w

Szczegółowy opis zmian w patchu 11.4 dla League of Legends. Czego się spodziewać

Riot Games

Co zostanie osłabione, a co wzmocnione w patchu 11.4?


Czwarta aktualizacja sezonu 11 wniesie do League of Legends wiele zmian bohaterów oraz kilku przedmiotów. Łącznie buffa otrzyma 11 postaci, a 5 zostanie znerfionych.

Patch planowo wejdzie na oficjalne serwery w czwartek 18 lutego. Co czeka graczy?

Osłabienia systemowe

  • Dżungla
  • Moonstone Renewer
    • Bazowe leczenie: 70-100 >>> 50-100 (w zależności od poziomu bohatera)

Wzmocnienia przedmiotów

  • Everfrost
    • Czas castowania: .25s >>> .15
    • Opóźnienie dotyczące zaklęć bez zmian
    • Zmiany w budowie: Lost Champter + Blasting Wand + 1250 sztuk złota >>> Lost Chapter + Blasting Wand + Kindlegem + 450 sztuk złota
    • Zdrowie: 200 >>> 250
    • Aktywne obrażenia: 100 (+30%AP) >>> 125 (+35%AP)
  • Cosmic Drive
    • [USUNIĘTO] Prędkość ruchu po trafieniu umiejętnością
    • [NOWOŚĆ] Posiadając 160 AP otrzymujemy 20 Przyśpieszenia Umiejętności oraz 10-30 prędkości ruchu.
    • Przyśpieszenie umiejętności: 30 >>> 20
  • Guinsso’s Rageblade
    • Prędkość ataku: 40 >>> 45%
  • Chempunk Chainsword
    • Zdrowie: 150 >>> 250
  • Mortal Reminder
    • AD: 20 >>> 25
  • Morellonomicon
    • AP: 70 >>> 80

Osłabienia bohaterów

  • Samira
    • E: Nie można już doskakiwać do sojuszników
    • E: Prędkość doskoku 2050 >>> 1600
    • W: Czas trwania 1 >>> 0.75s
    • Q: Współczynnik obrażeń 100 >>> 80-110% tAD
    • Pasywa: Bonus do obrażeń wręcz: 7.5 >>> 3.5-9.5% tAD
    • R: Czas odnowienia 3 >>> 8s
  • Kai’Sa
    • Q: Obrażenia na pocisk 45-110 >>> 40-100
    • Q: Maksymalne obrażenia dla pojedynczego celu: 101.25-247.5 >>> 90-225
    • Q: Maksymalnie obrażenia po ewolucji: 168-412.5 >>> 150-375
  • Skarner
    • Bazowe HP: 601 >>> 580
    • Zdrowie na poziom: 90 >>> 85
  • Renekton
    • Q: Leczenie z minionów 3-9 >>> 3-7
    • Q: Wzmocnione leczenie z minionów 9-27 >>> 9-21
  • Camille
    • W: Czas odnowienia 15-9 >>> 17-11

Wzmocnienia bohaterów

  • Caitlyn
    • AD na poziom: 3.3 >>> 3.8
    • Prędkość ataku na poziom 3.5 >>> 4%
  • Fiora
    • Obrażenia z pasywki: 2.5% (+4.5% na 100 AD) >>> 3% (+5.5% na 100 AD)
  • Soraka
    • Q: Bonusowa prędkość ruchu 15-25 >>> 20-30%
    • W: Bazowe leczenie 90-230 >>> 100-240
  • Varus
    • W (Użycie): 0-50 >>> 0-80% oparte na czasie trwania naciągania Q
    • W: Maksymalne obrażenia: 9-21 >>> 10-8 >>> 25.2% brakujących punktów zdrowia
  • Braum
    • R: Czas odnowienia: 140-100 >>> 120-80s
  • Jinx
    • Bazowe zdrowie: 550-610
  • Veigar
    • Q: Koszt many 40-60 >>> 30-60
    • R: Czas odnowienia 120-80 >>> 120-60s
  • Talon
    • W: Czas odnowienia 9 >>> 9-7
    • W: Współczynnik AD: 0.4 >>> 0.55
  • Lee Sin
    • Q: Czas odnowienia 11-7 >>> 10-6
  • Tryndamere
    • Bazowe AD: 69 >>> 72
  • Amumu
    • E: Bazowe obrażenia 75-155 > 75-175
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends