Teamfight Tactics: Patch 11.1 – Opis zmian
Szczegóły zmiany w patchu 11.1 Teamfight Tactics.
Witajcie u kresu podróży!
Pierwszy patch w nowym roku jest też ostatnim patchem przed rozpoczęciem Festiwalu Bestii! Tym razem nie zasypujemy was mnóstwem zmian, ale szykujcie się na lawinę emocji związanych z końcem sezonu i początkiem Festiwalu! Nie ma na co czekać, przewińcie w dół, zbierzcie najważniejsze informacje i pędźcie prosto na rundkę rankingową, bo miękki reset nastąpi już na początku rotacji 4.5!
Zmiany systemowe
Poprawka przewijania plansz
A kto umarł, ten nie żyje.
Reklama
- Przewijanie plansz za pomocą skrótów klawiszowych od teraz pomija martwych graczy (tylko wersja na PC).
Bohaterowie
1. kategoria
Strzelcy wyborowi byli zbyt wyborowi w środkowej fazie gry. Osłabienie trzygwiazdkowej Vayne i dwugwiazdkowego Teemo powinno usadzić ich na odpowiednim miejscu.
- Obrażenia Srebrnych Bełtów Vayne: 50/90/140 pkt. ⇒ 50/90/130 pkt.
2. kategoria
ZOGROMNIENIE! Kombinacja dodatkowego zdrowia zapewnianego przez Lulu z dodatkowym pancerzem i odpornością na magię gwarantowanymi przez cechę Prastarej Kniei tworzy bardzo wytrzymałą pierwszą linię w każdej kompozycji, w której znajdzie się szczypta Prastarej Kniei / Magów.
- Obrażenia i leczenie Ducha Życia Hecarima: 250/400/600 pkt. ⇒ 250/400/750 pkt.
- Mana Lulu: 60/120 pkt. ⇒ 80/150 pkt.
- Statystyka wybrańca Teemo: Mana ⇒ Moc zaklęć
- Obrażenia Strzałki z Chmurą Zarodników Teemo: 300/450/900 pkt. ⇒ 300/400/900 pkt.
3. kategoria
Tu akurat bez niespodzianek.
- Zdrowie Kalisty: 550 pkt. ⇒ 650 pkt.
- Mana Veigara: 0/45 pkt. ⇒ 0/55 pkt.
4. kategoria
W nowym roku Aatrox postanowił, że stanie się lepszym bohaterem pierwszej linii. Obrażenia dwugwiazdkowego Jhina są sztuką tak ujmującą, że znajdowały czterdzieści i cztery zastosowania w kompozycjach, które po czterokrotnym przemyśleniu powinny zaniechać usilnych prób zrobienia z tego bohatera czwartego koła u wozu. Przyczynimy się do uwolnienia sztuki od tego jarzma. Ponadto Morgana otrzyma swoją nową tożsamość wysysającego obrońcy z rotacji 4.5 już o patch wcześniej. Wypróbujcie ją na pierwszej linii uzbrojoną w Morellonomicon, pancerz i odporność na magię.
- Zdrowie Aatroxa: 800 pkt. ⇒ 900 pkt.
- Pancerz Aatroxa: 40 pkt. ⇒ 70 pkt.
- Mana Ahri: 0/80 pkt. ⇒ 0/75 pkt.
- Prędkość ataku Ahri: 0,75 jedn. ⇒ 0,8 jedn.
- Mnożnik obrażeń od ataku Szeptu Jhina: 444/500/1234% ⇒ 444/475/1234%
- Zdrowie Morgany: 750 pkt. ⇒ 850 pkt.
- Pancerz Morgany: 30 pkt. ⇒ 60 pkt.
- Zasięg ataku Morgany: 3 pola ⇒ 2 pola
5. kategoria
- Pancerz i odporność na magię Lee Sina: 50 pkt. ⇒ 60 pkt.
Błędy
- Naprawiono błąd, przez który część bohaterów nie rzucała zaklęć, będąc pod wpływem spowolnienia nałożonego przez Zdobycz Imperatora Azira.
- Koniec Przedstawienia Setta od teraz prawidłowo zawodzi, jeżeli zostanie zablokowany przez Szpon Pułapkę – w takim przypadku nie zadaje już obszarowych obrażeń wtórnych.
- Mózg najważniejszym mięśniem: Sett nie będzie już przerywał Końca Przedstawienia, żeby biec robić brzuszki.
- Sett przesiaduje za dużo w Night City: naprawiono błąd, przez który Sett przestawał atakować i rzucać zaklęcia, jeżeli początkowy doskok Końca Przedstawienia został przerwany przez zmianę stanu (np. Anioła Stróża, Cofnięcie Losu Zileana).
- Naprawiono błąd, przez który cecha szczęściarz przy 11. przegranej zapewniała więcej Pomocy Neeko, niż powinna.
- Naprawiono błąd, przez który Yone niwelował więcej pancerza i odporności na magię, niż powinien.
- Wskazówki dotyczące przepisów na przedmioty nie uwzględniają teraz komponentów stworzonych przez Rękawice Złodzieja.