Reklama

Szczegółowy opis na patch 13.12 z League of Legends. Co dokładnie się zmieni w LoLu?

League of Legends

Reklama

Aktualizacja 13.12 do League of Legends. Jakie poprawki już za chwilę trafią na serwery live?

Reklama


Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową listę zmian bohaterów i przedmiotów, które trafią do gry w najbliższej łatce o numerze 13.12. Poza pomniejszymi buffami i nerfami kilku championów otrzyma większą aktualizację.

Wśród nich znaleźć można Rell oraz Rumble’a, co było zapowiadane już jakiś czas temu w oddzielnych artykułach. Jakie jeszcze zmiany są zaplanowane na ten patch?

Buffy i nerfy na patch 13.12

Wzmocnienia bohaterów

  • Ashe
    • Frost Shot (P)
      • Bonusowe obrażenia zwiększone z 115% do 120%
    • Volley (W)
      • Obrażenia zwiększone z 10/25/40/55/70 do 20/35/50/65/80
    • Enchanted Crystal Arrow (R)
      • Przelicznik AP zwiększony z 100% do 120%
  • Gangplank
    • Powder Keg (E)
      • Czas odnowienia ładunku zmieniony z 18 do 18/17/16/15/14 sekund
  • Kai’Sa
    • Bazowe statystyki
      • AD na poziom zwiększone z 2 do 2,6
  • Nasus
    • Soul Eater (P)
      • Kradzież życia zwiększona z 9/14/19% do 11/16/21% (na poziomach 1/7/13)
    • Fury of the Sands (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony 120 do 120/100/80 sekund
  • Orianna
    • Command: Shockwave (R)
      • Obrażenia zwiększone z 250/350/450 (+90% AP) do 250/400/550 (+95% AP)
  • Ryze
    • Arcane Mastery (P)
      • Przelicznik AP zwiększony z 6% za 100 AP do 10% za 100 AP
    • Spell Flux (E)
      • Przelicznik AP zwiększony z 45% do 50%
      • Prędkość pocisku zwiększona z 3500 do 4000
  • Sivir
    • Bazowe statystyki
      • AD na poziom zmniejszone z 2,8 do 2,5
    • Ricochet (W)
      • Przelicznik AD zwiększony z 25/30/35/40/45% do 30/35/40/45/50%

Osłabienia bohaterów

  • Gragas
    • Happy Hour (P)
      • Czas odnowienia zwiększony z 8 do 12 sekund
  • Kha’Zix
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe AD zmniejszone z 63 do 60
  • Kog’Maw
    • Bio-Arcane Barrage (W)
      • Przelicznik od maksymalnego HP zmniejszony z 3,5/4,25/5/5,75/6,5% do 3/3,75/4,5/5,25/6%
  • K’Sante
    • Footwork (E)
      • Czas odnowienia zwiększony z 9/8,5/8/7,5/7 do 10,5/10/9,5/9/8,5 sekund
  • Lulu
    • Bazowe statystyki
      • Bazowy pancerz zmniejszony z 29 do 26
    • Pix, Faerie Companion (P)
      • Obrażenia zmniejszone z 15-117 do 9-111 (zależne od poziomu)
    • Help, Pix! (E)
      • Tarcza zwiększona z 75/110/145/180/215 do 75/115/155/195/235
  • Milio
    • Bazowe statystyki
      • Bazowy pancerz zmniejszony z 28 do 26
      • Pancerz na poziom zmniejszony z 4,9 do 4,6
    • Fired Up! (P)
      • Przelicznik AP zmniejszony z 15-35% (zależne od poziomu) na stałe 15%
  • Rell
    • Bazowe statystyki
      • Domyślna adaptacyjna siła zmieniona z AD na AP
    • Shattering Strike (Q)
      • Obrażenia zmniejszone z 70/110/150/190/230 do 60/100/140/190/220
      • Czas castowania zmniejszony z 0,5 do 0,4 sekundy
      • Obrażenia zadawane potworom zmienione z 300% na 150/220/290/360/430 bonusowych obrażeń
    • Ferromancy: Mount Up/Crash Down (W)
      • Crash Down: Obrażenia zmniejszone z 70/100/130/160/190 do 60/90/120/150/180
      • Crash Down: Obrażenia zadawane potworom zmienione z 300% na 150/200/250/300/350 bonusowych obrażeń
      • Mount Up: Obrażenia zadawane potworom zmienione z 300% na 20/50/80/110/140 bonusowych obrażeń
    • Full Tilt (E)
      • Obrażenia zmniejszone z 35/50/65/80/95 (+4% maksymalnego HP celu) do 25/35/45/55/65 (+3% maksymalnego HP celu)
      • Maksymalne dodatkowe obrażenia od maksymalnego HP zadawane stworom ograniczone do 150
      • Obrażenia zadawane potworom zmienione z 250% na 100/145/190/235/280 bonusowych obrażeń
  • Yuumi
    • Zoomies (E)
      • Bonusowa prędkość ataku zmniejszona z 35% do 25/27,5/30/32,5/35%
    • Final Chapter (R)
      • Leczenie na trafienie zmniejszone z 35/50/65 do 25/40/55
  • Zeri
    • Bazowe statystyki
      • Prędkość poruszania się zwiększona z 330 do 335
    • Living Battery (P)
      • Kradzież tarczy i prędkości ruchu usunięta, kiedy tarcza znika
    • Burst Fire (Q)
      • Zdolność pasywna Living Battery przeniesiona do Burst Fire – w pełni naładowane podstawowe ataki aktywują Sheena
      • Zdolność pasywna Burst Fire przeniesiona do zdolności pasywnej Living Battery
      • Nie aktywuje już zdolności Sheena
    • Spark Surge (E)
      • Szansa na trafienie krytyczne obrażeń on-hit zwiększona z 65% do 85%

Reklama

Poprawki bohaterów

  • Lucian
    • Vigilance (P)
      • Lightslinger: Obrażenia zmniejszone z 14 (+20% AD) do 10 (+15% AD)
      • Vigilance odczytuje teraz dodatkowo to, czy wrogi champion został unieruchomiony w odległości 1000 jednostek
  • Rumble
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe zdrowie zmniejszone z 659 do 650
      • Przyrost HP zwiększony z 99 do 105
      • Maksymalny stan nagrzania zmieniony z 100 do 150 (przegrzanie teraz przy 150)
      • Czas trwania przegrzania zmniejszony z 5,25 do 4 sekund
    • Junkyard Titan (P)
      • Bonusowa prędkość ataku zmieniona z 20%-80% liniowo na 50% – 130% zależne od poziomu
      • Maksymalne obrażenia zadawane potworom zmienione ze stałych 80 na 50-150
    • Flamespitter (Q)
      • Bazowe obrażenia zmniejszone z 180-340 do 135-195
      • Zadaje teraz 6%-10% obrażeń od maksymalnego HP (maksymalnie 60 – 300 przeciwko potworom)
      • Obrażenia zadawane minionom zmniejszone z 60%-80% do 55%-75%
    • Scrap Shield (W)
      • Tarcza osłabiona z 60-180 (+45% AP) do 10-50 (+30% AP)
      • Tarcza skaluje się teraz z maksymalnym HP w wysokości 6%
    • Electro Harpoon (E)
      • Ilość nagrzania zwiększona z 10 do 20
    • The Equalizer (R)
      • Czas odnowienia zwiększony z 100-70 do 130-80
      • Przelicznik AP zwiększony z 35% do 40%

Wzmocnienia systemowe

  • Immortal Shieldbow
    • Lifesteal zwiększony z 7% do 10%
  • Moonstone Renewer
    • Starlit Grace
      • Odbijające leczenie zmienione z 20-40% (based on ally’s level) na stałe 35%
      • Odbijająca tarcza zmieniona z 30-40% (based on ally’s level) na stałe 40%
      • Dodatkowe leczenie na tym samym celu zmienione z 15-30% (based on ally’s level) na stałe 25%
      • Dodatkowa tarcza na tym samym celu zmieniona z 20-30% (based on ally’s level) na stałe 30%
    • Mityczna zdolność zmieniona z 5 AH na 5% mocy leczenia i tarcz
  • Phantom Dancer
    • Prędkość ataku zwiększona z 30% do 35%
  • Statikk Shiv
    • Electroshock: Obrażenia zmienione z 80-190 (na poziomach 7-18) na 100-180 (na poziomach 6-18)
  • Złoto na środkowej alei
    • Miniony nie dają już 1 golda mniej przed 14 minutą

Osłabienia systemowe

  • Ardent Censer
    • Sanctify: Bonusowe magiczne obrażenia on-hit zmniejszone z 15-30 (zależne od poziomu sojusznika) do stałych 15
  • Bloodthirster
    • Koszt zwiększony z 3200 do 3400 złota
  • Galeforce
    • AD zmniejszone z 55 do 50
    • Cloudburst
      • Usunięto szansę na trafienie krytyczne 200% >>> 0%
      • Dodano przelicznik bazowego AD 0% >>> 45%
    • Typhoon (Item po ulepszeniu Ornna): AD zmniejszone z 70 do 65
  • Imperial Mandate
    • Coordinated Fire
      • Obrażenia znaku zmienione z 35-75 (na poziomach 1-18) na 40-60 (na poziomach 8-18)
      • Obrażenia zdjęcia znaku zmienione z 70-150 (na poziomach 1-18) na 80-120 (na poziomach 8-18)
      • Prędkość poruszania się zwiększona z 20% do 25%
  • Rapid Firecannon
    • Sharpshooter: Obrażenia zmniejszone z 60-140 (zależne od poziomu) na stałe 60
  • Crest of Cinders
    • Obrażenia zmniejszone z 6 + 6*poziom (12-114) do 6 + 4*poziom (10-78)
    • Wartość spowolnienia zmieniona z 10/15/20 na 10/15/20 (na poziomach 1/6/11, połowa dla postaci walczących z dystansu)
    • Regeneracja HP poza walką zmieniona z 1/3/9% maksymalnego HP na 1/3/5% (na poziomach 1/6/11)
  • Overheal
    • Tarcza zmieniona z 20-300 (zależne od poziomu) na 11% maksymalnego HP

Poprawki systemowe

  • Duskblade of Draktharr
    • Bugfix dla superumiejętności Samiry i Katariny
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej