w

Vi z League of Legends otrzyma znaczące poprawki Q oraz R w nadchodzącej aktualizacji 11.22

Riot poprawia dwie kluczowe umiejętności Vi – jednej z głównych bohaterek serialu Arcane.


Za kilka dni ma mieć miejsce premiera serialu Arcane, o którym zapewne słyszał już praktycznie każdy fan League of Legends. Historia ma opowiadać między innymi o bohaterce Vi, co być może było jednym z powodów, które nakłoniły projektantów do zaktualizowania kluczowych umiejętności postaci. Co dokładnie zostanie poprawione w aktualizacji 11.22, która na serwery live ma trafić już 3 listopada?

Zmiany Vi w nadchodzącym patchu

Riot August w jednym ze swoich wpisów poinformował, że w aktualizacji 11.22 Vi otrzyma poprawki Q – Vault Brakera oraz R – Cease and Desist. Podniesiono czas trwania podbicia Q oraz zwiększono dystans dasha, kiedy bohaterka przedashuje przez ścianę.

Ult dostał bardziej subtelne zmiany. Nieznacznie zmieniono czas podbicia przeciwnika, który jest teraz stałą. Skill będzie również płynniejszy, ponieważ postacie znajdujące się w linii dzielącej Vi oraz jej cel będą odrzucane natychmiastowo przy zderzeniu, a nie krótką chwilę po nim.

Projektant podzielił się kompletnymi zmianami bohaterki oraz krótko podsumował poprawki.

Mamy dla was zmiany Vi, które trafią na serwery w kolejnej aktualizacji. Mają na celu poprawić działanie Q oraz R.

Wyróżnione zmiany:

  • Możesz teraz pewnie flashować w przeciwników, podczas dashu Q
  • R łączy się z celem dokładnie w momencie, kiedy znajdzie się on w zasięgu (wcześniej co ćwierć sekundy zdolność sprawdzała, czy możliwe jest połączenie)

Poniżej natomiast można znaleźć pełną listę zmian, którą opublikował Rioter.

Vault Breaker (Q)

  • Czas trwania podbicia zwiększony z 0,7 do 0,75 sekundy.
  • Dash może mieć teraz o 50 jednostek zasięgu więcej, kiedy bohaterka przedashuje przez ścianę.
  • Przemierzony dystans oraz obrażenia są teraz mierzone dokładnie na podstawie czasu ładowania zdolności zamiast ticków co ćwierć sekundy.
  • Cele przy zderzeniu z Vi, zostaną natychmiastowo podbite – pozwala to na pewne trafienie postaci, kiedy się w nią flashuje.

Cease and Desist (R)

  • Czas podbicia zmieniony z 1,29-1,49 do 1,4 sekundy.
  • Zarówno podbicie celu jak i self-stun Vi podczas animacji superumiejętności są bardziej spójne.
  • Knockup superumiejętności będzie aktywowany, od razu, kiedy bohaterka znajdzie się w zasięgu 300 jednostek od celu zamiast zasięgu 0-300 jednostek sprawdzanego co ćwierć sekundy.
  • Pobliscy przeciwnicy, znajdujący się na ścieżce superumiejętności Vi zostaną natychmiastowo odrzucone przy kontakcie z bohaterką.
Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends