Teamfight Tactics: Patch 14.2 – Opis zmian
Szczegóły zmiany w patchu 14.2 Teamfight Tactics.
Może i gram mechem, nie skautuję, ale dla was na pewno bym się zmienił…W tym patchu dzieje się całe mnóstwo, ale najważniejsze jest w nim wydarzenie Księżycowego Festiwalu, wraz z którym zaznacie nowej zawartości kosmetycznej, nowego centrum wydarzenia, no i naszego pierwszego w dziejach powrotu rotacji! Oprócz tego wszystkiego wprowadzamy kilka zmian wyważenia oraz zupełnie nową maszynę losującą ekwipunek! Zanim jednak zajmiemy się świętowaniem, mamy kilka ogłoszeń porządkowych.
PATCH W SKRÓCIE
VANGUARD
W ciągu kilku tygodni wprowadzimy system Vanguard – oprogramowanie Riot zapobiegające oszukiwaniu, które będzie wymagane do rozgrywania wszystkich gier League of Legends i Teamfight Tactics. Wraz z publikacją patcha 14.2 przeprowadzimy diagnostykę, aby ustalić, czy wasze komputery są gotowe na tę aktualizację. Jeżeli okaże się, że nie, zajrzyjcie do naszego przewodnika rozwiązywania problemów lub skontaktujcie się ze Wsparciem Gracza. Jeśli na początku wasz komputer nie przejdzie testu, przeprowadzimy go ponownie później. Sami możecie też przeprowadzić go manualnie poprzez kliknięcie ikony ustawień w prawym górnym rogu i wybranie opcji „Sprawdź kompatybilność” w zakładce „Ogólne” > „Test systemu Vanguard”. Nie będzie to oznaczać, że system Vanguard jest już aktywny czy wykorzystywany przez League lub TFT. Chcemy wam po prostu dać odpowiednio dużo czasu na przygotowanie, zanim system stanie się obowiązkowy. Aby dowiedzieć się więcej, rzućcie okiem na nasz artykuł Wsparcia Gracza dotyczący systemu Vanguard.
Reklama
AKTUALIZACJA MINIMALNYCH WYMAGAŃ SYSTEMOWYCH
Od środy 21 lutego (patch 14.4) aktualizujemy nasze minimalne wymagania systemowe i tym samym nie będziemy już wspierać działania League of Legends i Teamfight Tactics na systemach operacyjnych Windows 7, 8 i 8.1. Aby utrzymać stabilność i wydajność naszych gier, czasami musimy odejść od wsparcia starszych systemów operacyjnych, które nie są już w powszechnym użyciu przez naszych graczy. Jeżeli wciąż korzystacie z wymienionych wyżej wersji systemu Windows, rozważcie aktualizację, aby kontynuować grę. Więcej szczegółów znajdziecie na naszej stronie z minimalnymi wymaganiami systemowymi.
KSIĘŻYCOWY FESTIWAL
Wraz z Księżycowym Festiwalem w obrębie klienta pojawi się nowe centrum wydarzenia, z którego będziecie mogli uzyskać dostęp do trybu Powrót 3.5: Galaktyki, obejrzeć swoje postępy w ramach Przepustki wydarzenia, sprawdzać misje i nie tylko! Żeby jeszcze bardziej uświetnić te obchody, przygotowaliśmy też wiele przedmiotów kosmetycznych, dzięki którym wasz ekwipunek będzie wprost bił po oczach! Chibi Sona, Chibi Porcelanowa Lux, Wieżowiec Złotego Smoka i wiele innych nowości pojawi się zaraz po wypuszczeniu patcha 14.02 na serwery główne!
