Szczegółowy opis patcha 13.21 w LoLu. Wszystkie zmiany, jakie wejdą do League of Legends
Reklama
Co zmieni się wraz z wydaniem kolejnego patcha do League of Legends?
Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową rozpiskę nadchodzącej aktualizacji o numerze 13.21. Zmieni się w niej dość sporo, szczególnie jeśli chodzi o balans bohaterów.
Riot przyjrzał się głównie Brandowi, Seraphine i Zyrze. Nie zabraknie pomniejszych nerfów i buffów oraz paru zmian w runach i przedmiotach.
Wzmocnienia i osłabienia w patchu 13.20
Reklama
Buffy bohaterów
Bel’Veth
Reklama
- Royal Maelstrom (E)
- Cooldown zmniejszony z 24/22,5/21/19,5/18 do 20/19/18/17/16 sekund
Hecarim
- AD na poziom zwiększone z 3,2 do 3,7.
- Spirit of Dread (W)
- Czas trwania zwiększony z 4 do 5 sekund.
K’Sante
- Dauntless Instinct (R-P)
- All Out:
- Bonusowe obrażenia zwiększone z 35% do 45/60/75% (w zależności od poziomu 6/11/16).
- All Out:
- Ntofo Strikes (Q)
- Przelicznik czasu castowania zmieniony z 0,01111~% za 100 bazowego HP (maksymalnie 1800 bazowego HP) na 0,01666~% z 100 bazowego HP (maksymalnie 1200 bazowego HP) (taka sama redukcja czasu castowania).
- Path Maker (W)
- Teraz nie jest już przerywane przez Charma lub Feara.
- Poprawka błędu: Zmniejszono minimalny czas castowania z 0,75 do 0,65 sekundy.
- Maksymalny czas trwania zwiększony z 1 do 1,5 sekundy.
- [E-W] Poprawki błędów:
- Nie pozwala już na podwójne castowanie (W).
- Nie zatrzymuje już krótkiego dasha Footwork (E).
- [R-W] Bonus All Out nie pozwala już na anulowanie lewym przyciskiem myszy.
- All Out (R)
- Pancerz/Odporność na magię/AD aktualizowane są teraz co ćwierć sekundy.
- Buffy/bugfixy Omnivampu.
- [R-Q/E] Ntofo Strikes i Footwork nie mają teraz czasu resetowania.
LeBlanc
- Distortion (W)
- Przelicznik AP zwiększony z 65% do 75%.
- Ethereal Chains (E)
- Współczynnik AP przy unieruchomieniu przeciwnika zwiększony z 70% do 80%.
Master Yi
- Wuju Style (E)
- Cooldown zmniejszony z 18 do 14 sekund.
Morgana
- Tormented Shadow (W)
- Obrażenia na tick zwiększone z 6/11/16/21/26 do 6/11,5/17/22,5/28
- Obrażenia zadawane stworom zwiększone z 165% do 170%.
Tahm Kench
- An Acquired Taste (P)
- Zmieniono obrażenia z 8-60 (zależne od poziomów 1-18) (+3% bazowego HP) na 6-48 (zależne od poziomów 1-11) (+5% bazowego HP).
- Abyssal Dive (W)
- Zwrot cooldownu zwiększony ze stałych 40% do 40/42,5/45/47,5/50%.
Varus
- Blighted Quiver (W-P)
- Bazowe obrażenia on-hit zwiększone z 7/12/17/22/27 do 7/13/19/25/31.
- Hail of Arrows (E)
- Spowolnienie zwiększone z 25/30/35/40/45% do 30/35/40/45/50%.
- ZOBACZ – Koniec z nickami w League of Legends. Od teraz będzie Riot ID. Wszystko, co trzeba wiedzieć
Nerfy bohaterów
Aurelion Sol
- Breath of Light (Q)
- Obrażenia na tick zmienione z 3,75-10 (zależne od poziomów 1-18) (+1,875/3,125/4,375/5,625/6.875) (+7,5% AP) na 0 (+5,625/7.5/9,375/11,25/13,125) (+6.875% AP).
- Bazowy burst damage zmieniony z 20-30 (zależny od poziomów 1-18) (+40/50/60/70/80) na 0 (+60/70/80/90/100).
Briar
- Prędkość ataku na poziom zmniejszona z 2,3% do 2%.
- Crimson Curse (P)
- Leczenie na killu zwiększone ze 100% do 125% pozostałych obrażeń od krwawienia.
- Snack Attack (W2)
- Przelicznik obrażeń AD brakującego zdrowia celu zmniejszony 4% na 100 bazowego AD na 3,5% na 100 bazowego AD.
Caitlyn
- Headshot (P)
- Przelicznik szansy na trafienie krytyczne zwiększony z 142,1875% na 148.75% (z 81,25% na 85%).
- Ace in the Hole (R)
- Obrażenia zmienione z 300/525/750 (+200% bazowego AD) (+(35% szansy na trafienie krytyczne)% obrażeń) na 300/500/700 (+170% bazowego AD) (+(50% szansy na trafienie krytyczne)% obrażeń).
- Cooldown zwiększony z 90/75/60 do stałych 90 sekund.
Dr Mundo
- Blunt Force Trauma (E-P)
- Bonusowe AD przyznawane za HP zredukowane z 2/2,5/3/3,5/4% do 2/2,25/2,5/2,75/3%.
Jinx
- Get Excited! (P)
- Ograniczono liczbę stacków do 5.
- Epickie potwory i zniszczenie struktur nie daje już dodatkowych stacków poza pierwszym.
Rammus
- Powerball (Q)
- Bazowe obrażenia zwiększone z 100/125/150/175/200 do 80/110/140/170/200.
- Defensive Ball Curl (W)
- Bonusowy armor zmniejszony z 35 (+40/50/60/70/80% pancerza) do 30 (+35/45/55/65/75% pancerza).
Zmiany bohaterów
Brand (Jungle)
- Podstawowe HP zmniejszone z 590 do 570.
- HP na poziom zwiększone z 102 do 105.
- Podstawowy pancerz zwiększony z 22 do 27.
- Pancerz na poziom zmniejszony z 4,7 na 4,2.
- Podstawowa prędkość ataku zwiększona z 0,625 do 0,681.
- Prędkość ataku na poziom zwiększona z 1,36% do 2%.
- Blaze (P)
- Przelicznik obrażeń od podpalenia na tick przeciwko potworom zwiększony z 120% do 250% (dalej ograniczone do 80 obrażeń na tick przed przeliczeniem).
- Conflagration (E)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone z 70/95/120/145/170 na 65/90/115/140/165.
Seraphine (Support)
- HP na poziom zmniejszone z 104 na 90.
Podstawowy pancerz zwiększony z 19 na 26. - Podstawowa mana zmniejszona z 440 na 360.
- Przyrost many na poziom zwiększony z 40 na 50.
- Podstawowa regeneracja many zwiększona z 8 na 11,5.
- Regeneracja many na poziom zmniejszona z 1 na 0,4.
- High Note (Q)
- Obrażenia zmienione z 55/70/85/100/115 (+45/50/55/60/65% AP) na 55/80/105/130/155 (+50% AP).
- Cooldown zmniejszony z 10/8,75/7,5/6,25/5 na 9/8/7/6/5 sekund.
- Surround Sound (W)
- Podstawowa tarcza zwiększona z 50/70/90/110/130 do 50/75/100/125/150.
- Leczenie zmniejszone z 5/5,5/6/6,5/7% (+0,4% na 100 AP) do 3/3,5/4/4,5/5% (+0% AP).
- Cooldown zmniejszony z 28/26/24/22/20 na 28/25/22/19/16 sekund.
- Koszt many zwiększony z 50/60/70/80/90 do 80/85/90/95/100.
- Beat Drop (E)
- Podstawowe obrażenia zwiększone z 60/80/100/120/140 do 60/95/130/165/200.
- Koszt many zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 60/65/70/75/80.
Zyra
- Podstawowa prędkość ataku zwiększona z 0,625 na 0,681.
- Deadly Spines (Q)
- Obrażenia zwiększone z 60/95/130/165/200 (+60% AP) do 60/100/140/180/220 (+65% AP).
- Thorn Spitter (Q-P/W)
- Obrażenia zmienione z 20-100 (w zależności od poziomu 1-18) (+15% AP) na 20-88 (w zależności od poziomu 1-18) (+18% AP).
- Grasping Roots (E)
- Obrażenia zmienione z 60/105/150/195/240 (+50% AP) na 60/95/130/165/200 (+60% AP).
- Vine Lasher (E-P/W)
- Obrażenia zmienione z 20-100 (w zależności od poziomu 1-18) (+15% AP) na 20-88 (w zależności od poziomu 1-18) (+18% AP).
Osłabienia systemowe
- First Strike
- Bonusowe nieuchronne obrażenia zmniejszone z 8% do 7%.
- Phase Rush
- Bonusowa prędkość poruszania dla postaci walczącej melee zmniejszony z 30-60% (w zależności od poziomu 1-18) na 25-50% (w zależności od poziomu 1-18).
Poprawki systemowe
- Hullbreaker
- Boarding Party:
- Bonusowy pancerz i odporność na magię zmniejszone z 10-75/5-37 (w zależności od poziomu 11-18) do 10-60/5-30 (w zależności od poziomu 11-18) (w zwarciu/dystansowo).
- Boarding Party:
- Jungle Pets
- Obrażenia zmienione z 16 (+10% AP) (+20% bonusowego pancerza i odporności na magię) (+3% bazowego HP) na 15,5 (+10% bazowego AD) (+12% AP) (+20% bonusowego pancerza i odporności na magię) (+3% bazowego HP).
- Leczenie na atak zmienione z 70% zadanych obrażeń na 13-46 (w zależności od poziomu 1-12), usunięto maksymalną wartość leczenia.
- Leczenie od dużych potworów ograniczone do 90 HP.
Reklama