Wcześniejszy opis zmian przewidzianych na patch 13.4 League of Legends. Wszystkie nerfy i buffy
Reklama
Co wiadomo na temat kolejnego patcha, który trafi do League of Legends?
Reklama
Twórcy League of Legends wyszli już na prostą z aktualizacjami po tym, jak patch 13.2 nie mógł pojawić się ze względu na atak. Z 13.3 jednak było już wszystko w porządku – na serwery live trafiła odświeżona Ahri oraz Aurelion Sol, a 13.4 będzie już raczej zwyczajną aktualizacją ze sporą ilością poprawek balansujących.
Co ciekawe nie znajdują się w niej żadne zmiany Aureliona czy Annie, którzy w ostatnim czasie radzili sobie wyjątkowo dobrze. Kogo więc postanowili znerfić, a kogo zbuffować twórcy LoLa?
Opis patcha 13.4
Wzmocnienia bohaterów
- Veigar
- Baleful Strike (Q)
- Zasięg zdolności zwiększony z 950 do 1050 jednostek
- Dark Matter (W)
- Zasięg zdolności zwiększony z 900 do 950 jednostek
- Baleful Strike (Q)
- Cho’Gath
- Bazowe statystyki
- Pancerz na poziom zwiększony z 4,7 do 5
- Rupture (Q)
- Obrażenia zwiększone z 80/135/190/245/300 do 80/140/200/260/320
- Koszt many zmniejszony z 60 do 50
- Feral Scream (W)
- Koszt many zmniejszony z 70/80/90/100/110 do 70/75/80/85/90
- Bazowe statystyki
- Alistar
- Triumphant Roar (P)
- Leczenie sojuszników zwiększone z 6% do 7% maksymalnego HP Alistara
- Pulverize (Q)
- Przelicznik AP zwiększony z 70% do 80%
- Headbutt (W)
- Przelicznik AP zwiększony z 90% do 100%
- Triumphant Roar (P)
- Ahri
- Bazowe statystyki
- Bazowe HP zwiększone z 570 do 590
- Bazowy pancerz zwiększony z 18 do 21
- Spirit Rush (R)
- Czas odnowienia zmniejszony z 140/115/90 do 130/105/80 sekund
- Bazowe statystyki
- Malphite
- Thunderclap (W)
- Przelicznik pancerza na wzmocnionym ataku zwiększony z 10% do 15%
- Przelicznik pancerza na stożku wzmocnionego ataku zwiększony z 15% do 20%
- Czas odnowienia zmniejszony z 12/11,5/11/10,5/10 do 10/9,5/9/8,5/8 sekund
- Thunderclap (W)
- Viego
- Blade of the Ruined King (Q)
- Pasywne obrażenia on-hit mogą teraz trafić krytycznie
- Heartbreaker (R)
- Przelicznik brakującego zdrowia zwiększony z 3% do 5% za 100 bazowego AD
- Blade of the Ruined King (Q)
- Aphelios
- The Hitman and the Seer (P)
- Bonusowa prędkość ataku zwiększona z 7,5/15/22,5/30/37,5/45% do 9/18/27/36/45/54%
- The Hitman and the Seer (P)
- Senna
- Bazowe statystyki
- Mnożnik prędkości ataku zwiększony z 0,3 do 0,4
- Dawning Shadow (R)
- Obrażenia zwiększone 250/375/500 (+100% bazowego AD) do 250/400/550 (+115% bazowego AD)
- Czas odnowienia zmniejszony z 160/140/120 do 140/120/100 sekund
- Bazowe statystyki
- Riven
- Runic Blade (P)
- Obrażenia zmienione z 30/36/42/48/54/60% (na poziomach 1/6/9/12/15/18) na 30-60% całkowitego AD (na poziomach 1-18 liniowo)
- Leczenie na turretach jest skuteczne tylko w 50%
- Stacki widoczne są teraz tylko dla Riven
- Runic Blade (P)
- Orianna
- Bazowe statystyki
- Pancerz zwiększony z 17 do 20
- Command: Dissonance (W)
- Koszt many zmniejszony z 70/75/80/85/90 do 60/65/70/75/80
- Bazowe statystyki
Reklama
Osłabienia bohaterów
- Samira
- Daredevil Impulse (P)
- Prędkość poruszania się zmieniona ze stałych 3,5% na 1/2/3/4% (na poziomach 1/6/11/16)
- Inferno Trigger (R)
- Mnożnik lifestealu zmniejszony z 66,6% do 50%
- Daredevil Impulse (P)
- Jax
- Bazowe statystyki
- Bazowe HP zmniejszone z 685 do 665
- HP na poziom zwiększone z 99 do 100
- Counter Strike (E)
- Przelicznik AP zmniejszony z 100% do 70%
- Unikanie ataków zwiększa teraz całkowite obrażenia zamiast wyłącznie bazowych
- Grandmaster-at-Arms (R)
- Obrażenia on-hit zmniejszone z 80/120/160 do 60/110/160
- Bonusowy pancerz zmniejszony z 25/45/65 do 15/40/65
- Bonusowa odporność na magię zmniejszona z 15/27/39 do 9/24/39
- Bazowe statystyki
- Maokai
- Bramble Smash (Q)
- Obrażenia od maksymalnego zdrowia celu zwiększone z 2/2,25/2,5/2,75/3% do 2/2,5/3/3,5/4%
- Sapling Toss (E)
- Obrażenia zmniejszone z 55/80/105/130/155 (+35% AP) do 50/75/100/125/150 (+25% AP)
- Przelicznik z bazowego zdrowia na spowolnieniu zwiększony z 0.9% do 1% za 100 bHP
- Przelicznik wzmocnionego spowolnienia zmniejszony z 4% do 1% za 100 AP
- Czas odnowienia zwiększony z 10 do 14 sekund
- Bramble Smash (Q)
- Elise
- Venomous Bite (Q)
- Obrażenia zmniejszone z 70/105/140/175/210 do 60/90/120/150/180
- Spider Form/Human Form (R)
- Obrażenia pająków zmienione z 10/15/20/25 na 8/14/20/26
- Venomous Bite (Q)
- Amumu
- Bazowe statystyki
- HP na poziom zmniejszone z 100 do 94
- Pancerz na poziom zmniejszony z 4,2 do 4
- Despair (W)
- Obrażenia od maksymalnego zdrowia celu zmniejszone z 1/1,25/1,5/1,75/2% do 1/1,15/1,3/1,45/1,6%
- Bazowe statystyki
- Udyr
- Bazowe statystyki
- HP na poziom zmniejszone z 98 do 92
- Bazowy pancerz zmniejszony z 34 do 31
- Wilding Claw (Q)
- Przelicznik bazowego AD przy on-hitach zmniejszony z 30% do 25%
- Wingborne Storm (R – przebudzony)
- Spowolnienie przebudzonej zdolności zmniejszone z 25/28/31/34/37/40% do 20/23/26/29/32/35%
- Bazowe statystyki
- Jarvan IV
- Golden Aegis (W)
- Czas odnowienia zwiększony z 8 do 9 sekund
- Przelicznik bazowego AD zmniejszony z 80% do 70%
- Golden Aegis (W)
- Anivia
- Bazowe statystyki
- HP na poziom zmniejszone z 96 do 92
- Pancerz na poziom zmniejszony z 5,2 do 4,9
- Bazowe statystyki
- Azir
- Bazowe statystyki
- Bazowa mana zmniejszona z 480 do 380
- Mana na poziom zwiększona z 21 do 36
- Arise! (W)
- Czas odnowienia zwiększony z 9/8,25/7,5/6,75/6 do 10/9/8/7/6 sekund
- Shifting Sands (E)
- Obrażenia zwiększone z 60/90/120/150/180 (+40% AP) do 60/100/140/180/220 (+55% AP)
- Emperor’s Divide (R)
- Obrażenia zwiększone z 175/325/475 (+60%) do 200/400/600 (+75% AP)
- Bazowe statystyki
Poprawki bohaterów
- Thresh
- Death Sentence (Q)
- Obrażenia zwiększone z 100/145/190/235/280 (+80% AP) do 100/150/200/250/300 (+90% AP)
- Czas odnowienia zmniejszony z 19/17/15/13/11 do 19/16,5/14/11,5/9 sekund
- Dark Passage (W)
- Tarcza zmniejszona z 50/75/100/125/150 do 50/70/90/110/130
- Czas odnowienia zmieniony z 22/20,5/19/17,5/16 na 21/20/19/18/17 sekund
- Flay (E)
- Obrażenia zwiększone z 75/110/145/180/215 (+60% AP) do 75/115/155/195/235 (+70% AP)
- Death Sentence (Q)
- ZOBACZ – Ten stary splash art skórki Garena został niespodziewanie zaktualizowany. Jak wygląda nowa wersja?
Wzmocnienia systemowe
- Relic Shield
- Regeneracja HP zwiększona z 25% do 50%
- Steel Shoulderguards
- Regeneracja HP zwiększona z 25% do 50%
- Targon’s Buckler
- Regeneracja HP zwiększona z 50% do 75%
- Runesteel Spaulders
- Regeneracja HP zwiększona z 50% do 75%
Osłabienia systemowe
- Spellthief’s Edge
- Czas odnowienia zdolności Tribute zwiększony z 10 do 12 sekund
- Regeneracja many zmniejszona z 50% do 25%
- Frostfang
- Czas odnowienia zdolności Tribute zwiększony z 10 do 12 sekund
- Regeneracja many zmniejszona z 75% do 50%
- Shard of True Ice
- Regeneracja many zmniejszona z 115% do 100%
- Spectral Sickle
- Czas odnowienia zdolności Tribute zwiększony z 10 do 12 sekund
- Harrowing Crescent
- Czas odnowienia zdolności Tribute zwiększony z 10 do 12 sekund
- Magical Footwear
- Gold ze sprzedaży zmniejszony z 70% do 30% (210 zmniejszone do 90)
- Demonic Embrace
- Azakana Gaze jest teraz ograniczone do maksymalnie 40 obrażeń na tick przeciwko potworom
- Treasure Hunter
- Gold za stack zmniejszony z 70 (+20 za stack) do 50 (+20 za stack) (całkowite złoto zredukowane z 550 do 450)
- Doświadczenie za zabójstwo
- Zabicie przeciwnika na równym poziomie w procentach do kolejnego poziomu zmniejszone z 15/30/39/44/49/52/49/51/48/50% do 15/30/30/30/30/30/35/40/45/50% (na poziomach 1-10)
- Doświadczenie za zabójstwo w comebacku
- Doświadczenie za zabicie przeciwnika z wyższym poziomem zmniejszone z 16/32/48/64%… do 0/20/40/60%… (1/2/3/4… poziomy więcej)
Poprawki systemowe
- Sustain/clearspeed jungli
- Przelicznik AP obrażeń petów zmniejszony z 15% do 12%
- Bazowe leczenie za kill zwiększone z 25 do 30
- Bazowe HP Grompa zmniejszone z 2200 do 2050
- Rift Herald nie ma już etapu miękkiego resetu
- Triumph
- Zmiany przesunięte na kolejną aktualizację
- Grasp of the Undying
- Zmiany przesunięte na kolejną aktualizację
- Doran’s Shield
- HP na 5 sekund zmniejszone z 6 do 4
Reklama