Wcześniejszy opis patcha 12.17 w LoLu. Dokładna lista wszystkich nerfów i buffów na aktualizację
Reklama
Jakie zmiany trafią do League of Legends w kolejnym patchu?
Reklama
Do League of Legends regularnie trafiają poprawki, w których adresowani są zarówno bohaterowie, jak i przedmioty czy inne elementy rozgrywki, na przykład runy. Ze względu na zbliżające się mistrzostwa Worlds, twórcy wydają zmiany celujące w profesjonalną scenę League, co niekoniecznie może podobać się casualowym graczom.
W nadchodzącym patchu 12.17 znajdują się większe zmiany trójki championów oraz poprawki balansowe. Jak prezentuje się lista?
Pick rate Ashe na supporcie przytłacza graczy tej bohaterki. Gracze pytają, czy Riot coś z tym zrobi
Aktualizacja 12.17
Wzmocnienia bohaterów
- Miss Fortune
- Double Up (Q)
- Zwiększono fizyczne obrażenia z 20/40/60/80/100 (+100% AD) (+35% AP) do 20/45/70/95/120 (+100% AD) (+35% AP)
- Czas castowania zmieniony z 0,25 sekundy na taki, który odpowiada czasowi wyprowadzenia podstawowego ataku
- Strut (W)
- Koszt many zmniejszony z 45 do 35
- Prędkość ataku zwiększona z 40/55/70/85/100% do 50/65/80/95/110%
- Make it Rain (E)
- Czas odnowienia zwiększony z 18/16/14/12/10 do 18/17/16/15/14 sekund
- Pełne obrażenia (8 ticków) zmienione z 80/115/150/185/220 (+80% AP) na 70/100/130/160/190 (+100% AP)
- Spowolnienie zmienione z 40/45/50/55/60% na 50 (+4% za 100 AP)
- Bullet Time (R)
- Szansa na trafienie krytyczne zapewnia teraz 30% zamiast 20% bonusowych obrażeń
- Double Up (Q)
- Twisted Fate
- Wild Cards (Q)
- Przelicznik AP zwiększony z 70% do 80%
- Pick a Card (W)
- Koszt many zredukowany z 40/55/70/85/100 do 30/40/50/60/70
- Wild Cards (Q)
- Kassadin
- Null Sphere (Q)
- Czas odnowienia zredukowany z 11/10,5/10/9,5/9 do 10/9,5/9/8,5/8 sekund
- Koszt many zredukownay z 70/75/80/85/90 do 60/65/70/75/80
- Null Sphere (Q)
- Rell
- Ferromancy: Mount Up (W)
- Prędkość poruszania się bohaterki bez wierzchowca zwiększona z 250 do 280 jednostek
- Attract and Repel (E)
- Czas odnowienia zmieniony z 18/16,25/14,5/12,75/11 na 15 sekund
- Ferromancy: Mount Up (W)
- Graves
- End of the Line (Q)
- Czas odnowienia zmniejszony z 12/11/10/9/8 do 13/11.5/10/8,5/7 sekund
- Collateral Damage (R)
- Bazowe obrażenia zwiększone z 250/400/550 do 275/425/575
- End of the Line (Q)
- Nocturne
- Podstawowe statystyki
- Bazowa prędkość ataku zwiększona z 0,668 z 0,721
- Umbra Blades (P)
- Czas odnowienia zmniejszony z 14 do 13 sekund
- Podstawowe statystyki
- Ezreal
- Arcane Shift (E)
- Czas odnowienia zmniejszony z 28/25/22/19/16 do 26/23/20/17/14 sekund
- Arcane Shift (E)
- Camille
- Adaptive Defenses (P)
- Przelicznik maksymalnego HP zwiększony z 17% do 20%
- Hookshot (E)
- Przelicznik AD zwiększony z 75% do 90%
- Adaptive Defenses (P)
- Sett
- Haymaker (W)
- Przelicznik AD zwiększony z 20% do 25% za 100 bazowego AD
- Facebreaker (E)
- Spowolnienie zwiększone z 50% do 70%
- Haymaker (W)
Reklama
Osłabienia bohaterów
- Nami
- Tidecaller’s Blessing (E)
- Teraz liczy się tylko jako 1 źródło obrażeń
- Tidecaller’s Blessing (E)
- Taric
- Podstawowe statystyki
- Bazowa odporność na magię zwiększona z 32 do 28
- Dazzle (E)
- Czas odnowienia zwiększony z 15/14/13/12/11 do 16/15/14/13/12 sekund
- Podstawowe statystyki
- Azir
- Arise! (W)
- Przelicznik AP zmniejszony z 60% do 55%
- Shifting Sands (E)
- Czas odnowienia zwiększony z 19/18/17/16/15 do 22/20,5/19/17,5/16 sekund
- Arise! (W)
- Ahri
- Podstawowe statystyki
- Bazowe HP zmniejszone z 570 do 550
- Charm (E)
- Czas trwania zmniejszony z 1,4/1,55/1,7/1,85/2 do 1,2/1,4/1,6/1,8/2 sekund
- Podstawowe statystyki
- Sylas
- Podstawowe statystyki
- Bazowe HP zmniejszone z 595 do 575
- Chain Lash (Q)
- Czas odnowienia zwiększony z 10/9/8/7/6 do 11/10/9/8/7 sekund
- Podstawowe statystyki
- Trundle
- Frozen Domain (W)
- Czas odnowienia zwiększony z 15/14/13/12/11 do 18/17/16/15/14 sekund
- Frozen Domain (W)
- Wukong
- Podstawowe statystyki
- Podstawowa prędkość poruszania się zmniejszona z 345 do 340
- Bazowa prędkość ataku zredukowana z 0,711 do 0,68
- Podstawowe statystyki
- Sivir
- Podstawowe statystyki
- AD na poziom zmniejszone z 3 do 2,8 sekundy
- Ricochet (W)
- Przelicznik AD zmniejszony z 30/35/40/45/50% całkowitego AD do 25/30/35/40/45%
- Podstawowe statystyki
- Renekton
- Cull the Meek (Q)
- Bazowe obrażenia zmienione z 65/100/135/170/205 (+80% bazowego AD) na 60/90/120/150/180 (+100% bazowego AD)
- Wzmocnione obrażenia zmienione z 100/150/200/250/300 (+120% bazowego AD) na 90/135/180/225/270 (+140% bazowego AD)
- Cull the Meek (Q)
Poprawki bohaterów
- Maokai
- Sap Magic (P)
- Leczenie zredukowane z 5-45 do 4-34
- Leczenie zwiększone z 4,5%-11% do 4,8%-14%
- Ataki skierowane w Maokaia od dużych i epickich stworów obniżają czas odnowienia o 1 sekundę.
- Prawdopodobnie usunięta mechanika zadawania dodatkowych obrażeń. Tooltip w kliencie wspomina o nich, a opis w grze odnosi się do „obu” cooldownów, jednak zdolność mechanicznie nie została zmieniona.
- Tooltip nie wspomina już, że skill nie zostanie wykorzystany przy full HP. Funkcjonalnie pozostaje bez zmian, co oznacza, że w przeszłości ta wersja zdolności pasywnej zadawała dodatkowe obrażenia przy ataku.
- Bramble Smash (Q)
- Bazowe obrażenia zmienione z 70/110/150/190/230 na 65/110/155/200/245
- Zadaje dodatkowe 2/2,25/2,5/2,75/3% zależne od maksymalnego zdrowia
- Zadaje dodatkowe 20/35/50/65/80 obrażeń potworom
- Sapling Toss (E)
- Bazowe obrażenia
- Bazowe obrażenia zwiększone z 20-120 do 55-155
- Bazowe obrażenia sadzonki, która znajdowała się w krzaku, zwiększone z 40-240 do 75-315
- Nie zadaje już dodatkowych obrażeń zależnych od % HP, a skaluje się z AP i maksymalnym zdrowiem Maokaia
- Bonus zmieniony z 7%-8% +0.7% za 100 AP maksymalnego zdrowia celu zmienione na 45% AP +6% maksymalnego zdrowia Maokaia
- Bonus z krzaka zmieniony z 14%-16% +1,4% za 100 AP maksymalnego zdrowia celu zmienione na 70% AP +6% maksymalnego zdrowia Maokaia
- Spowolnienie
- Spowolnienie zwiększone z 35% do 45%
- Wzmocnione spowolnienie 55%
- Koszt many zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 45/55/65/75/85
- Bazowe obrażenia
- Nature’s Grasp (R)
- Trafienie bohatera daje teraz 40-60% prędkości poruszania się, która opada przez 2 sekundy (może zostać aplikowane więcej razy na jedno użycie zdolności)
- Prędkość pocisku zwiększona z 50 +200/s, maksymalna prędkość 600 po 2,75 sekundy do 100 +300/s, maksymalna prędkość 750 po 2,17 sekundy
- Hitbox pocisku zmniejszony z 120 do 85
- Sap Magic (P)
- Hecarim
- Rampage (Q)
- Obrażenia zmienione z 60/90/120/150/180 (+90% bonusowego AD) na 60/85/110/135/160 (+95% bonusowego AD)
- Damage za stack zwiększony z 2% (+3% za każde 100 bonusowego AD) do 4% (+6% za każde 100 bonusowego AD)
- Obniżenie czasu odnowienia za stack zmniejszone z 1 do 0,75 sekundy
- Maksymalna ilość stacków zwiększona z 2 do 3
- Opadanie stacków zmienione z wszystkich przy zakończeniu na 1 stack na sekundę po zakończeniu
- Koszt many umiejętności zmieniony z 28/31/34/37/40 na 30 na wszystkich poziomach umiejętności
- Spirit of Dread (W)
- Hecarim otrzymuje teraz 15/20/25/30/35 pancerza i odporności na magię, kiedy umiejętność Spirit of Dread jest aktywna
- Devastating Charge (E)
- Minimalne obrażenia zmniejszone z 30/45/60/75/90 (+55% bonusowego AD) do 30/45/60/75/90 (+50% bonusowego AD)
- Maksymalne obrażenia zmniejszone z 60/90/120/150/180 (+110% bonusowego AD) do 60/90/120/150/180 (+100% bonusowego AD)
- Minimalne odrzucenie zmniejszone z 250 do 150
- Maksymalne odrzucenie zmniejszone z 450 do 350
- Czas odnowienia zmieniony z 20/19/18/17/16 na 17 na wszystkich poziomach umiejętności
- Onslaught of Shadows (R)
- Czas trwania przerażenia zmniejszony z 0,75-2 sekund do 0,75-1,5 sekundy (zależne od przebytego dystansu)
- Rampage (Q)
Poprawki przedmiotów
- Stopwatch
- Koszt zwiększony z 650 do 750
- Zhonya’s Hourglass
- Koszt zwiększony z 2700 do 3000
- AP zwiększone z 65 do 80
- Ability haste zwiększone z 10 do 15
- Seeker’s Armguard
- AP zwiększone z 20 to 30
- Ilość wymaganych do wymaxowania przedmiotu stacków zmniejszona z 30 do 20
- Guardian Angel
- Koszt zwiększony z 2800 do 3000 złota
Reklama