Reklama

Riot zmienia najsłabsze czary przywoływacza i wprowadza ogromne zmiany w runach League of Legends

League of Legends

Reklama

Twórcy podzielili się swoimi przemyśleniami na temat run i czarów przywoływacza.

Reklama


Runy i czary przywoływacza są elementami, które mogą definiować to, jak przebiega cała gra danym bohaterem. Niektóre z nich wymuszają agresywną grę, a niektóre pozwalają na nieco pasywniejsze podejście.

Projektowane były one tak, aby każda z postaci mogła znaleźć coś, co będzie idealnie współgrało z jej zestawem umiejętności, ale nie były one jedynymi wyborami. Niektóre postacie mają naprawdę wiele sposobów na grę, a to właśnie runy pozwalają na zmianę tego stylu.

Jakie zmiany względem run i czarów przywoływacza planuje Riot?

Riot po przyjrzeniu się niektórym z run planuje nieco je poprawić tak, aby były wykorzystywane częściej i spełniały swoje założenia.

Reklama

Analizowaliśmy też runy i czary przywoływacza w celu ich ulepszenia i odkryliśmy pewne możliwości. Na cel wzięliśmy te runy i czary przywoływacza, które są słabe, mają zbyt wąski zakres działania lub nie zapewniają odpowiedniego poziomu satysfakcji, przez co niewielu graczy ich używa.

  • Runy kluczowe

    • Opiekun — chcemy znacznie ponieść użyteczność tej runy poprzez duże powiększenie obszaru, na którym można chronić sojuszników. Ponadto jej działanie nie będzie aktywowane przez „dowolne obrażenia”, ale przez znaczne, nagłe obrażenia, dzięki czemu rzadsze będą przypadki aktywowania tej runy z powodu byle zadraśnięcia.
    • Drapieżnik — ogólnie upraszczamy i usuwamy niektóre ograniczenia takie jak długi czas ładowania, zdecydowanie skracamy czas odnowienia i zmniejszamy obrażenia. Efekt końcowy, który chcemy uzyskać w przypadku tej runy, to skuteczna opcja dla gankujących dżunglerów, ale przydatna również dla wojowników z górnej alei i wspierających.

  • ZOBACZ – Testy LoL: Wild Rift ruszą w przyszłym miesiącu w kilku regionach. Minimalne wymagania sprzętowe gry
  • Runy mniejsze — zamierzamy poprawić i udoskonalić kilka run mniejszych.

    • Niezachwiany — uproszczenie w celu szerszego udostępnienia nieustępliwości. 10% nieustępliwości, które wzrasta przy niskim poziomie zdrowia do 30%.

    • Prędkość Zbliżeniowa — usuwamy działanie związane z sojusznikami, ponieważ nie spełniało podstawowego założenia polegającego na wykorzystywaniu przez bohaterów z dużą kontrolą tłumu. Nowy pomysł to prędkość ruchu w kierunku wrogich bohaterów znajdujących się pod wpływem kontroli tłumu, podwajająca się, jeśli kontrola została nałożona przez użytkownika runy.

Do run dochodzi również kwestia jednego z czarów przywoływacza.

Duch — Duch ogólnie sprawia wrażenie słabego czaru przywoływacza, więc korzystamy z okazji, aby go wzmocnić, i dodatkowo poszukujemy sposobów zwiększenia zapewnianej przez niego satysfakcji i odróżnienia go od innych czarów przywoływacza. Wciąż rozważamy różne wersje, aktualnie na tapecie jest usunięcie zyskiwania prędkości ruchu wraz z upływem czasu.

Niewykluczone, że deweloperzy zmienią jeszcze kilka innych czarów, sami wspominają, że są w tym względzie dość otwarci i czekają na odzew społeczności.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej