Wsparcie Gracza League of Legends udziela fałszywych informacji
Riot Games często gubi się we własnych informacjach, takie błędy nie powinny się zdarzać!
Kolejna wpadka supportu, takie błędy świadczą o dezinformacji w ekipie?
Pierwsza wpadka Wsparcia Gracza
Kilka tygodni temu w internecie zaszumiało od sposobu na uzyskanie legendarnej skórki, do bohaterów, którzy nam się podobają. Wystarczyło usunąć tych niechcianych, poprzez wysłanie prośby do Działu Wsparcia Gracza. Kilka dni później okazało się jednak, że sposób wcale nie działa i dostajemy skina, do postaci, których wcale nie musimy mieć. Wszystko przez to, że Amerykański Support, potwierdził skórkę dla bohatera, którego posiadamy.
Po pierwsze, zgadza się, nagroda za 10 dzień, to pełna skórka, a nie odłamek. Dostaniesz skina do bohatera, którego już posiadasz. Więc jeżeli nie odblokujesz nowego bohatera, masz większą szansę na dostanie skina, do postaci, którą naprawdę lubisz.
Prawda niestety okazała się inna, być może Riot Games zmienił swoje podejście po otrzymanie raportu o ilości osób, które chcą usunięcia z konta, wybranych postaci. Nie zmienia to jednak faktu, że osoba pracująca na stanowisku wspierającego gracza, podała fałszywą informację, czym wprowadziła w błąd graczy.
Pochwalić jednak musimy Polski Dział Wsparcia, jeżeli wysłaliśmy prośbę o usunięcie bohaterów, otrzymaliśmy taką odpowiedź:
Doszło nawet do tego, że jeden z użytkowników Reddita opublikował wypowiedź Akinana pod jednym z postów żalących się na dezinformację graczy. Wiele użytkowników nie mogło pojąć, jakim cudem Dział Wsparcia z małego państwa, jest lepiej poinformowany, od tego z rodzimego firmy.
Druga wpadka Wsparcia Gracza
Tym razem poszło o coś zupełnie innego, ale również nieprzyzwoitego. Tym razem gracz zapytał się Wspierających o dostępność Halloweenowych skórek w sklepie. Otrzymał On odpowiedź, że będą dostępne do 21 listopada. Jak pewnie wiecie, limitowane skórki, niedawno zniknęły ze sklepu, a mamy dopiero 9 listopada.
Pytanie gracza:
Do kiedy będą dostępne skórki halloween/harrowing w sklepie?
Odpowiedź Działu Wsparcia:
Ten specjalny pakiet skórek będzie dostępny w sklepie do 21 listopada!
Nie ma tutaj mowy również o pomyłce sklepu zwykłego z „Mój Sklep”, albowiem on kończy się 18 listopada, a nie 21.
Takie błędy nie powinny się zdarzać, ponieważ bardzo mocno wpływają na społeczeństwo. Sam wprowadzony w błąd, miał zamiar kupić skiny. Ponieważ wiedział, że ma jeszcze dużo czasu, przełożył zakup, a później się okazało, że jednak ich już nie ma.
Miejmy nadzieję, że w ramach wyjątku, uda mu się uzyskać skórki, a takie błędy nie zostaną już więcej popełnione.