, zadający obrażenia, spowalniający i rzucający wrogów do środka, jeśli zostali złapani na krawędzi. Podczas testów, deweloperzy nazwali tę umiejętność „pączkiem” — nazwa ta przyjęła się wśród nas na tyle, że teraz nieoficjalnie nazywamy ją „pączkową strefą zagrożenia” dla każdego, kto odważy się stanąć na jej krawędzi.
Nie wiadomo, kiedy rework pojawi się na PC, ale jest to w miarę pewne. Oczywiście nadal nie można tego traktować tego jako w pełni potwierdzonej informacji, ale bardzo prawdopodobnej.