Reklama

Szybka aktualizacja w ramach patcha 14.1 w League of Legends. Szczegółowy opis buffów i nerfów

League of Legends

Reklama

Twórcy League of Legends opublikowali rozpiskę dodatkowych zmian, które wejdą w ramach aktualizacji 14.1b.


Pierwsza łatka najnowszego sezonu w LoLu doczekała się dodatkowych buffów i nerfów. Jest ich całkiem sporo i są związane nie tylko z bohaterami, ale i przedmiotami.

Tak prezentuje się konkretna rozpiska wzmocnień i osłabień, które dodano w ramach uzupełnienia patcha.

Dodatkowe zmiany w ramach patcha 14.1

Reklama

Buffy bohaterów

Corki

Reklama
  • Bazowe obrażenia od ataku: 59 ⇒ 61
  • Missile Barrage (R)
    • Zmiana obrażeń: 80/115/150 (+15/45/75% AD) (+12% AP) ⇒ 80/115/150 (+25/50/75% AD) (+12% AP)

Ezreal

  • Essence Flux (W)
    • Cooldown: 12 ⇒ 8 sekund
  • Arcane Shift (E)
    • Koszt many: 90 ⇒ 70

Hwei

  • Przyrost zdrowia: 104 ⇒ 109
  • Obrażenia QQ: 60/90/120/150/180 (+70% AP) (+4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu) ⇒ 60/90/120/150/180 (+75% AP) (+4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu)
  • Obrażenia EQ/EW/EE: 60/90/120/150/180 (+60% AP) ⇒ 70/110/150/190/230 (+60% AP)
  • Spiraling Despair (R)
    • Szerokość pocisku: 80 ⇒ 90

Lux

  • Bazowe HP: 560 ⇒ 580
  • Bazowy pancerz: 19 ⇒ 21
  • Przyrost szybkości ataku: 2% ⇒ 3%
  • Prismatic Barrier (W)
    • Siła tarczy: 40/55/70/85/100 (+35% AP) ⇒ 40/55/70/85/100 (+40% AP)

Naafiri

  • Bazowa prędkość poruszania: 335 ⇒ 340
  • Obrażenia sfory: 5-25 (zależne od poziomu) (+4.5% bonusowego AD) ⇒ 6-30 (zależne od poziomu) (+4.5% bonus AD)
  • Cooldown pasywki: 30/25/20/15 sekund (poziomy 1/6/11/16) ⇒ 30/25/20/15/10 sekund (poziomy 1/6/9/12/15)

Zac

  • Cell Division (P)
    • Pasywne leczenie na kawałek: 4/5/6/7% ⇒ 5/6/7/8%
  • Elastic Slingshot (E)
    • Cooldown: 24/21/18/15/12 ⇒ 22/19/16/13/10 sekund
  • Let’s Bounce! (R)
    • Cooldown: 130/115/100 ⇒ 120/105/90 sekund

Zed

  • Living Shadow (W)
    • Cooldown: 20/19.25/18.5/17.75/17 ⇒ 20/19/18/17/16 sekund
  • Shadow Slash (E)
    • Obrażenia: 65/85/105/125/145 (+65% bonusowego AD) ⇒ 65/90/115/140/165 (+65% bonusowego AD)
  • Death Mark (R)
    • Obrażenia: 65% AD (+25/40/55% zadanych obrażeń) ⇒ 100% AD (+25/40/55% zadanych obrażeń)

Nerfy bohaterów

Aphelios

  • Przyrost obrażeń ataku: 3 ⇒ 2.3 (Aphelios wciąz dostaje  4,5-27 bonusowego AD ze swojej pasywki)

Fizz

  • Urchin Strike (Q)
    • Obrażenia: 10/25/40/55/70 (+55% AP) ⇒ 10/25/40/55/70 (+50% AP)
  • Seastone Trident (W)
    • Aktywowane obrażenia: 50/70/90/110/130 (+50% AP) ⇒ 50/70/90/110/130 (+40% AP)

Gwen

  • Obrażenia pasywne: 1% (+0.8% na 100 AP) maksymalnego zdrowia celu ⇒ 1% (+0.65% per 100 AP) maksymalnego zdrowia celu

Kayle

  • Bonus za stack gorliwości: 6% (+1% na 100 AP) bonusowej prędkości ataku ⇒ 6% (+0.5% per 100 AP) bonusowej prędkości ataku

LeBlanc

  • Przelicznik szybkości ataku: 0.625 ⇒ 0.4
  • Przyrost szybkości ataku: 1.5% ⇒ 2.35%
  • Przyrost obrażeń ataku: 2.7 ⇒ 2.2
  • Sigil of Malice (Q)
    • Obrażenia: 65/90/115/140/165 (+40% AP) ⇒ 65/90/115/140/165 (+45% AP)
  • Ethereal Chains (E)
    • Obrażenia: 50/70/90/110/130 (+35% AP) ⇒ 50/70/90/110/130 (+40% AP)

Singed

  • Poison Trail (Q)
    • Całkowite obrażenia: 40/60/80/100/120 (+90% AP) ⇒ 40/60/80/100/120 (+80% AP)

Taric

  • Przyrost pancerza: 4.6 ⇒ 4.3
  • Bastion (W)
    • Bonusowy pancerz: 10/11/12/13/14% pancerza Tarica ⇒ 9/10/11/12/13% pancerza Tarica

Teemo

  • Blinding Dart (Q)
    • Obrażenia: 80/125/170/215/260 (+80% AP) ⇒ 80/125/170/215/260 (+70% AP)
  • Noxious Trap (R)
    • Całkowite obrażenia: 200/325/450 (+55% AP) ⇒ 200/325/450 (+50% AP)

Wzmocnienia przedmiotów

Essence Reaver

  • Całkowity koszt: 3000 ⇒ 2900
  • Obrażenia Spellblade: 130% bazowego AD (+20% bonusowego AD) bonusowych obrażeń fizycznych ⇒ 140% bazowego AD (+20% bonusowego AD) bonusowych obrażeń fizycznych

Heartsteel

  • Zdrowie: 800 ⇒ 900

Hubris

  • Eminence: AD na poziom statuły 10 (+1 za poziom) ⇒ 15 (+2 za poziom)
  • Eminence – Czas trwania: 60 ⇒ 90 seconds

Profane Hydra

  • Całkowity koszt: 3400 ⇒ 3300
  • Aktywowane – Heretical Cleave: Zadaje obrażenia fizyczne w wysokości 80% AD przeciwnikom w zasięgu 450 jednostek zwiększone do 120% AD przeciwko celom poniżej 30% maksymalnego zdrowia ⇒ Zadaje 100% AD w postaci fizycznych obrażeń przeciwnikom w zasięgu 450 jednostek zwiększone do 150% AD przeciwko celom poniżej 50% maksymalnego zdrowia

Ravenous Hydra

  • Lifesteal: 10% ⇒ 12%
  • Czas castowania: 0,25 sekundy ⇒ Teraz używa czasu rzucenia podstawowego ataku jako punktu referencyjnego

Stridebreaker

  • AD: 50 ⇒ 55
  • Prędkość ataku: 20% ⇒ 25%
  • Aktywowane – Breaking Shockwave: Daje 30% bonusowej prędkości poruszania się opadającej przez 3 sekundy ⇒ Daje 35% bonusowej prędkości poruszania się opadającej przez 3 sekundy

Tiamat

  • Aktywowane – Crescent: Zadaje 60% AD obrażeń fizycznych ⇒ Zadaje 75% AD obrażeń fizycznych
  • Czas castowania: 0,25 sekundy ⇒ Teraz używa czasu rzucenia podstawowego ataku jako punktu referencyjnego

Osłabienia przedmiotów

Hextech Rocketbelt

  • Aktywowane – Supersonic: Zadaje 175 (+15% AP) obrażeń magicznych ⇒ Zadaje 125 (+15% AP) obrażeń magicznych

Stormsurge

  • Pasywne – Squall Damage: 120-260 (+40% AP) (dla postaci walczących w zwarciu) / 90-195 (+30% AP) (dla postaci walczących z dystansu) ⇒ 100-200 (+30% AP) (dla postaci walczących w zwarciu) / 75-150 (+22.5% AP) (dla postaci walczących z dystansu)

The Collector

  • Całkowity koszt: 3000 ⇒ 3100

Titanic Hydra

  • AD: 55 ⇒ 50
  • Zdrowie: 550 ⇒ 500

Trailblazer

  • Całkowity koszt: 2400 ⇒ 2500
  • Zdrowie: 250 ⇒ 200
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama