Senna z League of Legends we wczesnych fazach projektowania działała inaczej. Jak?
Co zostało zmienione u Senny, zanim Riot postanowił pokazać ją graczom?
Wielu bohaterów, którzy dołączyli już do League of Legends i są dobrze rozpoznawalni za sprawą swoich umiejętności, trudno jest sobie wyobrazić z innym zestawem. Mimo to postacie, które są dodawane do gry, przechodząc przez wiele etapów projektowania, często są znacznie zmieniane i ich pierwotne formy zazwyczaj odbiegają od tego, co widzą gracze. Nie inaczej było w przypadku Senny, która została dodana do gry już prawie rok temu.
Jak początkowo działała Senna?
Jeden z projektantów czuwających nad dodawanymi postaciami podzielił się informacjami, które dotyczą etapu tworzenia Senny.
Senna przez długi czas w fazie tworzenia dostawała prędkość poruszania się (skalowała się z prędkością ataku), kiedy autoatakowała, a on-hity nakładane były przez każdą umiejętność, a nie tylko Q. Celem było sprawienie, że Hurricane stanie się jej podstawowym przedmiotem, a BoTRK będzie równie częstym wyborem. Na papierze miało to sens, gdyż dawało to bohaterce duży wybór w dostępnych przedmiotach, rekompensowało niską prędkość ataku i pozwalało oddzielić supporta i strzelca.
Reklama
Okazało się jednak, że Senna radziła sobie za dobrze przeciwko tankom, które w założeniu miały być dla niej twardymi przeciwnikami i sprawiło, że jako ADC radziła sobie dużo lepiej niż jako support (w założeniu miała być głównie supportem). Attack speed i on-hity były jej optymalnym buildem (BoTRK -> Rageblade -> Hurricane), co zaś było nieintuicyjne, gdyż bohaterka niewiele zyskiwała z prędkością ataku.
Trzeba przyznać, że opis sprawia, że postać staje się dużo silniejsza od jej obecnej wersji. Mimo podobnego zestawu umiejętności bohaterka działała zupełnie inaczej.