w

Twój sklep dostępny w LoLu. Od czego zależy, jakie skiny otrzymacie?

Do League of Legends powrócił system o nazwie „Twój sklep”, dzięki któremu gracze mogą kupić skórki dopasowane specjalnie pod nich.


Twój sklep to bardzo ciekawy sposób na zainteresowanie graczy przedmiotami kosmetycznymi. Bot przez sześć miesięcy analizuje, czym gramy i na ten podstawie dobiera nam skiny.

Oficjalna informacja mówi o sześciu miesiącach, natomiast istnieją mocne podejrzenia, że to znacznie krótszy okres czasu.Twój sklep będzie dostępny do 13 kwietnia.

Twój sklep powrócił

Czym jest twój sklep?

  • Bot zniżkowy z rozmysłem wybiera sześć skórek, które według niego powinny wam się spodobać i oferuje je po różnych cenach zniżkowych.
  • Te promocje mogą obejmować skórki klasyczne, które nie są obecnie dostępne w sklepie.
  • Jeśli dostaniecie zniżkę na skórkę bohatera, którego nie posiadacie, ta sama zniżka obejmie także bohatera.
  • W przypadku tych, którzy nie grali przez ostatnie 6 miesięcy, pokazane oferty będą znacznie bardziej losowe niż u regularnych graczy.

FAQ Twojego sklepu

  • Cena wyświetlana w Twoim sklepie wygląda na niepoprawną!

Cena wyświetlana w Twoim sklepie uwzględnia skórkę i bohatera (jeśli jeszcze go nie posiadasz). Jeśli nie posiadasz bohatera, zobaczysz jego portret nad skórką. Zakup bohatera za niebieską esencję lub stwórz go przy użyciu łupów, a cena spadnie!

Fizz!

  • Dlaczego widzę mniej niż 6 ofert?

Twój sklep może zawierać do sześciu ofert , ale ujrzysz ich mniej, jeśli posiadasz wiele skórek.

  • Które skórki nie trafią do „Twojego sklepu”?
    • Legendarne skórki
    • Superskórki
    • Bohaterowie i skórki wypuszczone w patchu 8.09 lub później.
    • Limitowane skórki
    • Skórki występujące wyłącznie w łupach
    • Skórki, które podczas trwania ofert są na wyprzedaży
    • Skórki niesprzedawane za RP (dostępne tylko w zestawach, Zwycięskie, Prestiżowe itd.)
  • Dlaczego widzę skórki dla bohaterów, dla których mam już skórki?

Bot zniżkowy może wybrać skórki dla bohaterów, dla których masz już skórki, szczególnie jeśli często pojawiają się oni w historii twoich gier. Mamy nadzieję, że znajdziesz w sklepie inną interesującą skórkę lub taką, która zwykle nie byłaby dostępna!

  • Przy próbie zakupu czegoś z Twojego sklepu wystąpił błąd

Być może trzeba zaktualizować twoją osobistą ofertę, więc wyloguj się i zaloguj jeszcze raz, aby odświeżyć Twój sklep. Większość problemów można rozwiązać ponownym logowaniem. Jeśli wciąż nie możesz kupić czegoś z Twojego sklepu, wyślij nam zgłoszenie, a my zajmiemy się tą sprawą.

  • Po transferze mam nowe oferty. Co się stało ze starymi?

Oferty nie przechodzą razem z tobą z jednego serwera na drugi. Po transferze otrzymasz nowe oferty.