Reklama

Teamfight Tactics: Patch 11.1 – Opis zmian

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmiany w patchu 11.1 Teamfight Tactics.

Reklama


Witajcie u kresu podróży!

Pierwszy patch w nowym roku jest też ostatnim patchem przed rozpoczęciem Festiwalu Bestii! Tym razem nie zasypujemy was mnóstwem zmian, ale szykujcie się na lawinę emocji związanych z końcem sezonu i początkiem Festiwalu! Nie ma na co czekać, przewińcie w dół, zbierzcie najważniejsze informacje i pędźcie prosto na rundkę rankingową, bo miękki reset nastąpi już na początku rotacji 4.5!

Zmiany systemowe

Poprawka przewijania plansz

A kto umarł, ten nie żyje.

Reklama
  • Przewijanie plansz za pomocą skrótów klawiszowych od teraz pomija martwych graczy (tylko wersja na PC).

Bohaterowie

1. kategoria

Strzelcy wyborowi byli zbyt wyborowi w środkowej fazie gry. Osłabienie trzygwiazdkowej Vayne i dwugwiazdkowego Teemo powinno usadzić ich na odpowiednim miejscu.

  • Obrażenia Srebrnych Bełtów Vayne: 50/90/140 pkt. ⇒ 50/90/130 pkt.

2. kategoria

ZOGROMNIENIE! Kombinacja dodatkowego zdrowia zapewnianego przez Lulu z dodatkowym pancerzem i odpornością na magię gwarantowanymi przez cechę Prastarej Kniei tworzy bardzo wytrzymałą pierwszą linię w każdej kompozycji, w której znajdzie się szczypta Prastarej Kniei / Magów.

  • Obrażenia i leczenie Ducha Życia Hecarima: 250/400/600 pkt. ⇒ 250/400/750 pkt.
  • Mana Lulu: 60/120 pkt. ⇒ 80/150 pkt.
  • Statystyka wybrańca Teemo: Mana ⇒ Moc zaklęć
  • Obrażenia Strzałki z Chmurą Zarodników Teemo: 300/450/900 pkt. ⇒ 300/400/900 pkt.

3. kategoria

Tu akurat bez niespodzianek.

  • Zdrowie Kalisty: 550 pkt. ⇒ 650 pkt.
  • Mana Veigara: 0/45 pkt. ⇒ 0/55 pkt.

4. kategoria

W nowym roku Aatrox postanowił, że stanie się lepszym bohaterem pierwszej linii. Obrażenia dwugwiazdkowego Jhina są sztuką tak ujmującą, że znajdowały czterdzieści i cztery zastosowania w kompozycjach, które po czterokrotnym przemyśleniu powinny zaniechać usilnych prób zrobienia z tego bohatera czwartego koła u wozu. Przyczynimy się do uwolnienia sztuki od tego jarzma. Ponadto Morgana otrzyma swoją nową tożsamość wysysającego obrońcy z rotacji 4.5 już o patch wcześniej. Wypróbujcie ją na pierwszej linii uzbrojoną w Morellonomicon, pancerz i odporność na magię.

  • Zdrowie Aatroxa: 800 pkt. ⇒ 900 pkt.
  • Pancerz Aatroxa: 40 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • Mana Ahri: 0/80 pkt. ⇒ 0/75 pkt.
  • Prędkość ataku Ahri: 0,75 jedn. ⇒ 0,8 jedn.
  • Mnożnik obrażeń od ataku Szeptu Jhina: 444/500/1234% ⇒ 444/475/1234%
  • Zdrowie Morgany: 750 pkt. ⇒ 850 pkt.
  • Pancerz Morgany: 30 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Zasięg ataku Morgany: 3 pola ⇒ 2 pola

5. kategoria

  • Pancerz i odporność na magię Lee Sina: 50 pkt. ⇒ 60 pkt.

Błędy

  • Naprawiono błąd, przez który część bohaterów nie rzucała zaklęć, będąc pod wpływem spowolnienia nałożonego przez Zdobycz Imperatora Azira.
  • Koniec Przedstawienia Setta od teraz prawidłowo zawodzi, jeżeli zostanie zablokowany przez Szpon Pułapkę – w takim przypadku nie zadaje już obszarowych obrażeń wtórnych.
  • Mózg najważniejszym mięśniem: Sett nie będzie już przerywał Końca Przedstawienia, żeby biec robić brzuszki.
  • Sett przesiaduje za dużo w Night City: naprawiono błąd, przez który Sett przestawał atakować i rzucać zaklęcia, jeżeli początkowy doskok Końca Przedstawienia został przerwany przez zmianę stanu (np. Anioła Stróża, Cofnięcie Losu Zileana).
  • Naprawiono błąd, przez który cecha szczęściarz przy 11. przegranej zapewniała więcej Pomocy Neeko, niż powinna.
  • Naprawiono błąd, przez który Yone niwelował więcej pancerza i odporności na magię, niż powinien.
  • Wskazówki dotyczące przepisów na przedmioty nie uwzględniają teraz komponentów stworzonych przez Rękawice Złodzieja.
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej