Senna: Przeciek umiejętności nowej postaci z LoLa
Oficjalnie nie udostępniono jeszcze umiejętności nowej bohaterki z LoLa, natomiast pojawił się przeciek z możliwym przedstawieniem skilli.
Nie wiadomo, czy przeciek jest prawdziwy. Spis umiejętności został opublikowany na subreddicie poświęconym Sennie. Nie ma żadnego konkretnego źródła i może być fałszywy.
Jeżeli wierzyć w przecieki, postać będzie miała wiele wspólnego z Aną z Overwatch — być może autor przecieku wszystko wymyślił, bo wygląda to naprawdę bardzo podobnie.
Senna – Umiejętności z przecieku
Pistolet Senny (zwany „Redeemer/Odkupiciel”) używa amunicji do każdego auto ataku. Senna może w dowolnym momencie wybrać, czy jej następnym magazynkiem będzie jasna, czy ciemna amunicja. Po zużyciu całej amunicji Senna musi przeładować. Trwa to kilka sekund. Czas przeładowania zmniejsza się wraz z poziomem Senny i skaluje z prędkością ataku.
Pasywka – Inseparable
Jeśli sojuszniczy Lucian jest blisko Senny podczas przeładowywania broni, Senna otrzymuje dodatkową prędkość ruchu (skaluje się z AP).
Q – Penetrating Shot
Pasywka – Jasna amunicja:
Senna może celować w sojuszników. Każdy auto atak w sojusznika, błogosławi go. To błogosławieństwo powoduje uleczenie celu o (150/175/200/255/250) (skaluje się z AD), a także zwiększa jego szybkość ruchu (skaluje się z AP). Jeżeli spróbujesz zaatakować tego samego sojusznika wiele razy w krótkim czasie, nie zostanie on uzdrowiony, ale nadal będzie przyspieszony.
Pasywka – Ciemna amunicja:
Auto ataki Senny spowalniają wrogów oraz nakładają stacki Revenge (W).
W – Revenge
Pasywka:
Senna otrzymuje (20/35/50/65/80) dodatkową prędkość ruchu, gdy jest poza walką.
Aktywacja – Jasna amunicja:
Przez krótki czas, zasięg Senny jest podwojony, ale jej obrażenia są obniżone o (64% / 48% / 32% / 16% / 0%).
Aktywacja – Ciemna amunicja:
Każdy ładunek „zemsty” na wrogu zadaje (65 / 120 / 155 / 195 / 270) magicznych obrażeń i skaluje się z AP. Senna otrzymuje dodatkową prędkość ruchu (także skaluje się z AP), jeżeli automatycznie atakuje wroga, który został wcześniej zaatakowany przez W Luciana (Ardent Blaze).
E – Tempo! Tempo!
Po 0.25 sekundy, Senna biegnie w wybranym kierunku i otrzymuje tarcze, która absorbuje (100 / 125 / 150 / 200 / 250) magicznych obrażeń.
R – I’ve got you!
Wskazówka: Ta umiejętność nie zależy od tego, czy wybrana jest jasna, czy ciemna amunicja.
Senna strzela w sojusznika lekkim pociskiem, przywołuje on za sobą lustro. Lustro odbija pierwszy pocisk wroga, który go trafi (pocisk wraca do miejsca, z którego został wystrzelony). Po rozbiciu lustra, tworzona jest ciemne pole, które spowalnia wrogich bohaterów i stwory o (80/90/99%) na 4 sekundy.
Podsumowanie Senny
Z opisu umiejętności wynika, że jej podstawowe ataki będą trudniejsze do kontrolowania w późniejszej fazie gry, dodatkowo potężne uzdrowienie może być lepsze niż zadanie obrażeń. Ciężki dylemat i postać idealna dla osób, które lubią trudne wybory.
- Q — Bardzo przypomina Anę z Overwatcha, bohaterka Blizzarda również ma dwubiegunowe ataki.
- W — Przypomina E Twitcha i zbieranie stacków, by później można było je „zbić”.
- E — Nowość, niczego podobnego wcześniej nie było, ale trochę pachnie Ornnem.
- R — Coś ciekawego i nowego, zobaczymy jak sprawdzi się w grze.
Pamiętajcie również, że prawdopodobnie jest to zwykły wymyślony przez gracza zestaw umiejętności, nie możemy być pewni czy przeciek jest prawdziwy.