Wcześniejszy opis patcha 12.5 LoL. Duże buffy Seraphine i nerfy Mastera Yi oraz Ahri
Reklama
Zmiany kilku postaci i Hullbreakera w aktualizacji 12.5 do LoLa.
Reklama
Tydzień przed kolejną aktualizacją do League of Legends deweloperzy zdradzają społeczności kilka informacji o planowanych zmianach w balansie. Jak tłumaczy Riot Phlox, w związku z tegorocznym Świętem Prezydenta, które przepada na 21 lutego, do LoLa trafi nieco mniejsza aktualizacja niż normalnie. Mimo to podjęto decyzję o wzmocnieniu 3 postaci oraz osłabieniu 4.
Co ciekawe w większym stopniu zajęto się Seraphine, gdzie uznano, że jest zbyt słaba i potrzebuje buffa swojego „W” oraz „E”. Dodatkowo zajęto się także Masterem Yi i ten otrzyma nowe efekty oraz nerfy „Q” „E” i „R”.
Buffy bohaterów
- Samira
- HP na poziom: 88 >>> 94
- Armor na poziom: 3 >>> 3.5
- Czas odnowienia R: 8s >>> 5s
- Kennen
- Obrażenia czwartego ataku na W: 20/30/40/50/60 (+100% bAD) (+25% AP) >>> 35/45/55/65/75 (+120% bAD) (+35% AP)
- Seraphine
- W:
- Koszt many: 50/70/90/110/130 >>> 50/60/70/80/90
- Czas odnowienia: 26/25/24/23/22s >>> 28/26/24/22/20s
- Shield: 75-225 (bazując na poziomie) (+45% AP) >>> 60/80/100/120/140 (+40% AP). Sojusznicy otrzymują teraz tę samą wartość tarczy zamiast 2/3 wartości tarczy Seraphine.
- Heal: 5% (+1.125% na 100 AP) utraconego zdrowia przez sojusznika >>> 5/5.5/6/6.5/7% (+0.75% na 100 AP) utraconego zdrowia przez sojusznika.
- Czas odnowienia E: 13/12/11/10/9s >>> 11/10.5/10/9.5/9s
- W:
Reklama
Nerfy bohaterów
- Ahri
- W:
- Koszt many: 25 >>> 30
- Obrażenia: 60/85/110/135/160 (+30% AP) >>> 50/75/100/125/150 (+30% AP)
- Koszt many E: 50 >>> 60
- W:
- Gwen
- Obrażenia przeciwko potworom na Paswyce: 10 +0.25 AP >>> 10+-0.15 AP
- Dodatkowy zasięg ataków z E: 100 >>> 50
- Xin Zhao
- Czas odnowienia E: 11s >>> 12s
- Czas trwania R: 5s >>> 4s
- Master Yi
- Q:
- Obrażenia: 25/60/95/130/165 (+90% AD) >>>30/60/90/120/150(+60% AD)
- Kryt: 60% (Bonusowych obrażeń krytycznych) dodatkowych obrażeń >>> 50% (Bonusowe obrażeń krytycznych) dodatkowych obrażeń
- Teraz nakłada efekt przy trafieniu (efekt z późniejszych uderzeń zostaje zredukowany)
- Czas Odnowienia skaluje się teraz w stosunku do maksymalnego skrócenia czasu odnowienia z przyśpieszenia umiejętności (nie ma już podwójnego przyśpieszenia)
- E:
- Obrażenia: 30/40/50/60/70 (+35% bAD) >>> 30/38/46/54/62 (+35% bAD)
- Czas trwania nie zmniejsza się podczas W >>> Czas trwania nie zmniejsza się podczas trwania W oraz Q.
- Od teraz można castować podczas Q.
- R:
- Czas trwania nie zmniejsza się podczas W >>> Czas trwania nie zmniejsza się podczas trwania W oraz Q.
- Od teraz można castować podczas Q.
- Q:
Reklama