Reklama

Wcześniejszy opis zmian przewidzianych na patch 13.4 League of Legends. Wszystkie nerfy i buffy

League of Legends

Reklama

Co wiadomo na temat kolejnego patcha, który trafi do League of Legends?

Reklama


Twórcy League of Legends wyszli już na prostą z aktualizacjami po tym, jak patch 13.2 nie mógł pojawić się ze względu na atak. Z 13.3 jednak było już wszystko w porządku – na serwery live trafiła odświeżona Ahri oraz Aurelion Sol, a 13.4 będzie już raczej zwyczajną aktualizacją ze sporą ilością poprawek balansujących.

Co ciekawe nie znajdują się w niej żadne zmiany Aureliona czy Annie, którzy w ostatnim czasie radzili sobie wyjątkowo dobrze. Kogo więc postanowili znerfić, a kogo zbuffować twórcy LoLa?

Opis patcha 13.4

Wzmocnienia bohaterów

  • Veigar
    • Baleful Strike (Q)
      • Zasięg zdolności zwiększony z 950 do 1050 jednostek
    • Dark Matter (W)
      • Zasięg zdolności zwiększony z 900 do 950 jednostek
  • Cho’Gath
    • Bazowe statystyki
      • Pancerz na poziom zwiększony z 4,7 do 5
    • Rupture (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 80/135/190/245/300 do 80/140/200/260/320
      • Koszt many zmniejszony z 60 do 50
    • Feral Scream (W)
      • Koszt many zmniejszony z 70/80/90/100/110 do 70/75/80/85/90
  • Alistar
    • Triumphant Roar (P)
      • Leczenie sojuszników zwiększone z 6% do 7% maksymalnego HP Alistara
    • Pulverize (Q)
      • Przelicznik AP zwiększony z 70% do 80%
    • Headbutt (W)
      • Przelicznik AP zwiększony z 90% do 100%
  • Ahri
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe HP zwiększone z 570 do 590
      • Bazowy pancerz zwiększony z 18 do 21
    • Spirit Rush (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 140/115/90 do 130/105/80 sekund
  • Malphite
    • Thunderclap (W)
      • Przelicznik pancerza na wzmocnionym ataku zwiększony z 10% do 15%
      • Przelicznik pancerza na stożku wzmocnionego ataku zwiększony z 15% do 20%
      • Czas odnowienia zmniejszony z 12/11,5/11/10,5/10 do 10/9,5/9/8,5/8 sekund
  • Viego
    • Blade of the Ruined King (Q)
      • Pasywne obrażenia on-hit mogą teraz trafić krytycznie
    • Heartbreaker (R)
      • Przelicznik brakującego zdrowia zwiększony z 3% do 5% za 100 bazowego AD
  • Aphelios
    • The Hitman and the Seer (P)
      • Bonusowa prędkość ataku zwiększona z 7,5/15/22,5/30/37,5/45% do 9/18/27/36/45/54%
  • Senna
    • Bazowe statystyki
      • Mnożnik prędkości ataku zwiększony z 0,3 do 0,4
    • Dawning Shadow (R)
      • Obrażenia zwiększone 250/375/500 (+100% bazowego AD) do 250/400/550 (+115% bazowego AD)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 160/140/120 do 140/120/100 sekund
  • Riven
    • Runic Blade (P)
      • Obrażenia zmienione z 30/36/42/48/54/60% (na poziomach 1/6/9/12/15/18) na 30-60% całkowitego AD (na poziomach 1-18 liniowo)
      • Leczenie na turretach jest skuteczne tylko w 50%
      • Stacki widoczne są teraz tylko dla Riven
  • Orianna
    • Bazowe statystyki
      • Pancerz zwiększony z 17 do 20
    • Command: Dissonance (W)
      • Koszt many zmniejszony z 70/75/80/85/90 do 60/65/70/75/80

Reklama

Osłabienia bohaterów

  • Samira
    • Daredevil Impulse (P)
      • Prędkość poruszania się zmieniona ze stałych 3,5% na 1/2/3/4% (na poziomach 1/6/11/16)
    • Inferno Trigger (R)
      • Mnożnik lifestealu zmniejszony z 66,6% do 50%
  • Jax
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 685 do 665
      • HP na poziom zwiększone z 99 do 100
    • Counter Strike (E)
      • Przelicznik AP zmniejszony z 100% do 70%
      • Unikanie ataków zwiększa teraz całkowite obrażenia zamiast wyłącznie bazowych
    • Grandmaster-at-Arms (R)
      • Obrażenia on-hit zmniejszone z 80/120/160 do 60/110/160
      • Bonusowy pancerz zmniejszony z 25/45/65 do 15/40/65
      • Bonusowa odporność na magię zmniejszona z 15/27/39 do 9/24/39
  • Maokai
    • Bramble Smash (Q)
      • Obrażenia od maksymalnego zdrowia celu zwiększone z 2/2,25/2,5/2,75/3% do 2/2,5/3/3,5/4%
    • Sapling Toss (E)
      • Obrażenia zmniejszone z 55/80/105/130/155 (+35% AP) do 50/75/100/125/150 (+25% AP)
      • Przelicznik z bazowego zdrowia na spowolnieniu zwiększony z 0.9% do 1% za 100 bHP
      • Przelicznik wzmocnionego spowolnienia zmniejszony z 4% do 1% za 100 AP
      • Czas odnowienia zwiększony z 10 do 14 sekund
  • Elise
    • Venomous Bite (Q)
      • Obrażenia zmniejszone z 70/105/140/175/210 do 60/90/120/150/180
    • Spider Form/Human Form (R)
      • Obrażenia pająków zmienione z 10/15/20/25 na 8/14/20/26
  • Amumu
    • Bazowe statystyki
      • HP na poziom zmniejszone z 100 do 94
      • Pancerz na poziom zmniejszony z 4,2 do 4
    • Despair (W)
      • Obrażenia od maksymalnego zdrowia celu zmniejszone z 1/1,25/1,5/1,75/2% do 1/1,15/1,3/1,45/1,6%
  • Udyr
    • Bazowe statystyki
      • HP na poziom zmniejszone z 98 do 92
      • Bazowy pancerz zmniejszony z 34 do 31
    • Wilding Claw (Q)
      • Przelicznik bazowego AD przy on-hitach zmniejszony z 30% do 25%
    • Wingborne Storm (R – przebudzony)
      • Spowolnienie przebudzonej zdolności zmniejszone z 25/28/31/34/37/40% do 20/23/26/29/32/35%
  • Jarvan IV
    • Golden Aegis (W)
      • Czas odnowienia zwiększony z 8 do 9 sekund
      • Przelicznik bazowego AD zmniejszony z 80% do 70%
  • Anivia
    • Bazowe statystyki
      • HP na poziom zmniejszone z 96 do 92
      • Pancerz na poziom zmniejszony z 5,2 do 4,9
  • Azir
    • Bazowe statystyki
      • Bazowa mana zmniejszona z 480 do 380
      • Mana na poziom zwiększona z 21 do 36
    • Arise! (W)
      • Czas odnowienia zwiększony z 9/8,25/7,5/6,75/6 do 10/9/8/7/6 sekund
    • Shifting Sands (E)
      • Obrażenia zwiększone z 60/90/120/150/180 (+40% AP) do 60/100/140/180/220 (+55% AP)
    • Emperor’s Divide (R)
      • Obrażenia zwiększone z 175/325/475 (+60%) do 200/400/600 (+75% AP)

Poprawki bohaterów

  • Thresh
    • Death Sentence (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 100/145/190/235/280 (+80% AP) do 100/150/200/250/300 (+90% AP)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 19/17/15/13/11 do 19/16,5/14/11,5/9 sekund
    • Dark Passage (W)
      • Tarcza zmniejszona z 50/75/100/125/150 do 50/70/90/110/130
      • Czas odnowienia zmieniony z 22/20,5/19/17,5/16 na 21/20/19/18/17 sekund
    • Flay (E)
      • Obrażenia zwiększone z 75/110/145/180/215 (+60% AP) do 75/115/155/195/235 (+70% AP)

Wzmocnienia systemowe

  • Relic Shield
    • Regeneracja HP zwiększona z 25% do 50%
  • Steel Shoulderguards
    • Regeneracja HP zwiększona z 25% do 50%
  • Targon’s Buckler
    • Regeneracja HP zwiększona z 50% do 75%
  • Runesteel Spaulders
    • Regeneracja HP zwiększona z 50% do 75%

Osłabienia systemowe

  • Spellthief’s Edge
    • Czas odnowienia zdolności Tribute zwiększony z 10 do 12 sekund
    • Regeneracja many zmniejszona z 50% do 25%
  • Frostfang
    • Czas odnowienia zdolności Tribute zwiększony z 10 do 12 sekund
    • Regeneracja many zmniejszona z 75% do 50%
  • Shard of True Ice
    • Regeneracja many zmniejszona z 115% do 100%
  • Spectral Sickle
    • Czas odnowienia zdolności Tribute zwiększony z 10 do 12 sekund
  • Harrowing Crescent
    • Czas odnowienia zdolności Tribute zwiększony z 10 do 12 sekund
  • Magical Footwear
    • Gold ze sprzedaży zmniejszony z 70% do 30% (210 zmniejszone do 90)
  • Demonic Embrace
    • Azakana Gaze jest teraz ograniczone do maksymalnie 40 obrażeń na tick przeciwko potworom
  • Treasure Hunter
    • Gold za stack zmniejszony z 70 (+20 za stack) do 50 (+20 za stack) (całkowite złoto zredukowane z 550 do 450)
  • Doświadczenie za zabójstwo
    • Zabicie przeciwnika na równym poziomie w procentach do kolejnego poziomu zmniejszone z 15/30/39/44/49/52/49/51/48/50% do 15/30/30/30/30/30/35/40/45/50% (na poziomach 1-10)
  • Doświadczenie za zabójstwo w comebacku
    • Doświadczenie za zabicie przeciwnika z wyższym poziomem zmniejszone z 16/32/48/64%… do 0/20/40/60%… (1/2/3/4… poziomy więcej)

Poprawki systemowe

  • Sustain/clearspeed jungli
    • Przelicznik AP obrażeń petów zmniejszony z 15% do 12%
    • Bazowe leczenie za kill zwiększone z 25 do 30
    • Bazowe HP Grompa zmniejszone z 2200 do 2050
    • Rift Herald nie ma już etapu miękkiego resetu
  • Triumph
    • Zmiany przesunięte na kolejną aktualizację
  • Grasp of the Undying
    • Zmiany przesunięte na kolejną aktualizację
  • Doran’s Shield 
    • HP na 5 sekund zmniejszone z 6 do 4
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama