Wcześniejszy opis patcha 11.20 z League of Legends. Jakich wzmocnień i osłabień można się spodziewać?
Reklama
Jak prezentują się wzmocnienia oraz osłabienia bohaterów w nadchodzącej aktualizacji 11.20?
Reklama
Do League of Legends regularnie trafiają aktualizacje, które mają na celu między innymi poprawienie balansu rozgrywki.
Ze względu na to, że patch, na którym będą odbywały się Worldsy, został już wydany, twórcy mogą wrócić do skupiania się na problemach graczy z kolejki solo/duo. Jakie poprawki można znaleźć w najnowszej aktualizacji?
Opis patcha 11.20
Zmiany systemowe
- Smite
- Maksymalne leczenie ze Smite’a zmniejszone z 15% do 10%
- Krug
- Bazowe AD zmniejszone z 78 do 74
- Gromp
- Bazowe AD zmniejszone z 78 do 74
Wzmocnienia przedmiotów
- Imperial Mandate
- Obrażenia zadawane poprzez wstępne uderzenie zwiększone z 36-60 do 45-75
Osłabienia bohaterów
- Taliyah
- Threaded Volley (Q)
- Obrażenia otrzymywane przez stwory w jungli od dodatkowych kamieni zmniejszone z 80% do 75%
- Threaded Volley (Q)
- Amumu
- Bandage Toss (Q)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone z 70/100/130/160/190 do 70/95/120/145/170
- Koszt many zwiększony z 30/35/40/45/50 do 70 na wszystkich poziomach
- Bandage Toss (Q)
- Singed
- Fling (E)
- Obrażenia zmniejszone z 50/65/80/95/110 (+75% AP) do 50/60/70/80/90 (+60% AP)
- Fling (E)
- Jarvan IV
- Martial Cadence (P)
- Obrażenia zmniejszone z 10% do 8% aktualnego HP celu
- Martial Cadence (P)
- Irelia
- Ionian Fervor (P)
- Przelicznik AD zmniejszony z 30% do 20%
- Ionian Fervor (P)
- Shen
- Ki Barrier (P)
- Wartość tarczy zmniejszona z 60-111 do 50-101
- Ki Barrier (P)
Reklama
Wzmocnienia bohaterów
- Darius
- Crippling Strike (W)
- Czas odnowienia zmniejszony z 7/6,5/6/5,5/5 do 5 sekund na wszystkich poziomach
- Crippling Strike (W)
- Elise
- Podstawowe statystyki
- Bazowe HP zwiększone z 534 do 555
- Pancerz na poziom zwiększony z 3,35 do 4
- Podstawowe statystyki
- Hecarim
- Spirit of Dread (W)
- Czas odnowienia zmniejszony z 22/21/20/19/18 do 18 sekund na wszystkich poziomach
- Maksymalna ilość przywróconego HP przeciwko przeciwnikom, którzy nie są bohaterami zwiększona z 90/120/150/180/210 do 120/150/180/210/240
- Spirit of Dread (W)
- Udyr
- Phoenix Stance (R)
- Obrażenia w stożku zwiększone z 50/95/140/185/230/275 do 60/110/160/210/260/310
- Phoenix Stance (R)
Reklama