Szczegółowy opis zmian w patchu 11.4 dla League of Legends. Czego się spodziewać
Reklama
Co zostanie osłabione, a co wzmocnione w patchu 11.4?
Reklama
Czwarta aktualizacja sezonu 11 wniesie do League of Legends wiele zmian bohaterów oraz kilku przedmiotów. Łącznie buffa otrzyma 11 postaci, a 5 zostanie znerfionych.
Patch planowo wejdzie na oficjalne serwery w czwartek 18 lutego. Co czeka graczy?
Osłabienia systemowe
- Dżungla
- Moonstone Renewer
- Bazowe leczenie: 70-100 >>> 50-100 (w zależności od poziomu bohatera)
Reklama
Wzmocnienia przedmiotów
- Everfrost
- Czas castowania: .25s >>> .15
- Opóźnienie dotyczące zaklęć bez zmian
- Zmiany w budowie: Lost Champter + Blasting Wand + 1250 sztuk złota >>> Lost Chapter + Blasting Wand + Kindlegem + 450 sztuk złota
- Zdrowie: 200 >>> 250
- Aktywne obrażenia: 100 (+30%AP) >>> 125 (+35%AP)
- Cosmic Drive
- [USUNIĘTO] Prędkość ruchu po trafieniu umiejętnością
- [NOWOŚĆ] Posiadając 160 AP otrzymujemy 20 Przyśpieszenia Umiejętności oraz 10-30 prędkości ruchu.
- Przyśpieszenie umiejętności: 30 >>> 20
- Guinsso’s Rageblade
- Prędkość ataku: 40 >>> 45%
- Chempunk Chainsword
- Zdrowie: 150 >>> 250
- Mortal Reminder
- AD: 20 >>> 25
- Morellonomicon
- AP: 70 >>> 80
Osłabienia bohaterów
- Samira
- E: Nie można już doskakiwać do sojuszników
- E: Prędkość doskoku 2050 >>> 1600
- W: Czas trwania 1 >>> 0.75s
- Q: Współczynnik obrażeń 100 >>> 80-110% tAD
- Pasywa: Bonus do obrażeń wręcz: 7.5 >>> 3.5-9.5% tAD
- R: Czas odnowienia 3 >>> 8s
- Kai’Sa
- Q: Obrażenia na pocisk 45-110 >>> 40-100
- Q: Maksymalne obrażenia dla pojedynczego celu: 101.25-247.5 >>> 90-225
- Q: Maksymalnie obrażenia po ewolucji: 168-412.5 >>> 150-375
- Skarner
- Bazowe HP: 601 >>> 580
- Zdrowie na poziom: 90 >>> 85
- Renekton
- Q: Leczenie z minionów 3-9 >>> 3-7
- Q: Wzmocnione leczenie z minionów 9-27 >>> 9-21
- Camille
- W: Czas odnowienia 15-9 >>> 17-11
Wzmocnienia bohaterów
- Caitlyn
- AD na poziom: 3.3 >>> 3.8
- Prędkość ataku na poziom 3.5 >>> 4%
- Fiora
- Obrażenia z pasywki: 2.5% (+4.5% na 100 AD) >>> 3% (+5.5% na 100 AD)
- Soraka
- Q: Bonusowa prędkość ruchu 15-25 >>> 20-30%
- W: Bazowe leczenie 90-230 >>> 100-240
- Varus
- W (Użycie): 0-50 >>> 0-80% oparte na czasie trwania naciągania Q
- W: Maksymalne obrażenia: 9-21 >>> 10-8 >>> 25.2% brakujących punktów zdrowia
- Braum
- R: Czas odnowienia: 140-100 >>> 120-80s
- Jinx
- Bazowe zdrowie: 550-610
- Veigar
- Q: Koszt many 40-60 >>> 30-60
- R: Czas odnowienia 120-80 >>> 120-60s
- Talon
- W: Czas odnowienia 9 >>> 9-7
- W: Współczynnik AD: 0.4 >>> 0.55
- Lee Sin
- Q: Czas odnowienia 11-7 >>> 10-6
- Tryndamere
- Bazowe AD: 69 >>> 72
- Amumu
- E: Bazowe obrażenia 75-155 > 75-175
Reklama