ZAWARTOŚĆ KOSMETYCZNA KSIĘŻYCOWEGO FESTIWALU
Wszystkie przedmioty kosmetyczne z motywem Księżycowego Festiwalu będą dostępne od patcha 14.02 do wyłączenia o 20:00 CET 22 lutego – tuż po zakończeniu wydarzenia i patcha 14.03 (20 lutego). Oznacza to, że zawartość kosmetyczna będzie dostępna odrobinę dłużej niż sam tryb, więc pamiętajcie, żeby wykorzystać tę okazję do nostalgiczno-galaktycznych wspominków! Więcej informacji na temat zawartości kosmetycznej Księżycowego Festiwalu znajdziecie w naszym artykule o zawartości kosmetycznej dostępnym tutaj. Podczas gdy wszystkie omawiane tutaj Chibi zostaną wypuszczone globalnie wraz z rozpoczęciem wydarzenia, wybuchy przeznaczone dla Chibi Lee Sina Smoczej Pięści (Prestiżowego) i Chibi Porcelanowej Lux najpierw trafią na chiński serwer TFT, a do pozostałych regionów Riot dotrą podczas kolejnego patcha. Wybuch Chibi Sony z Guqin jest dostępny na całym świecie w ramach zestawu Wirtuozki Strun.
CHIBI SONA I CHIBI SONA Z GUQIN
Chibi Sonę można kupić bezpośrednio za 1900 RP z jej wyjątkowym wybuchem Crescendo, który udowodni, że nawet w małej skali Sona zna swoje wielkie możliwości. Sona pojawi się też w świątecznej mitycznej odsłonie dostępnej w Gwiezdnej Zawartości z Królestw Skarbów jako Chibi Sona z Guqin. Poza nowym instrumentem Chibi Sona z Guqin ma wykończenie, które pokazuje, że szarpanie strun przychodzi jej równie łatwo jak szarpanie przeciwników.
Chibi Sona
Chibi Sona z Guqin
CHIBI PORCELANOWA LUX
Chibi Porcelanowa Lux pojawi się w Królestwach Skarbów jako Gwiezdna Zawartość nieco później, bo w patchu 14.03, i zniknie wraz z resztą zawartości Księżycowego Festiwalu w ostatnim dniu patcha. Będzie też mieć swój własny, świeżutko wypolerowany, porcelanowy ostateczny cios!
Chibi Porcelanowa Lux
CHIBI LEE SIN SMOCZA PIĘŚĆ (PRESTIŻOWY)
Chibi Lee Sin Smocza Pięść (Prestiżowy) jest dostępny w Skarbach Kolekcjonerskich (za 450 Tokenów Skarbu) do końca patcha 14.3 z prawdopodobieństwem wypadnięcia 2,5%. Skarby Kolekcjonerskie dają też dodatkowe 2,5% szansy na wypadnięcie Gwiezdnej Zawartości, co w przypadku Lee Sina oznacza następujące łupy: Chibi Rozrywkową Jinx, Chibi Annie Pandę i Chibi Wysłannika Smoków Yasuo. Oprócz tego szansa, że ze Skarbów Kolekcjonerskich wypadnie polecana zawartość – na przykład podstawowe Chibi lub Taktycy, tacy jak Baron czy Poro – wynosi 45%. Pozostałe 50% to standardowe łupy Skarbów Kolekcjonerskich, w skład których wchodzą trzygwiazdkowe legendarne Małe Legendy, a także mityczne Małe Legendy. I wreszcie, jeśli nie otrzymacie go przed 30 próbą, otwarcie 30. Skarbu Kolekcjonerskiego gwarantuje wam Chibi Lee Sina Smoczą Pięść (Prestiżowego). Możecie otworzyć maksymalnie 30 Skarbów Kolekcjonerskich. Uwaga: Chibi odblokowane przez graczy poprzez Skarb Kolekcjonerski nie pojawią się od razu z unikalnymi Wybuchami, ale będziemy je dawać graczom retroaktywnie w przyszłym patchu.
Chibi Lee Sin Smocza Pięść (Prestiżowy)
ARENA WIEŻOWIEC ZŁOTEGO SMOKA
Arena Wieżowiec Złotego Smoka posiadająca animacje serii zwycięstw i porażek, „klikalne” sztuczne ognie oraz ilustrację awansowania na kolejne poziomy będzie dostępna tylko w ramach Gwiezdnej Zawartości z Królestw Skarbów!
Chibi Lee Sin Smocza Pięść
ODMIANY BRYCZKA
Nowy rok, nowa stylówka, nowe Bryczki! Przyjrzyjcie się poniższym odmianom: Bryczek Liu Li, Porcelanowy Bryczek, Królewski Bryczek, Bryczek Lotosu. Uwaga: Latarniany Bryczek (przedostatni rząd) jest dostępny w Przepustce wydarzenia. Każda odmiana omówiona w tej sekcji jest epicka i można ją kupić na poziomie 1 gwiazdki w sklepie za 925 RP lub znaleźć w różnych Królestwach Skarbów! Pamiętajcie, że Latarniany Bryczek jest dostępny w Przepustce wydarzenia.
Odmiany Bryczka
PIERWSZY POWRÓT ŚRÓDROTACJI TFT
Pierwszy powrót śródrotacji TFT jest tuż-tuż! Przygotowujemy się na eksplorację kosmosu wraz z Powrotem do Gwiazd – śródrotacją Galaktyk. Tryb będzie dostępny od patcha 14.02 (24 stycznia) do końca patcha 14.03 w ramach wydarzenia Księżycowego Festiwalu! Więcej informacji na temat powodów, dla których powracamy do gwiazd, oraz sposobów aktualizacji tej śródrotacji, znajdziecie tutaj. Jedyną rzeczą, jaka zmieniła się od czasu wydania wspomnianego artykułu, jest wielkość puli dostępnych jednostek. Po testach na serwerze testowym zgromadziliśmy uwagi i opinie związane z tym, że przywrócona rotacja w zbyt dużej mierze polega na awansowaniu jednostki 4. kategorii do 3 gwiazdek, aby wymieść całą poczekalnię. Jest to powiązane ze zwiększoną pulą dostępności (50 sztuk na jednostkę), dlatego zdecydowaliśmy się ograniczyć tę liczbę dla jednostek 4. i 5. kategorii do 20 (to i tak znacznie więcej niż na głównym serwerze). Jednostki 1., 2. i 3. kategorii wciąż będą mieć po 50 kopii we współdzielonej puli.
PRZEPUSTKA AKTU 2 STARCIA REMIKSÓW
Dotarliśmy do półmetka rotacji, więc zamiast wypuszczać śródrotację wraz z nową Przepustką i Przepustką+ (takie to już niemodne), wypuszczamy Przepustkę Aktu 2 od połowy drogi. Jak zwykle każdą Przepustkę można ulepszyć za 1295 RP, by zyskać ekskluzywny dostęp do aren, Taktyków i nie tylko! Więcej informacji na temat Przepustki znajdziecie w naszym artykule o zawartości kosmetycznej.
INNE
MASZYNA LOSUJĄCA EKWIPUNEK
Dodajemy wielce upragniony przycisk do ekranu poczekalni. Dzięki niemu będziecie mogli losowo zestawić swój ekwipunek (Taktyka, arenę i wybuch), żeby wasz styl był równie zróżnicowany, co wasze gry (portale, ulepszenia, przedmioty i kompozycje drużyny). Mamy nadzieję, że kolekcjonerzy będą mogli cieszyć się różnorodnością, której im brakowało!
- Maszyna losująca oznaczona jest przyciskiem w kształcie kości do gry na ekranie poczekalni, zarówno w wersji na PC, jak i w wersji na urządzenia przenośne.
- Maszyna wybierze losowo spomiędzy dopuszczonej zawartości.
- Między kolejnymi użyciami jest niewielkie opóźnienie, żeby gracze nie spamowali przycisku.
- Maszyna NIE ZMIENIA emotek ani innej zawartości.
PODSTAWOWE WYBUCHY Z PRESTIŻOWEGO KRĘGU KRÓLESTW SKARBÓW
Wraz z usunięciem Chibi Gwiazdy Wieczoru Kai’Sy z K/DA – „POP/STARS” z Królestw Skarbów retroaktywnie przyznajemy wszystkie podstawowe wybuchy graczom, którzy odblokowali podstawowe Chibi poprzez ten Skarb Kolekcjonerski. Warto zauważyć, że podstawowe wybuchy dla podstawowych Chibi pojawią się również na koniec pobytu Lee Sina Smoczej Pięści (Prestiżowego) w Królestwach Skarbów. Jeżeli odblokowaliście podstawową formę Chibi poprzez prestiżowy krąg Królestw Skarbów i dopiero potem zakupiliście odpowiadający tej formie wybuch, zwrócimy wam RP, które na niego wydaliście.
ZMIANY SYSTEMOWE
PORTALE
W tym błogosławionym portalu nie ma miejsca na okrucieństwo.
- Okrutny Pakt nie pojawi się już w portalu Świetlistego Błogosławieństwa.
- Srebrna Symfonia i Decrescendo zostały usunięte.
POWIADOMIENIA O SERIACH
Synchronizujemy powiadomienia tablicy wyników ze zmianami w złocie przyznawanym za serię zwycięstw lub przegranych, które wprowadziliśmy w poprzednim patchu.
- Powiadomienia o serii zwycięstw na tablicy wyników wyświetlają się teraz przy 5 i 8 zwycięstwach, a do tego wskazują prawidłową długość serii.
POLECANE KATEGORIE PRZEDMIOTÓW
Żeby po prostu było w tym więcej sensu.
- Prowadzący z obrażeniami od ataku: Ostrze Nocy ⇒ Czerwone Wzmocnienie
- Mag z obrażeniami od ataku: Ostrze Nocy ⇒ Czerwone Wzmocnienie
- Mag z obrażeniami od ataku: Krwiopijec ⇒ Ręka Sprawiedliwości
ZASADY GWIAZD WIECZORU
Przedtem, jeśli odpuściliście i nie zgarnęliście czegoś w rodzaju osiłka Olafa, to każdy bohater, który MÓGŁBY BYĆ gwiazdą wieczoru osiłków, był tymczasowo zablokowany na 4 kolejne oferty.
- Zaktualizowaliśmy regułę, która blokowała jednostki dzielące cechę z oferowaną wcześniej gwiazdą wieczoru. Teraz reguła ta blokuje jedynie pojawienie się pominiętej cechy jako gwiazda wieczoru i nie wpływa na pojawianie się jednostek w ramach ich pozostałych cech.
DUŻE ZMIANY
Duże jak wasze szanse na przegraną z wielkim Wędrowniczkiem na Krabiej Imprezie.
CECHY
Dziwnym zrządzeniem losu disco na przestrzeni zaledwie jednego patcha przekształciło się z dziwacznego potupywania w prawdziwą nocną gorączkę. Po części wynika to z mocy kuli dyskotekowej, ponieważ jej wzmocnienia szybko napędzają całą drużynę. Nie szalejemy tu zbyt mocno, bo jak zobaczycie niżej, szykujemy jeszcze osłabienie pewnej jednostki 4. kategorii – prowadzącego tej cechy. Punk jest po prostu za mało wytrzymały w późnej fazie gry, dlatego pakujemy w niego więcej przyrostu podstawowych statystyk. Te z kolei będą podkręcane przez procentowe zyski. Cóż mogę rzec? Ta cecha po prostu lubi grać na wzmocnieniu.
- Prędkość ataku cechy disco za każdą aktywację: 5/10/15/20% ⇒ 5/8/12/20%
- Leczenie cechy disco przy każdej aktywacji: 2/3/3/5% ⇒ 2/3/3/4%
- Obrażenia od ataku punków: 17/28/42% ⇒ 18/30/45%
- Zdrowie punków: 170/280/420 pkt. ⇒ 180/300/450 pkt.
JEDNOSTKI: 1. KATEGORIA
Większe podstawowe obrażenia od ataku oznaczają lepsze skalowanie po awansowaniu, dobraniu przedmiotów oraz wzmocnieniach punków. Wszystko to razem wzięte powinno pozwolić naszej wybuchowej dziewczynie na wyrwanie się z odmętów kategorii C.
- Obrażenia od ataku Jinx: 45 pkt. ⇒ 50 pkt.
- Zdrowie Kennena: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.
- Zmniejszenie podstawowych obrażeń od zaklęć K’Santego: 25% ⇒ 20%
JEDNOSTKI: 2. KATEGORIA
Kayle była ostatnio dość dziwną bohaterką. Przed tą przeróbką najpierw musiała rzucić swoją umiejętność, aby doznać wyniesienia, potem musiała zadać swoje obrażenia magiczne przy trafieniu, które osłabiają odporność na magię na 4 sekundy, i DOPIERO WTEDY mogła zadać swoje ostateczne obrażenia wrogom dookoła swojego celu. Przez to wszystko niewygodnie było ją rozkręcać, a gra nią była ogólnie dezorientująca. Mamy nadzieję, że dzięki tej uproszczonej przeróbce będzie ona bardziej intuicyjna, a co za tym idzie – częściej wybierana. Przydatne dla niej będzie połączenie przedmiotów z prędkością ataku i mocą umiejętności. Przy jej wysokim koszcie many dobrym pomysłem może być eksperymentowanie z większą prędkością ataku czy nawet z Włócznią Shojin, jeśli będzie ona częścią kompozycji pod moc umiejętności, aby dać jej możliwość częstszego rzucania jej umiejętności, która osłabia odporność na magię.
- Obrażenia od zaklęć Katariny: 140/210/315% mocy umiejętności ⇒ 150/225/340% mocy umiejętności
- Kayle (PRZERÓBKA): Teraz biernie zadaje obrażenia magiczne przy każdym trafieniu. Użycie natychmiast zadaje obrażenia obszarowe (ostateczne) i nakłada osłabienie.
- Osłabienie many Kayle: 0/30 pkt. ⇒ 0/120 pkt.
JEDNOSTKI: 3. KATEGORIA
Choć Urgot zagrzał miejsce w wielu kompozycjach, to wiele z nich w późnej fazie gry prowadzonych jest przez jego plumkających na bandżo kumpli (czyli Samirę, Vex i naszego kochanego kucyka), ponieważ Urgot traci na sile szybciej niż jakakolwiek inna jednostka 3. kategorii. Przyznanie jego umiejętności dodatkowego elementu w postaci dodatkowych obrażeń pomoże mu się odblokować i wyruszyć na pierwsze linie. Mamy nadzieję, że ten krabionogi drednot będzie takim samym postrachem, jak nasz krabionogi imprezowicz.
- Obrażenia trzeciego użycia zaklęcia Lulu: 120/180/280% mocy umiejętności ⇒ 150/225/360% mocy umiejętności
- Obrażenia umiejętności Riven: 100% obrażeń od ataku ⇒ 90% obrażeń od ataku
- Urgot (PRZERÓBKA): Teraz zadaje 50% dodatkowych obrażeń, jeśli jego zaklęcie trafi tylko 1 cel.
- Obrażenia od zaklęć Urgota: 175/175/180% obrażeń od ataku + 15/25/40% mocy umiejętności ⇒ 160/160/165% obrażeń od ataku + 15/25/40% mocy umiejętności
- Czas działania ogłuszenia Vex: 1,5 sek. ⇒ 0,75 sek.
JEDNOSTKI: 4. KATEGORIA
Problemem Karthusa było dominujące i ogromnie znaczące dla przebiegu potyczki pierwsze rzucone zaklęcie (o ile trafił krytycznie), ale zaraz potem stawał w centrum uwagi tylko dlatego, że jego pasek many wypełniał się tym wolniej, im bardziej się na niego gapiło (tak było, nie zmyślam). Dzięki tej przeróbce nie tylko otwieramy przed Karthusem nowe ścieżki rozwoju i skalowania, ale też zmniejszamy jego zależność od losowego trafienia krytycznego i zapewniamy, że kolejne zaklęcia zadadzą jeszcze więcej obrażeń, a przy mniejszej puli maksymalnej many będzie rzucać je znacznie częściej!
- Karthus (PRZERÓBKA): Umiejętność Karthusa zawsze trafi krytycznie, jeśli jest to możliwe.
- Karthus zyskuje dodatkową moc umiejętności zależną od jego szansy na trafienie krytyczne.
- Karthus nie zyskuje już many za zabójstwa; teraz zyskuje 30% mocy umiejętności po każdym rzuceniu zaklęcia.
- Mana Karthusa: 30/120 pkt. ⇒ 15/105 pkt.
- Obrażenia umiejętności Karthusa: 270/405/900 pkt. ⇒ 175/260/580 pkt.
- Mana Twisted Fate’a: 30/105 pkt. ⇒ 30/120 pkt.
- Obrażenia kart Twisted Fate’a: 50/75/225 pkt. ⇒ 45/70/225 pkt.
GWIAZDY WIECZORU
- Kai’Sa: +15% obrażeń od ataku ⇒ +25% obrażeń od ataku (zachowuje zasięg +2 pól i doskakuje dalej)
- Yone: +200 pkt. zdrowia, +20% obrażeń od ataku ⇒ +150 pkt. zdrowia, +15% obrażeń od ataku
ULEPSZENIA
Nikt nie przyjaźni się mocniej niż Bliźniaczy Lęk i Kat. Oooch, wy i ja? Chyba macie rację. Niemniej jednak odbieramy Bliźniaczemu Lękowi dodatkową szansę na trafienie krytyczne, aby ulepszenie stało się ogólnie silniejsze i mniej zależne od synergii skalowania trafienia krytycznego.
- Obrażenia Grubszej Ryby (Grubej Ryby): 75% obrażeń od ataku ⇒ 85% obrażeń od ataku
- Obiekt Westchnień (PRZERÓBKA): Teraz zyskujecie 20% więcej serc Heartsteel zamiast zachowywać 20% za każdym razem, gdy odbieracie nagrody.
- Dodatkowe statystyki Ostatniego Bastionu: +180 pkt. zdrowia, 18 pkt. pancerza / odporności na magię, 18% wszechwampiryzmu ⇒ +160 pkt. zdrowia, 16 pkt. pancerza / odporności na magię, 16% wszechwampiryzmu
- Statystyki Dawaj pod Scenę (mosher): +3 pkt. pancerza / odporności na magię / mocy umiejętności / obrażeń od ataku, +3 jedn. prędkości ataku ⇒ +4 pkt. pancerza / odporności na magię / mocy umiejętności / obrażeń od ataku, +4 jedn. prędkości ataku
- Obrażenia Za Dużego, By Przegrać (osiłek): 40% zdrowia ⇒ 35% zdrowia
- Szansa na trafienie krytyczne Bliźniaczego Lęku I: 25% ⇒ 0%
- Zdrowie Bliźniaczego Lęku I: 250 pkt. ⇒ 350 pkt.
- Prędkość ataku Bliźniaczego Lęku I: 25% ⇒ 35%
- Szansa na trafienie krytyczne Bliźniaczego Lęku II: 35% ⇒ 0%
- Zdrowie Bliźniaczego Lęku II: 350 pkt. ⇒ 500 pkt.
- Prędkość ataku Bliźniaczego Lęku II: 35% ⇒ 50%
PRZEDMIOTY I ARTEFAKTY
Kostur Złotnika zapewniał zbyt dużą przewidywalność w ekonomii (szczególnie we wczesnej fazie gry), gdy trafił do kompozycji z pojedynczym prowadzącym, który i tak zgarniał większość zabójstw.
- Rękawice Złodzieja mają mniejszą szansę na wylosowanie idealnych przedmiotów na poziomach 7., 8. i 9.
- Złoto za zabójstwo Kostura Złotnika (artefakt): 2 szt. złota ⇒ 1 szt. złota
NIEWIELKIE ZMIANY
Niewielkie jak zmiana Nada Się na Może Być.
CECHY
Wymaksowany mosher rozpycha się pod sceną jeszcze bardziej niż przedtem.
- Prędkość ataku mosherów: 20/40/60% ⇒ 20/40/70%
JEDNOSTKI
Kilka grubych ryb nabiera jeszcze więcej ciałka do kochania.
- Obrażenia od zaklęć Corkiego: 300% obrażeń od ataku ⇒ 320% obrażeń od ataku
- Mana Lillii: 70/130 pkt. ⇒ 70/120 pkt.
- Olaf klasyfikuje się teraz jako wojownik z obrażeniami od ataku
- Obrażenia od zaklęć Yasuo: 300% obrażeń od ataku ⇒ 280% obrażeń od ataku
- Prędkość ataku Jaxa: 0,85 jedn. ⇒ 0,9 jedn.
- Obrażenia od zaklęć Miss Fortune: 280/280/290% obrażeń od ataku ⇒ 295/295/305% obrażeń od ataku
- Obrażenia od zaklęć Ezreala (pojedynczy cel): 350/350/700% obrażeń od ataku ⇒ 370/370/740% obrażeń od ataku
- Leczenie z zaklęć Poppy przy trafieniu: 5/5/5% zdrowia ⇒ 5/5/10% zdrowia
- Sona (forma lecząca): Sona nie będzie już posyłać swoich leczących ataków podstawowych w kierunku jednostek niebędących bohaterami (kukieł i macek Illaoi), chyba że są to ostatnie żywe jednostki na planszy.
- Sona (prędkość ataku i moc umiejętności): Sona nie może już obierać za cel kukieł treningowych ani macek Illaoi.
ULEPSZENIA
Więcej złota = więcej dobra.
- Szansa na upuszczenie złota przez Nada Się: 30% ⇒ 35%
- Złoto Specjalisty od Końcówki: 30 szt. złota ⇒ 33 szt. złota
NAPRAWIONE BŁĘDY
Co?! Aż dwie sekcje z naprawionymi błędami?
ROZGRYWKA
- Zbyt emocjonalnie: Więź Emocjonalna nie zmniejsza już maksymalnej many waszych jednostek do 10 pkt. za pierwszym razem, gdy zdobędziecie to ulepszenie.
- Gwiazda Wielu Talentów Akali nie zachowuje już dodatkowych cech, gdy zostanie wymieniona w sklepie (*naprawiono w patchu 14.1A).
- Świetlisty Ząb Nashora prawidłowo przyznaje Twisted Fate’owi prędkość ataku przy rzuceniu zaklęcia.
- Liczba strzałów oddana przez Luciana prawidłowo skaluje się zgodnie z wyświetlanym opisem. Teraz skalowanie to 1 strzał za każde 20% prędkości ataku, nie 1 strzał za każde 40% prędkości ataku.
- Ząb Nashora nakłada prędkość ataku przed rzuceniem zaklęcia przez Luciana, a nie po.
- Liczba strzałów Luciana nie będzie się już skalować powyżej prędkości ataku wynoszącej 5,0 jedn.
- Thresh teraz prawidłowo zadaje obrażenia jednostkom odpornym na kontrolę tłumu.
- Akali nie będzie się już mieszać w cechach gwiazd wieczoru niebędących Akali.
- Prawdziwy przełom: Akali z True Damage nie będzie już obchodzić zasady 3-gwiazdkowych jednostek 4. kategorii.
- Sklecone Naprędce Wynalazki przyznają teraz składniki zgodnie z założeniami.
- Dryfowanie w przestrzeni: Gdy superfani zdejmą swoje przedmioty, przedmioty te wrócą na waszą ławkę z odpowiednią prędkością.
- Pojemnik na Złom nie może już przyznać Szpatułki jako losowego składnika.
- Rekomdewastacja: Kula Dyskotekowa nie będzie już na stałe usuwana przez Rekombobulator.
- Wypłata 3000+ serc Heartsteel ma teraz odpowiednie szanse przy każdej wypłacie.
- Epickie potwory teraz upuszczają swoje łupy w odpowiedniej kolejności.
ZAWARTOŚĆ KOSMETYCZNA
Nasz zespół z Singapuru zrobił spory porządek w katalogu Małych Legend i naprawił dużą część drobnych błędów, które wpływały na animacje, efekty dźwiękowe, emotki (żart/śmiech/prowokację), a nawet na efekty Powrotu na ARAM-ie. Oto lista Małych Legend, które załapały się na poprawki. Niżej znajdziecie opis jeszcze kilku innych naprawionych błędów.
- Ao Shin, Bagnowyj, Baron, Bryczek, Brzytwodziób, Bungo, Choncc, Ciapa, Cichogon, Dango, Dowsie, Duch Run, Dziobak, Dzyńdzel, Fuwa, Kłusek, Kosmałarnica, Kretonur, Króliś, Marudoróg, Melisma, Mort, Nożowy Ogar, Nożowy Szczeniaczek, Ossia, Otchłania, Piximandor, Płetwomórz, Pogiel, Poro, Protektor, Ptasi Rycerz, Puch Poro, QiQi, Rzeczny Duszek, Shisa, Skierka, Srebrnoskrzydły, Szybkonogi, Trząszcz, Tykacz, Umbra, Upiorek, Wąsik, Wędrowniczek, Wielogwiazd, Żarro, Żwirek
- Naprawiono błąd, w wyniku którego pasek zdrowia Lux przykrywał jej czoło podczas niektórych animacji.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego głowa Kosmałarnicy nadymała się podczas spamowania animacji prowokacji.
- Naprawiono portret Porcelanowego Dzyńdzla w ekwipunku.