w

Wcześniejszy opis patcha 11.20 z League of Legends. Jakich wzmocnień i osłabień można się spodziewać?

Jak prezentują się wzmocnienia oraz osłabienia bohaterów w nadchodzącej aktualizacji 11.20?


Do League of Legends regularnie trafiają aktualizacje, które mają na celu między innymi poprawienie balansu rozgrywki.

Ze względu na to, że patch, na którym będą odbywały się Worldsy, został już wydany, twórcy mogą wrócić do skupiania się na problemach graczy z kolejki solo/duo. Jakie poprawki można znaleźć w najnowszej aktualizacji?

Opis patcha 11.20

Zmiany systemowe

  • Smite
    • Maksymalne leczenie ze Smite’a zmniejszone z 15% do 10%
  • Krug
    • Bazowe AD zmniejszone z 78 do 74
  • Gromp
    • Bazowe AD zmniejszone z 78 do 74

Wzmocnienia przedmiotów

  • Imperial Mandate
    • Obrażenia zadawane poprzez wstępne uderzenie zwiększone z 36-60 do 45-75

Osłabienia bohaterów

  • Taliyah
    • Threaded Volley (Q)
      • Obrażenia otrzymywane przez stwory w jungli od dodatkowych kamieni zmniejszone z 80% do 75%
  • Amumu
    • Bandage Toss (Q)
      • Podstawowe obrażenia zmniejszone z 70/100/130/160/190 do 70/95/120/145/170
      • Koszt many zwiększony z 30/35/40/45/50 do 70 na wszystkich poziomach
  • Singed
    • Fling (E)
      • Obrażenia zmniejszone z 50/65/80/95/110 (+75% AP) do 50/60/70/80/90 (+60% AP)
  • Jarvan IV
    • Martial Cadence (P)
      • Obrażenia zmniejszone z 10% do 8% aktualnego HP celu
  • Irelia
    • Ionian Fervor (P)
      • Przelicznik AD zmniejszony z 30% do 20%
  • Shen
    • Ki Barrier (P)
      • Wartość tarczy zmniejszona z 60-111 do 50-101

Wzmocnienia bohaterów

  • Darius
    • Crippling Strike (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 7/6,5/6/5,5/5 do 5 sekund na wszystkich poziomach
  • Elise
    • Podstawowe statystyki
      • Bazowe HP zwiększone z 534 do 555
      • Pancerz na poziom zwiększony z 3,35 do 4
  • Hecarim
    • Spirit of Dread (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 22/21/20/19/18 do 18 sekund na wszystkich poziomach
      • Maksymalna ilość przywróconego HP przeciwko przeciwnikom, którzy nie są bohaterami zwiększona z 90/120/150/180/210 do 120/150/180/210/240
  • Udyr
    • Phoenix Stance (R)
      • Obrażenia w stożku zwiększone z 50/95/140/185/230/275 do 60/110/160/210/260/310
Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends