Shaco z League of Legends otrzyma aktualizację VFX. Jak dokładnie prezentują się nowe efekty umiejętności?
Shaco otrzymuje aktualizację efektów dźwiękowych oraz wizualnych. Jak prezentuje się odświeżony bohater?
Wielu bohaterów z League of Legends odstaje już nieco od dzisiejszych standardów, jakie wyznaczają nowi championi. Nowsze modele są dokładniejsze i z reguły po prostu wyglądają lepiej.
Z tego powodu Riot co jakiś czas odświeża starsze postacie, które nie wyglądają już najlepiej. Poinformowano już o nadchodzących poprawkach Leony oraz Orianny, a teraz dołącza do nich Shaco. Jak prezentuje się odświeżona wersja championa?
Shaco po aktualizacji VFX
Shaco trafił do League of Legends w 2009 roku i od momentu jego premiery sporo zmieniło się w grze. LoL wygląda zdecydowanie inaczej i twórcy uznali, że najwyższy czas, aby Shaco lepiej pasował wizualnie do aktualnych standardów gry.
Podobnie jak w przypadku poprzednich aktualizacji VFX (Vel’Koz, Zilean, Syndra itd.), pracujemy nad poprawieniem efektów wizualnych (VFX) bohaterów, których efekty zaklęć wymagają trochę uwagi. Naszym celem jest dostosowanie ich VFX do obecnych standardów League i poprawienie przejrzystości rozgrywki. Tym razem przyszła kolej na Shaco, w ramach patcha 12.7!
Ponieważ są to mniejsze aktualizacje, mające na celu poprawienie starszych postaci, nie są traktowane priorytetowo przy podejmowaniu decyzji o tym, kto otrzyma VGU (gdzie bierzemy pod uwagę model, rozgrywkę i tematykę!): nie mają one wpływu na żadną inną linię czasową i są po prostu projektami wynikającymi z pasji deweloperów.
Rioter oznajmił również, że w przypadku Shaco projektanci skupili się na nadaniu efektom wizualnym i dźwiękowym skilli bohatera nowocześniejszego bardziej unikatowego wyglądu, co jednocześnie sprawiłoby, że byłyby one prostsze do zauważenia. Poniżej można przyjrzeć się filmikowi, który przedstawia wszystkie zmiany.
- ZOBACZ – Dlaczego Tryndamere jest obecnie jedną z najczęściej banowanych postaci w League of Legends?
Twórcy opublikowali szczegółową rozpiskę zmian, które dotknęły każdej z umiejętności bohatera.
- Backstab (P)
- Podstawowe ataki i ataki Q mają teraz różne efekty VFX w zależności od tego, czy są atakiem frontalnym, atakiem od tyłu czy ciosem krytycznym.
- Deceive (Q)
- Całkowicie nowy efekt znikania, który ma wyglądać jak magia iluzji. Starano się zachować w kompozycji trochę kultowego pomarańczowego dymu. Nowe efekty trafienia.
- Dodano kilka dodatkowych subtelnych cząsteczek do niewidzialności Q.
- Jack in the Box (W)
- Nowy efekt umieszczania skrzynek, poprawiono wskaźnik zasięgu i dodana subtelną obwódkę wokół skrzynek po ich aktywowaniu, aby pokazać zasięg feara (jest on większy niż zasięg aktywowania skrzynki). Dodano także nowe efekty pocisków i trafień.
- Two-Shiv Poison (E)
- Nowe efekty pocisków, trafienia i spowolnienia.
- Dodano VFX dobicia z E (dla celu poniżej 30% HP).
- Hallucinate (R)
- Nowy efekt castowania, znikania, odliczania pozostałego czasu i eksplozji.
Co zmieniło się w poszczególnych skinach?
- Base: Kompletne przebudowanie.
- Mad Hatter Shaco: Przeniesienie efektów z podstawowej zaktualizowanej skórki.
- Royal Shaco: Przeniesienie efektów z podstawowej zaktualizowanej skórki.
- Nutcracko: Przeniesienie efektów z podstawowej zaktualizowanej skórki z zimową kolorystyką i płatkami śniegu.
- Workshop Shaco: Przeniesienie efektów z podstawowej zaktualizowanej skórki z elektrycznym kolorem i efektami iskrzenia.
- Asylum Shaco: Przeniesienie efektów z podstawowej zaktualizowanej skórki.
- Masked Shaco: Przeniesienie efektów z podstawowej zaktualizowanej skórki z recolorem na czerwony i fioletowy kolor.
- Wild Card Shaco: Przeniesienie efektów z podstawowej zaktualizowanej skórki.
- Dark Star Shaco: Przeniesienie efektów z podstawowej zaktualizowanej skórki z nowymi efektami trafień i drobnymi poprawkami.
- Arcanist Shaco: Przeniesienie efektów z podstawowej zaktualizowanej skórki z nowymi efektami trafień i drobnymi poprawkami.
- Crime City Nightmare Shaco: Drobne poprawki.