w

Teamfight Tactics: Patch 10.7 – Opis zmian

Szczegóły zmian TFT na patch 10.7.


Witajcie, buntownicy z wyboru.

Po jednym patchu Galaktyki mają się świetnie. Najważniejsza zmiana w tym patchu: puszczamy nowe mechaniki wolno. Trzy nowe „galaktyki” wprowadzają niepowtarzalne zasady, które zmuszą was do dostosowania sprawdzonych strategii.

Jeśli chodzi o zmiany wyważające, odbieramy trochę mocy najlepszym bohaterom 5. kategorii. Oni mają być potężni – i wciąż będą – ale aktualnie zbyt dobrze radzą sobie bez wsparcia ze strony reszty drużyny (mówię o tobie, Gangplanku). Nie lekceważcie potęgi Mrocznych Gwiazd. Zostaną nieco przerobione, żeby były solidniejsze. I na koniec prawdopodobnie najważniejsza zmiana: wasi bohaterowie będą teraz świętowali wygrane przez was rundy.

No to do dzieła!

Patch w skrócie

Zmiany systemowe

Mechanika galaktyk

Galaktyki przybywają z pompą i przy akompaniamencie fanfar! Przypominamy: wszystkie wasze mecze w TFT mogą zacząć się z jednym z następujących efektów (albo bez żadnego efektu). Kliknijcie na ikonę galaktyki na górze interfejsu, żeby dowiedzieć się więcej o danej galaktyce.

  • Neekowersum: wszyscy dostają po dwie Pomoce Neeko.
  • Liliowa mgławica: na pierwszej karuzeli są tylko jednostki 4. kategorii.
  • Średnie Legendy: Małe Legendy są większe, a wasze początkowe zdrowie jest zwiększone o 25 pkt.

Inne zmiany systemowe

  • Częstotliwość wypadania bohaterów 1./2./3./4./5. kategorii na 8. poziomie: 13/20/35/25/7% ⇒ 14/20/35/25/6%.
  • Zasady decydujące o tym, które przedmioty zostają, a które spadają podczas łączenia bohaterów, teraz przedkładają przedmioty posiadane przez bohaterów na planszy nad przedmioty bohaterów uzyskiwanych z karuzeli.
  • Zmniejszono szansę na wystąpienie „specjalnej” karuzeli.
  • Usunięto dodatkowe 5 sek. na fazę planowania, które wprowadzamy na początek każdej nowej rotacji. Czasy rund wróciły do normalnego stanu.

Cechy

  • Szansa mistrzów miecza na aktywację dodatkowych ataków: 30/55% ⇒ 30/60%.
  • Dodatkowe zdrowie z premii cechy osiłków: 300/750 pkt. ⇒ 300/700 pkt.
  • Dodatkowa prędkość ataku z premii cechy chronomistrzów: 15/35/65% ⇒ 15/35/75%.
  • (Przeróbka) Mroczna Gwiazda: gdy Mroczna Gwiazda ginie, wszystkie inne sojusznicze Mroczne Gwiazdy zyskują 25 (3), 35 (6) pkt. obrażeń od ataku i mocy zaklęć.
  • (Przeróbka) Łupieżca many: premia przy (2) łupieżcach many działa teraz tak, że ich ataki zwiększają koszt many następnej umiejętności ich celu o 40%. Nie ma już premii wymagającej czterech łupieżców many.
  • Odporność na magię z premii cechy mistyków: 30/120 pkt. ⇒ 35/105 pkt.
  • Dodatkowe obrażenia z premii cechy snajperów: 12% ⇒ 15%.

Bohaterowie

Bohaterowie 1. kategorii

  • Czas rzucenia umiejętności Caitlyn: 1,5 sek. ⇒ 1,1 sek.
  • Caitlyn teraz szybciej wznawia używanie ataków podstawowych po wystrzeleniu pocisku.
  • Prędkość ataku Xayah: 0,75 jedn. ⇒ 0,8 jedn.
  • Całkowita mana Ziggsa: 40 pkt. ⇒ 45 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Zoe: 90/120 pkt. ⇒ 70/100 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Zoe: 150/225/300 pkt. ⇒ 150/225/400 pkt.

Bohaterowie 2. kategorii

  • Zdrowie Dariusa: 650 pkt. ⇒ 750 pkt.
  • Całkowita mana Xin Zhao: 50 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Xin Zhao: 175/250/350 pkt. ⇒ 200/275/375 pkt.

Bohaterowie 3. kategorii

  • Początkowa mana / całkowita mana Ezreala: 60/120 pkt. ⇒ 50/125 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Ezreala: 250/350/700 pkt. ⇒ 200/300/600 pkt.
  • Całkowita mana Kassadina: 100 pkt. ⇒ 80 pkt.
  • Dodatkowe obrażenia umiejętności Shaco: 250/325/450% ⇒ 250/325/400%.

Bohaterowie 4. kategorii

  • Całkowita mana Soraki: 150 pkt. ⇒ 125 pkt.
  • Leczenie umiejętności Soraki: 300/450/2000 pkt. ⇒ 350/500/2000 pkt.
  • Całkowita mana Vel’Koza: 80 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • Zdrowie Wukonga: 850 pkt. ⇒ 950 pkt.

Bohaterowie 5. kategorii

  • Obrażenia umiejętności Aureliona Sola: 120/175/750 pkt. ⇒ 100/150/750 pkt.
  • Wybieranie celów przez myśliwce Aureliona Sola jest teraz losowe (poprzednio też takie było, ale myśliwce częściej wybierały za cele pobliskie jednostki).
  • Obrażenia umiejętności Ekko: 250/450/2000 pkt. ⇒ 225/400/2000 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Gangplanka: 50/150 pkt. ⇒ 75/175 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Gangplanka: 650/850/9001 pkt. ⇒ 450/600/9001 pkt.
  • Prędkość ataku Lulu: 0,85 jedn. ⇒ 0,8 jedn.

Miss Fortune

  • Prędkość ataku: 1,1 jedn. ⇒ 1,0 jedn.
  • Mana: 50/150 pkt. ⇒ 75/175 pkt.
  • Obrażenia umiejętności: 70/90/999% ⇒ 60/80/999%.

Przedmioty

  • Redukcja leczenia Morellonomiconu i Czerwonego wzmocnienia: 30% ⇒ 27%.
  • Obrażenia Kosy Statikka: 75 pkt. ⇒ 80 pkt.
  • Regeneracja zdrowia Plemiennej Zbroi: 4% ⇒ 5%.

Inne

  • Ataki Ekko, Irelii, Luciana i Xin Zhao wykonane w ramach ich umiejętności mogą teraz aktywować efekty Kosy Statikka, Ostrza Gniewu Guinsoo i Huraganu Runaana.
  • Bohaterowie świętują teraz zwycięstwa w walce.
  • Portret Gravesa został zaktualizowany, żeby lepiej odpowiadał jego modelowi w grze.

Naprawione błędy

  • Leczenie Ręki Sprawiedliwości nie skaluje się już z mocą zaklęć.
  • Tarcza buntowników nie skaluje się już z mocą zaklęć.
  • Bezwzględny Pościg Luciana teraz liczy się jako atak na potrzeby efektu cechy laserowców.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Miss Fortune czasami nie odwracała się podczas Czasu na Ostrzał, jeśli żaden wróg nie stał w stożku będącym obszarem działania tej umiejętności.
  • Aurelion Sol teraz zachowuje się poprawnie po aktywacji Anioła Stróża.
  • Poprawiono opis umiejętności Shaco: zapewnia trafienie krytyczne, a do tego zadaje dodatkowe obrażenia.
  • Zaktualizowano opis umiejętności Zoe: teraz mówi o tym, że zadaje ona obrażenia magiczne.
  • Zaktualizowano opis umiejętności Poppy: teraz mówi o tym, że zadaje ona obrażenia magiczne.
  • Miecz-Pistolet Hextech teraz poprawnie leczy, jeśli jego posiadacz zadaje obrażenia celom osłoniętym tarczą.
  • Kosmiczni piraci nie generują już złota podczas prób zadania śmiertelnych obrażeń Fiorze, gdy ta jest niewrażliwa na obrażenia.

Mobilny kącik

  • Zmieniliśmy nieco sposób działania klawiatur telefonów. Nie zauważycie żadnych zmian, chyba że będą to zmiany na lepsze. Nie ma za co.
  • Zdemaskowaliśmy i zniszczyliśmy tajemnicze błędy związane z kontami podczas logowania. Przepadnijcie, złe błędy!
  • Kiedy ukończycie wszystkie dostępne misje, zobaczycie milutkiego, małego, przyjaznego Pingu zamiast… ukończonych misji, które już was nie obchodzą.
  • Koniec z tajemniczymi sygnałami „brakuje wroga”. I ogólnie ze wszystkimi sygnałami. Po co w ogóle były w grze?
Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends