Zeri – Oficjalna prezentacja i opis umiejętności nowej postaci, jaka trafi do LoLa
Poznaliśmy już dokładne umiejętności nowej postaci, która niedługo trafi do LoLa.
Zgodnie z przewidywaniami, Riot opublikował już wszystkie informacje o Zeri. Nie tylko jej zwiastun, ale także prezentacje wszystkich umiejętności. Dopiero teraz można więc ocenić, czy Zeri faktycznie jest tylko kolejnym, słodkim championem, czy może jednak wprowadzi trochę zamieszania.
Przy okazji pokazano także pierwszą skórkę:
Umiejętność bierna — Żywa Bateria
Zeri zyskuje prędkość ruchu za każdym razem, gdy otrzyma tarczę. Gdy zniszczy tarczę wroga, wchłania jej energię i sama zyskuje ochronę tarczy.
Q — Szybka Seria
Biernie: Atak podstawowy Zeri zadaje obrażenia magiczne, skaluje się z mocą umiejętności i jest traktowany jako umiejętność. Poruszanie się i rzucanie Szybkiej Serii magazynuje energię z Iskropaku Zeri. Gdy jest on w pełni naładowany, jej następny atak spowalnia i zadaje obrażenia dodatkowe.
Użycie: Szybka Seria wystrzeliwuje 7 pocisków, które zadają obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu wrogowi.
Szybka Seria skaluje się z obrażeniami od ataku i jest traktowana jako atak, a pierwszy pocisk nakłada efekty przy trafieniu. Czas odnowienia odpowiada podstawowemu atakowi Zeri.
W — Laserowy Wstrząs
Zeri wystrzeliwuje impuls elektryczny, który spowalnia pierwszego trafionego wroga i zadaje mu obrażenia. Jeśli impuls trafi w ścianę, wysyła długą wiązkę laserową z punktu uderzenia.
E — Iskrząca Moc
Zeri doskakuje na krótki dystans i ładuje 3 kolejne rzucenia Szybkiej Serii, dzięki czemu przebija ona wrogów. Zeri przeskoczy lub przedrze się (w zależności od kąta) przez każdy teren, na który doskakuje. Trafienie bohatera atakiem lub umiejętnością redukuje czas odnowienia Iskrzącej Mocy.
R — Piorunujący Strzał
Zeri uwalnia kumulację energii, raniąc pobliskich wrogów i przeładowując siebie samą na pewien czas. Gdy jest przeładowana, Zeri zyskuje zwiększone obrażenia, prędkość ataku i prędkość ruchu. Atakowanie wrogich bohaterów odświeża czas trwania przeładowania i dodaje kolejną kumulację prędkości ruchu. Podczas przeładowania obrażenia zadawane przez Szybką Serię koncentrują się w szybszy potrójny wystrzał, który tworzy łańcuch wyładowań pomiędzy wrogami.