Szybka aktualizacja w ramach patcha 14.1 w League of Legends. Szczegółowy opis buffów i nerfów
Reklama
Twórcy League of Legends opublikowali rozpiskę dodatkowych zmian, które wejdą w ramach aktualizacji 14.1b.
Pierwsza łatka najnowszego sezonu w LoLu doczekała się dodatkowych buffów i nerfów. Jest ich całkiem sporo i są związane nie tylko z bohaterami, ale i przedmiotami.
Tak prezentuje się konkretna rozpiska wzmocnień i osłabień, które dodano w ramach uzupełnienia patcha.
Dodatkowe zmiany w ramach patcha 14.1
Reklama
Buffy bohaterów
Corki
Reklama
- Bazowe obrażenia od ataku: 59 ⇒ 61
- Missile Barrage (R)
- Zmiana obrażeń: 80/115/150 (+15/45/75% AD) (+12% AP) ⇒ 80/115/150 (+25/50/75% AD) (+12% AP)
Ezreal
- Essence Flux (W)
- Cooldown: 12 ⇒ 8 sekund
- Arcane Shift (E)
- Koszt many: 90 ⇒ 70
Hwei
- Przyrost zdrowia: 104 ⇒ 109
- Obrażenia QQ: 60/90/120/150/180 (+70% AP) (+4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu) ⇒ 60/90/120/150/180 (+75% AP) (+4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu)
- Obrażenia EQ/EW/EE: 60/90/120/150/180 (+60% AP) ⇒ 70/110/150/190/230 (+60% AP)
- Spiraling Despair (R)
- Szerokość pocisku: 80 ⇒ 90
Lux
- Bazowe HP: 560 ⇒ 580
- Bazowy pancerz: 19 ⇒ 21
- Przyrost szybkości ataku: 2% ⇒ 3%
- Prismatic Barrier (W)
- Siła tarczy: 40/55/70/85/100 (+35% AP) ⇒ 40/55/70/85/100 (+40% AP)
Naafiri
- Bazowa prędkość poruszania: 335 ⇒ 340
- Obrażenia sfory: 5-25 (zależne od poziomu) (+4.5% bonusowego AD) ⇒ 6-30 (zależne od poziomu) (+4.5% bonus AD)
- Cooldown pasywki: 30/25/20/15 sekund (poziomy 1/6/11/16) ⇒ 30/25/20/15/10 sekund (poziomy 1/6/9/12/15)
Zac
- Cell Division (P)
- Pasywne leczenie na kawałek: 4/5/6/7% ⇒ 5/6/7/8%
- Elastic Slingshot (E)
- Cooldown: 24/21/18/15/12 ⇒ 22/19/16/13/10 sekund
- Let’s Bounce! (R)
- Cooldown: 130/115/100 ⇒ 120/105/90 sekund
Zed
- Living Shadow (W)
- Cooldown: 20/19.25/18.5/17.75/17 ⇒ 20/19/18/17/16 sekund
- Shadow Slash (E)
- Obrażenia: 65/85/105/125/145 (+65% bonusowego AD) ⇒ 65/90/115/140/165 (+65% bonusowego AD)
- Death Mark (R)
- Obrażenia: 65% AD (+25/40/55% zadanych obrażeń) ⇒ 100% AD (+25/40/55% zadanych obrażeń)
Nerfy bohaterów
Aphelios
- Przyrost obrażeń ataku: 3 ⇒ 2.3 (Aphelios wciąz dostaje 4,5-27 bonusowego AD ze swojej pasywki)
Fizz
- Urchin Strike (Q)
- Obrażenia: 10/25/40/55/70 (+55% AP) ⇒ 10/25/40/55/70 (+50% AP)
- Seastone Trident (W)
- Aktywowane obrażenia: 50/70/90/110/130 (+50% AP) ⇒ 50/70/90/110/130 (+40% AP)
Gwen
- Obrażenia pasywne: 1% (+0.8% na 100 AP) maksymalnego zdrowia celu ⇒ 1% (+0.65% per 100 AP) maksymalnego zdrowia celu
Kayle
- Bonus za stack gorliwości: 6% (+1% na 100 AP) bonusowej prędkości ataku ⇒ 6% (+0.5% per 100 AP) bonusowej prędkości ataku
LeBlanc
- Przelicznik szybkości ataku: 0.625 ⇒ 0.4
- Przyrost szybkości ataku: 1.5% ⇒ 2.35%
- Przyrost obrażeń ataku: 2.7 ⇒ 2.2
- Sigil of Malice (Q)
- Obrażenia: 65/90/115/140/165 (+40% AP) ⇒ 65/90/115/140/165 (+45% AP)
- Ethereal Chains (E)
- Obrażenia: 50/70/90/110/130 (+35% AP) ⇒ 50/70/90/110/130 (+40% AP)
Singed
- Poison Trail (Q)
- Całkowite obrażenia: 40/60/80/100/120 (+90% AP) ⇒ 40/60/80/100/120 (+80% AP)
Taric
- Przyrost pancerza: 4.6 ⇒ 4.3
- Bastion (W)
- Bonusowy pancerz: 10/11/12/13/14% pancerza Tarica ⇒ 9/10/11/12/13% pancerza Tarica
Teemo
- Blinding Dart (Q)
- Obrażenia: 80/125/170/215/260 (+80% AP) ⇒ 80/125/170/215/260 (+70% AP)
- Noxious Trap (R)
- Całkowite obrażenia: 200/325/450 (+55% AP) ⇒ 200/325/450 (+50% AP)
Wzmocnienia przedmiotów
Essence Reaver
- Całkowity koszt: 3000 ⇒ 2900
- Obrażenia Spellblade: 130% bazowego AD (+20% bonusowego AD) bonusowych obrażeń fizycznych ⇒ 140% bazowego AD (+20% bonusowego AD) bonusowych obrażeń fizycznych
Heartsteel
- Zdrowie: 800 ⇒ 900
Hubris
- Eminence: AD na poziom statuły 10 (+1 za poziom) ⇒ 15 (+2 za poziom)
- Eminence – Czas trwania: 60 ⇒ 90 seconds
Profane Hydra
- Całkowity koszt: 3400 ⇒ 3300
- Aktywowane – Heretical Cleave: Zadaje obrażenia fizyczne w wysokości 80% AD przeciwnikom w zasięgu 450 jednostek zwiększone do 120% AD przeciwko celom poniżej 30% maksymalnego zdrowia ⇒ Zadaje 100% AD w postaci fizycznych obrażeń przeciwnikom w zasięgu 450 jednostek zwiększone do 150% AD przeciwko celom poniżej 50% maksymalnego zdrowia
Ravenous Hydra
- Lifesteal: 10% ⇒ 12%
- Czas castowania: 0,25 sekundy ⇒ Teraz używa czasu rzucenia podstawowego ataku jako punktu referencyjnego
Stridebreaker
- AD: 50 ⇒ 55
- Prędkość ataku: 20% ⇒ 25%
- Aktywowane – Breaking Shockwave: Daje 30% bonusowej prędkości poruszania się opadającej przez 3 sekundy ⇒ Daje 35% bonusowej prędkości poruszania się opadającej przez 3 sekundy
Tiamat
- Aktywowane – Crescent: Zadaje 60% AD obrażeń fizycznych ⇒ Zadaje 75% AD obrażeń fizycznych
- Czas castowania: 0,25 sekundy ⇒ Teraz używa czasu rzucenia podstawowego ataku jako punktu referencyjnego
Osłabienia przedmiotów
Hextech Rocketbelt
- Aktywowane – Supersonic: Zadaje 175 (+15% AP) obrażeń magicznych ⇒ Zadaje 125 (+15% AP) obrażeń magicznych
Stormsurge
- Pasywne – Squall Damage: 120-260 (+40% AP) (dla postaci walczących w zwarciu) / 90-195 (+30% AP) (dla postaci walczących z dystansu) ⇒ 100-200 (+30% AP) (dla postaci walczących w zwarciu) / 75-150 (+22.5% AP) (dla postaci walczących z dystansu)
The Collector
- Całkowity koszt: 3000 ⇒ 3100
Titanic Hydra
- AD: 55 ⇒ 50
- Zdrowie: 550 ⇒ 500
Trailblazer
- Całkowity koszt: 2400 ⇒ 2500
- Zdrowie: 250 ⇒ 200
Reklama