Sett w LoLu – Umiejętności i prezentacja bohatera w grze
Sett rzeczywiście jest nowym bohaterem League of Legends. Wszystkie informacje zostały potwierdzone.
Miło nam potwierdzić, że wszystkie nasze doniesienia były trafne. Sett faktycznie nadchodzi do League of Legends i właśnie poznaliśmy jego wygląd, razem z umiejętnościami.
O historii bohatera możecie przeczytać w tym miejscu. Tutaj zajmiemy się prezentacją postaci i jej umiejętności.
Sett – Umiejętności
Poniżej znajdziecie film z przestawieniem wszystkich skilli.
Pasyw – HART GLADIATORA
- Podczas ataków podstawowych Sett uderza raz lewą, a raz prawą pięścią. Prawa pięść jest nieco mocniejsza i szybsza.
Ciężkie ręce: Podczas ataków podstawowych Sett uderza raz lewą pięścią, a raz prawą. Kombinację zawsze zaczyna lewą pięścią. Prędkość ataku zwiększa prędkość obu ciosów.
- Lewa pięść zadaje normalne obrażenia.
- Prawa pięść jest szybsza i zadaje 5 (+ 11) pkt. dodatkowych obrażeń.
Serce mieszańca: Sett zyskuje 0.25 pkt. dodatkowej regeneracji zdrowia za każde 5% brakującego zdrowia.
Q – MOBILIZACJA
- Dwa następne ataki Setta zadadzą dodatkowe obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia celu.
Sett rwie się do walki i zyskuje 30% prędkości ruchu na 1.5 sek., kiedy porusza się w kierunku wrogich bohaterów.
Następne dwa podstawowe ataki Setta zadają dodatkowe obrażenia fizyczne równe 1% (+0.71% 70 pkt.) maksymalnego zdrowia celu.
W – Sierpowy
Bierne: Sett gromadzi 100% otrzymanych obrażeń jako Zadziorność, maksymalnie 308 pkt. ( 50% maksymalnego zdrowia Setta). Zadziorność zaczyna szybko zanikać po 4 sek. od otrzymania obrażeń.
Użycie: Sett uderza w wybranym kierunku potężnym sierpowym i zużywa całą zgromadzoną Zadziorność, aby zadać 60 (+25% (+ 1%) pkt. zużytej Zadziorności) pkt. nieuchronnych obrażeń wszystkim wrogom w środkowej linii. Wrogowie znajdujący się poza środkową linią otrzymują natomiast obrażenia fizyczne.
Sett zyskuje także na 2 sek. szybko zanikającą tarczę o sile zależnej od zużytej Zadziorności.
E – Rozbijacz Twarzy
Sett zderza ze sobą dwóch wrogów znajdujących się po jego bokach, zadaje im 50 (+42) pkt. obrażeń fizycznych i na 0.5 sek. spowalnia ich o 50%. Jeśli Sett chwyci przynajmniej jednego wroga z każdej strony, wrogowie zostają ogłuszeni na 1 sek.
R – Koniec Przedstawienia
Sett chwyta wroga, niesie go, a następnie uderza nim o ziemię. Wszyscy wrogowie w pobliżu miejsca uderzenia otrzymują 200 (+ 11) (+40% pkt. dodatkowego zdrowia chwyconego wroga) pkt. obrażeń fizycznych i są na 1.5 sek. spowolnieni o 99%. Im dalej od miejsca lądowania Setta znajdują się wrogowie, tym mniej otrzymują obrażeń.