Reklama

W League of Legends na PC wypada średnio, za to w wersji mobilnej jest kompletnie OP i broken

League of Legends

Reklama

Bohater, który jest OP w mobilnej wersji League of Legends.

Reklama


Wild Rift podobnie jak League of Legends ma swoją metę i najsilniejsze oraz najsłabsze postacie w danej aktualizacji. Oznacza to, że jedyni bohaterowie wygrywają większą ilość spotkań niż inni i to nimi opłaca się grać.

Teraz okazuje się, że dominuje strzelczyni, która niedawno została osłabiona w PCtowej wersji gry i w tym sezonie napsuła krwi dużej ilości graczy. Teraz irytuje przeciwników w mobilnym LoLu. O kogo chodzi?

Silna strzelczyni, ale w Wild Rift

Wild Rift i League of Legends nie dzieli zbyt wiele. Obie te gry działają na tej samej zasadzie i posiadają praktycznie te same postacie z nieco zmienionymi, lecz praktycznie identycznymi umiejętnościami. Dodatkowo podobnie jak starszy brat, młodszy również jest niezbalansowany.

Reklama

Przekonali się o tym gracze mierzący się z Kai’Są podczas turnieju SEA Icon Series: Summer Super Cup. Bohaterka rozegrała 59 spotkań (31 wygranych, 28 przegranych) i osiągnęła 53% Win Rate i co ciekawe, zależne to było od strony, po której grała.

Po niebieskiej z 33 meczów wygrała tylko 16, czyli mniej niż połowę. Natomiast po czerwonej jest to już 15 wygranych na 26 gier.

Jednym z głównych powodów, że sprawdza się tak dobrze, jest to, że potrafi naprawdę szybko skończyć mecz. Wygrała ona 9 z 15 meczów przed 15 minutą i 19 z 37 przed 20. Natomiast późny etap rozgrywki nie jest już taki dobry i odniosła zwycięstwo tylko w 2 na 6 gier po 25 minucie.

Chociaż w League of Legends teraz nie jest najlepszym wyborem i wyprzedziła ją Samira, Ezreal, a nawet Vayne, to jej fani mogą cieszyć się przepotężną Kai’Są w Wild Rift. Przynajmniej do czasu, aż Riot Games nie postanowi jej znerfić, a to prawdopodobnie stanie się już niedługo.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama