W pierwszym miesiącu po premierze mobilnego TFT w grę zagrało 10 milionów graczy
Mobilna wersja Teamfight Tactics odnosi ogromne sukcesy.
Mobilna wersja Teamfight Tactics okazała się wielkim hitem. Gra cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony graczy. Twórcy nie ukrywają swojego zadowolenia, więc postanowili wypowiedzieć się co nieco na temat premiery i sukcesów mobilnego TFT.
10 milionów graczy w mobilnym Teamfight Tactics
Twórcy wypowiedzieli się o ogromnym sukcesie Teamfight Tactics na urządzenia mobilne. Jak przyznają – w pierwszym miesiącu po premierze w grę zagrało 10 milionów graczy. Jest to zdecydowanie osiągniecie, którego mogą pozazdrościć inne gry mobilne.
W wypowiedzi Rioterów można przeczytać m.in. o dalszych planach na ulepszenie TFT oraz o tym, czy Teamfight Tactics trafi na tablety.
Podczas pierwszego miesiąca po premierze z gry na swoich telefonach korzystało 10 milionów graczy. Jesteśmy zachwyceni, że gdziekolwiek się udajecie, zabieracie TFT ze sobą. Również duża część naszego zespołu gra obecnie prawie wyłącznie na telefonach i bardzo zależy nam na dalszym poszerzaniu i udoskonalaniu tej formy gry.
ZOBACZ – Burzowy zwiastun reworku Volibeara i wydarzenia na żywo w League of Legends
Gdy tworzyliśmy TFT Mobile, uznaliśmy, że możliwość gry w TFT w dowolnym miejscu jest ważniejsza, niż możliwość korzystania ze wszystkich funkcji gry dostępnych w wersji TFT na PC. Teraz pracujemy głównie nad dodawaniem brakujących funkcji, takich jak ustawienia, czat, sklep i kodeks. W patchu 10.12 zaczynamy od dodania sklepu, ponieważ lubimy robić fajne przedmioty kosmetyczne, które możecie kupować, a uzyskane dzięki temu fundusze pozwalają nam finansować dalszy rozwój wersji gry na urządzenia przenośne.
Staramy się też ulepszyć działanie TFT, aby gra działała płynnie na większości telefonów. Chcemy naprawić takie elementy, jak duże spadki liczby klatek na sekundę podczas rund ze stworami i pogarszająca się wydajność podczas walk drużynowych w późnej fazie gry, gdy gracze mają pełne kompozycje drużyn. Wprowadzamy też takie ulepszenia, jak uściślanie poleceń, aby zredukować możliwość przypadkowego wyposażenia bohatera w przedmiot lub sprzedania jednostki, która miała znaleźć się na ławce. Ogólnie chcielibyśmy, żeby TFT Mobile dawało taką samą swobodę użytkowania jak wersja na PC i uważamy, że wymaga to dalszych usprawnień.
I wreszcie chcemy krótko odnieść się do wersji gry na tablety. Od wielu graczy słyszeliśmy, że byłoby świetnie, gdyby TFT natywnie obsługiwało tablety. Zamierzamy zająć się tym w przyszłości, ale najpierw chcemy skoncentrować się na poprawie jakości działania TFT na telefonach komórkowych. Gdy uznamy, że gra działa już bardzo dobrze na komórkach, będziemy gotowi zająć się wprowadzeniem jej na tablety.