Szczegółowy opis na patch 13.12 z League of Legends. Co dokładnie się zmieni w LoLu?
Reklama
Aktualizacja 13.12 do League of Legends. Jakie poprawki już za chwilę trafią na serwery live?
Reklama
Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową listę zmian bohaterów i przedmiotów, które trafią do gry w najbliższej łatce o numerze 13.12. Poza pomniejszymi buffami i nerfami kilku championów otrzyma większą aktualizację.
Wśród nich znaleźć można Rell oraz Rumble’a, co było zapowiadane już jakiś czas temu w oddzielnych artykułach. Jakie jeszcze zmiany są zaplanowane na ten patch?
Buffy i nerfy na patch 13.12
Wzmocnienia bohaterów
- Ashe
- Frost Shot (P)
- Bonusowe obrażenia zwiększone z 115% do 120%
- Volley (W)
- Obrażenia zwiększone z 10/25/40/55/70 do 20/35/50/65/80
- Enchanted Crystal Arrow (R)
- Przelicznik AP zwiększony z 100% do 120%
- Frost Shot (P)
- Gangplank
- Powder Keg (E)
- Czas odnowienia ładunku zmieniony z 18 do 18/17/16/15/14 sekund
- Powder Keg (E)
- Kai’Sa
- Bazowe statystyki
- AD na poziom zwiększone z 2 do 2,6
- Bazowe statystyki
- Nasus
- Soul Eater (P)
- Kradzież życia zwiększona z 9/14/19% do 11/16/21% (na poziomach 1/7/13)
- Fury of the Sands (R)
- Czas odnowienia zmniejszony 120 do 120/100/80 sekund
- Soul Eater (P)
- Orianna
- Command: Shockwave (R)
- Obrażenia zwiększone z 250/350/450 (+90% AP) do 250/400/550 (+95% AP)
- Command: Shockwave (R)
- Ryze
- Arcane Mastery (P)
- Przelicznik AP zwiększony z 6% za 100 AP do 10% za 100 AP
- Spell Flux (E)
- Przelicznik AP zwiększony z 45% do 50%
- Prędkość pocisku zwiększona z 3500 do 4000
- Arcane Mastery (P)
- Sivir
- Bazowe statystyki
- AD na poziom zmniejszone z 2,8 do 2,5
- Ricochet (W)
- Przelicznik AD zwiększony z 25/30/35/40/45% do 30/35/40/45/50%
- Bazowe statystyki
Osłabienia bohaterów
- Gragas
- Happy Hour (P)
- Czas odnowienia zwiększony z 8 do 12 sekund
- Happy Hour (P)
- Kha’Zix
- Bazowe statystyki
- Bazowe AD zmniejszone z 63 do 60
- Bazowe statystyki
- Kog’Maw
- Bio-Arcane Barrage (W)
- Przelicznik od maksymalnego HP zmniejszony z 3,5/4,25/5/5,75/6,5% do 3/3,75/4,5/5,25/6%
- Bio-Arcane Barrage (W)
- K’Sante
- Footwork (E)
- Czas odnowienia zwiększony z 9/8,5/8/7,5/7 do 10,5/10/9,5/9/8,5 sekund
- Footwork (E)
- Lulu
- Bazowe statystyki
- Bazowy pancerz zmniejszony z 29 do 26
- Pix, Faerie Companion (P)
- Obrażenia zmniejszone z 15-117 do 9-111 (zależne od poziomu)
- Help, Pix! (E)
- Tarcza zwiększona z 75/110/145/180/215 do 75/115/155/195/235
- Bazowe statystyki
- Milio
- Bazowe statystyki
- Bazowy pancerz zmniejszony z 28 do 26
- Pancerz na poziom zmniejszony z 4,9 do 4,6
- Fired Up! (P)
- Przelicznik AP zmniejszony z 15-35% (zależne od poziomu) na stałe 15%
- Bazowe statystyki
- Rell
- Bazowe statystyki
- Domyślna adaptacyjna siła zmieniona z AD na AP
- Shattering Strike (Q)
- Obrażenia zmniejszone z 70/110/150/190/230 do 60/100/140/190/220
- Czas castowania zmniejszony z 0,5 do 0,4 sekundy
- Obrażenia zadawane potworom zmienione z 300% na 150/220/290/360/430 bonusowych obrażeń
- Ferromancy: Mount Up/Crash Down (W)
- Crash Down: Obrażenia zmniejszone z 70/100/130/160/190 do 60/90/120/150/180
- Crash Down: Obrażenia zadawane potworom zmienione z 300% na 150/200/250/300/350 bonusowych obrażeń
- Mount Up: Obrażenia zadawane potworom zmienione z 300% na 20/50/80/110/140 bonusowych obrażeń
- Full Tilt (E)
- Obrażenia zmniejszone z 35/50/65/80/95 (+4% maksymalnego HP celu) do 25/35/45/55/65 (+3% maksymalnego HP celu)
- Maksymalne dodatkowe obrażenia od maksymalnego HP zadawane stworom ograniczone do 150
- Obrażenia zadawane potworom zmienione z 250% na 100/145/190/235/280 bonusowych obrażeń
- Bazowe statystyki
- Yuumi
- Zoomies (E)
- Bonusowa prędkość ataku zmniejszona z 35% do 25/27,5/30/32,5/35%
- Final Chapter (R)
- Leczenie na trafienie zmniejszone z 35/50/65 do 25/40/55
- Zoomies (E)
- Zeri
- Bazowe statystyki
- Prędkość poruszania się zwiększona z 330 do 335
- Living Battery (P)
- Kradzież tarczy i prędkości ruchu usunięta, kiedy tarcza znika
- Burst Fire (Q)
- Zdolność pasywna Living Battery przeniesiona do Burst Fire – w pełni naładowane podstawowe ataki aktywują Sheena
- Zdolność pasywna Burst Fire przeniesiona do zdolności pasywnej Living Battery
- Nie aktywuje już zdolności Sheena
- Spark Surge (E)
- Szansa na trafienie krytyczne obrażeń on-hit zwiększona z 65% do 85%
- Bazowe statystyki
Reklama
Poprawki bohaterów
- Lucian
- Vigilance (P)
- Lightslinger: Obrażenia zmniejszone z 14 (+20% AD) do 10 (+15% AD)
- Vigilance odczytuje teraz dodatkowo to, czy wrogi champion został unieruchomiony w odległości 1000 jednostek
- Vigilance (P)
- Rumble
- Bazowe statystyki
- Bazowe zdrowie zmniejszone z 659 do 650
- Przyrost HP zwiększony z 99 do 105
- Maksymalny stan nagrzania zmieniony z 100 do 150 (przegrzanie teraz przy 150)
- Czas trwania przegrzania zmniejszony z 5,25 do 4 sekund
- Junkyard Titan (P)
- Bonusowa prędkość ataku zmieniona z 20%-80% liniowo na 50% – 130% zależne od poziomu
- Maksymalne obrażenia zadawane potworom zmienione ze stałych 80 na 50-150
- Flamespitter (Q)
- Bazowe obrażenia zmniejszone z 180-340 do 135-195
- Zadaje teraz 6%-10% obrażeń od maksymalnego HP (maksymalnie 60 – 300 przeciwko potworom)
- Obrażenia zadawane minionom zmniejszone z 60%-80% do 55%-75%
- Scrap Shield (W)
- Tarcza osłabiona z 60-180 (+45% AP) do 10-50 (+30% AP)
- Tarcza skaluje się teraz z maksymalnym HP w wysokości 6%
- Electro Harpoon (E)
- Ilość nagrzania zwiększona z 10 do 20
- The Equalizer (R)
- Czas odnowienia zwiększony z 100-70 do 130-80
- Przelicznik AP zwiększony z 35% do 40%
- Bazowe statystyki
Wzmocnienia systemowe
- Immortal Shieldbow
- Lifesteal zwiększony z 7% do 10%
- Moonstone Renewer
- Starlit Grace
- Odbijające leczenie zmienione z 20-40% (based on ally’s level) na stałe 35%
- Odbijająca tarcza zmieniona z 30-40% (based on ally’s level) na stałe 40%
- Dodatkowe leczenie na tym samym celu zmienione z 15-30% (based on ally’s level) na stałe 25%
- Dodatkowa tarcza na tym samym celu zmieniona z 20-30% (based on ally’s level) na stałe 30%
- Mityczna zdolność zmieniona z 5 AH na 5% mocy leczenia i tarcz
- Starlit Grace
- Phantom Dancer
- Prędkość ataku zwiększona z 30% do 35%
- Statikk Shiv
- Electroshock: Obrażenia zmienione z 80-190 (na poziomach 7-18) na 100-180 (na poziomach 6-18)
- Złoto na środkowej alei
- Miniony nie dają już 1 golda mniej przed 14 minutą
Osłabienia systemowe
- Ardent Censer
- Sanctify: Bonusowe magiczne obrażenia on-hit zmniejszone z 15-30 (zależne od poziomu sojusznika) do stałych 15
- Bloodthirster
- Koszt zwiększony z 3200 do 3400 złota
- Galeforce
- AD zmniejszone z 55 do 50
- Cloudburst
- Usunięto szansę na trafienie krytyczne 200% >>> 0%
- Dodano przelicznik bazowego AD 0% >>> 45%
- Typhoon (Item po ulepszeniu Ornna): AD zmniejszone z 70 do 65
- Imperial Mandate
- Coordinated Fire
- Obrażenia znaku zmienione z 35-75 (na poziomach 1-18) na 40-60 (na poziomach 8-18)
- Obrażenia zdjęcia znaku zmienione z 70-150 (na poziomach 1-18) na 80-120 (na poziomach 8-18)
- Prędkość poruszania się zwiększona z 20% do 25%
- Coordinated Fire
- Rapid Firecannon
- Sharpshooter: Obrażenia zmniejszone z 60-140 (zależne od poziomu) na stałe 60
- Crest of Cinders
- Obrażenia zmniejszone z 6 + 6*poziom (12-114) do 6 + 4*poziom (10-78)
- Wartość spowolnienia zmieniona z 10/15/20 na 10/15/20 (na poziomach 1/6/11, połowa dla postaci walczących z dystansu)
- Regeneracja HP poza walką zmieniona z 1/3/9% maksymalnego HP na 1/3/5% (na poziomach 1/6/11)
- Overheal
- Tarcza zmieniona z 20-300 (zależne od poziomu) na 11% maksymalnego HP
Poprawki systemowe
- Duskblade of Draktharr
- Bugfix dla superumiejętności Samiry i Katariny
Reklama