Teamfight Tactics: Patch 9.22 – Opis zmian
Oficjalny opis zmian Teamfight Tactics na patch 9.22.
Nowy zestaw, więcej bohaterów i sporo nowości w aktualizacji TFT: Rise of the Elements.
Witajcie, taktycy!
Żywioły powstały i już z nami są. Zupełnie nowy system pól żywiołów, nowi bohaterowie, nowe pochodzenia, nowe klasy i nowe umiejętności wstrząsną Konwergencją. Wraz z nową rotacją Teamfight Tactics pojawi się również nowy sezon rankingowy, więc zaznajomcie się ze wszystkimi nowościami i przygotujcie się do wspinaczki od patcha 9.23. Na koniec zmniejszyliśmy liczbę kopii każdego z bohaterów w puli, przez co stworzenie jakiejś kompozycji drużyny na siłę stanie się trudniejsze, a do zwycięstwa będzie prowadziło więcej ścieżek.
Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha League of Legends!
No to do dzieła!
Żywioły powstają
- Odkrywajcie nowe pola żywiołów, nowych bohaterów, nowe pochodzenia i nowe klasy!
Ogólne zmiany
Dokonaliśmy paru zmian systemowych, żeby przygotować się na rotację „Żywioły powstają”. Zmiana wielkości planszy zwiększy liczbę możliwości i decyzji związanych z odpowiednim rozmieszczeniem jednostek w danej sytuacji. Wiele innych modyfikacji zostało wprowadzonych ze względu na bohaterów i synergie w nowym zestawie.
- Rozmiar planszy: 3 rzędy po 7 pól ⇒ 4 rzędy po 7 pól
- Obrażenia zadawane graczom: 3/3/3/4/5/6 pkt. ⇒ 2/3/4/5/6/7 pkt.
- Przywołane jednostki same z siebie nie zadają graczom obrażeń, ale liczą się tak, jakby ich przywoływacz wciąż żył, o ile chociaż 1 z nich przeżyje rundę.
- Szansa na pojawienie się bohatera danej kategorii na 8. poziomie: 15%/20%/35%/22%/8% ⇒ 15%/20%/35%/24%/6%
- Kiedy już wybierzecie sobie bohatera z karuzeli, wasza Mała Legenda będzie przenikać przez przeciwników.
Zmiany rankingowe
Nowy sezon, nowe zasady.
- Gry rankingowe zostaną wyłączone w tym patchu, ale przywrócimy je w patchu 9.23.
- Za zajęcie 4. lub wyższego miejsca nigdy nie stracicie PL. Za zajęcie 5. lub niższego miejsca nigdy nie zyskacie PL.
- Minimalnie zmniejszamy liczbę miejsc w kręgach Pretendenta i Arcymistrza w wielu regionach, żeby dopilnować, aby gracze byli odpowiednio rozdystrybuowani w kręgach od Mistrza do Pretendenta.
- Korea, Wietnam, Chiny: 300 Pretendentów, 700 Arcymistrzów.
- Europa Zachodnia i Ameryka Północna: 200 Pretendentów, 500 Arcymistrzów.
- Pozostałe regiony: 50 Pretendentów, 100 Arcymistrzów.
Zmiany w puli bohaterów
Zmieniamy liczbę kopii bohaterów w puli. O wiele trudniej będzie wielu graczom stworzyć podobne drużyny. Bacznie obserwujcie, co robią wasi przeciwnicy, i namierzcie niewykorzystane jeszcze synergie, a na pewno odniesiecie wspaniały sukces.
- Liczba kopii bohaterów 1. kategorii: 39 ⇒ 29
- Liczba kopii bohaterów 2. kategorii: 26 ⇒ 22
- Liczba kopii bohaterów 3. kategorii: 18 ⇒ 16
- Liczba kopii bohaterów 4. kategorii: 13 ⇒ 12
- Liczba kopii bohaterów 5. kategorii: 10
Generacja many
- Jednogwiazdkowi bohaterowie: 6-10 pkt. many z każdym atakiem ⇒ 8 pkt. many z każdym atakiem
- Dwugwiazdkowi bohaterowie: 10 pkt. many z każdym atakiem
- Trzygwiazdkowi bohaterowie: 10 pkt. many z każdym atakiem ⇒ 12 pkt. many z każdym atakiem
- Ilość many generowanej przez odnoszenie obrażeń zmniejszona o 15%.
Przedmioty
Zmiany w przepisach
- Usunięto Przeklęte Ostrze.
- Płaszcz Negacji + Wygięty Łuk = Huragan Runaana
- Szpatułka + Absurdalnie Wielka Różdżka = Piekielny Żar
- Szpatułka + Łza Bogini = Kapelusz Maga
- Szpatułka + Kamizelka Kolcza = Zbroja Strażnika
- Szpatułka + Płaszcz Negacji = Talizman Światła
- Szpatułka + Rękawice Sparingowe = Topór Berserkera
Zmiany w statystykach
- Wszystkie przedmioty składające się ze szpatułki: już nie dają podwojonych statystyk.
- Pancerz Kamizelki Kolczej: 20 pkt. ⇒ 25 pkt.
- Zwiększenie mocy umiejętności Zabójczego Kapelusza Rabadona: +50% ⇒ +75%
- Redukcja obrażeń magicznych Smoczego Szpona: 75% ⇒ 50%
- Pogromca Olbrzymów: obrażenia nieuchronne w wysokości 5% maksymalnego zdrowia ⇒ obrażenia fizyczne w wysokości 8% aktualnego zdrowia
- Anioł Stróż: 500 pkt. zdrowia po odrodzeniu ⇒ 400 pkt. zdrowia po odrodzeniu
- Zwiększenie obrażeń lub ilość odzyskiwanego zdrowia przy trafieniu Ręki Sprawiedliwości: 40% lub 40 pkt. ⇒ 50% lub 50 pkt.
- Nieuchronne obrażenia Jonowej Iskry: 125 pkt. ⇒ 100 pkt.
- Obrażenia Echa Luden: 180 pkt. ⇒ 150 pkt.
- Echo Luden teraz zawsze aktywuje się raz na każde rzucone zaklęcie.
- Odporność na magię Płaszcza Negacji: 20 pkt. ⇒ 25 pkt.
- Prędkość ataku Wygiętego Łuku: 20% ⇒ 15%
- Obrażenia dodatkowe Huraganu Runaana: 75% ⇒ 60%
- Każdy dodatkowy Huragan Runaana posiadany przez bohatera zapewnia teraz jeden dodatkowy pocisk.
- Rękawice Złodzieja: zwiększono średnią wartość przedmiotów na poziomie 8. i 9.
System przedmiotów
- Minimalnie zmniejszona średnia liczba sztuk złota w nadzwyczajnych kulach.
- Minimalnie zmniejszona średnia liczba sztuk złota w rzadkich kulach.
- Zmniejszona częstotliwość wypadania Szpatułki.
- Nieco zmniejszona szansa na wypadnięcie ukończonych przedmiotów.
- Ze Smoków, poza niesionym przez nie przedmiotem, wypadają teraz również dwie zwykłe kule.
- Ze Starszego Smoka i Herolda, poza niesionym przez nich przedmiotem, wypadają teraz również zwykła i nadzwyczajna kula.
Aktualizacja opisów i interfejsu cech
- Portrety i informacje o kategorii bohaterów, którzy mają wkład w odblokowanie premii danej cechy, będą wyświetlane w opisie.
- Portrety bohaterów aktywnych na polu bitwy będą podświetlane.
Freljordzkie skórki areny
Poprowadźcie swoje armie na zamarznięte ziemie Freljordu dzięki trzem zupełnie nowym skórkom areny.
- Dowiedzcie się więcej o trzech nowych planszach i planszach, które potencjalnie pojawią się w przyszłości, tutaj.
Naprawione błędy
- Opisy Czerwonego Wzmocnienia i Morellonomiconu są już poprawne.
- Naprawiono błąd sprawiający, że trzygwiazdkowe jednostki 3. kategorii zadawały graczom o 1 pkt. obrażeń więcej, niż powinny.