Reklama

Senna z League of Legends we wczesnych fazach projektowania działała inaczej. Jak?

League of Legends

Reklama

Co zostało zmienione u Senny, zanim Riot postanowił pokazać ją graczom?

Reklama


Wielu bohaterów, którzy dołączyli już do League of Legends i są dobrze rozpoznawalni za sprawą swoich umiejętności, trudno jest sobie wyobrazić z innym zestawem. Mimo to postacie, które są dodawane do gry, przechodząc przez wiele etapów projektowania, często są znacznie zmieniane i ich pierwotne formy zazwyczaj odbiegają od tego, co widzą gracze. Nie inaczej było w przypadku Senny, która została dodana do gry już prawie rok temu.

Jak początkowo działała Senna?

Jeden z projektantów czuwających nad dodawanymi postaciami podzielił się informacjami, które dotyczą etapu tworzenia Senny.

Senna przez długi czas w fazie tworzenia dostawała prędkość poruszania się (skalowała się z prędkością ataku), kiedy autoatakowała, a on-hity nakładane były przez każdą umiejętność, a nie tylko Q. Celem było sprawienie, że Hurricane stanie się jej podstawowym przedmiotem, a BoTRK będzie równie częstym wyborem. Na papierze miało to sens, gdyż dawało to bohaterce duży wybór w dostępnych przedmiotach, rekompensowało niską prędkość ataku i pozwalało oddzielić supporta i strzelca.

Reklama

Okazało się jednak, że Senna radziła sobie za dobrze przeciwko tankom, które w założeniu miały być dla niej twardymi przeciwnikami i sprawiło, że jako ADC radziła sobie dużo lepiej niż jako support (w założeniu miała być głównie supportem). Attack speed i on-hity były jej optymalnym buildem (BoTRK -> Rageblade -> Hurricane), co zaś było nieintuicyjne, gdyż bohaterka niewiele zyskiwała z prędkością ataku.

Trzeba przyznać, że opis sprawia, że postać staje się dużo silniejsza od jej obecnej wersji. Mimo podobnego zestawu umiejętności bohaterka działała zupełnie inaczej.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama