Reklama

Zmiany wilków, grompa, kraba, krugów i innych obozów ujawnione na Przedsezon 2021 w LoLu

League of Legends

Reklama

Riot ujawnił kolejne, duże zmiany dżungli.

Reklama


Jakiś czas temu gracze mieli okazję dowiedzieć się o zmianach Rift Scuttlera i o zmianie jego dodatkowych odporności na bardziej przejrzystą tarczę. Jak się okazuje to nie wszystko, co Riot miał w zanadrzu i ujawnia on kolejne plany na przedsezon.

Obejmują one wszystkie campy znajdujące się w lesie i zmieniają ich statystyki obronne oraz zdrowie. Jak prezentują się zmiany i dlaczego twórcy się ich podejmują?

Szczegóły dotyczące zmian

Reklama

Aby zrozumieć, dlaczego twórcy się ich podejmują, jeden z Rioterów wyjaśnił ich kontekst w kilku punktach.

  • Zwiększa to ilość możliwych ścieżek, jakie może obrać każdy bohater.
  • Odkrywa kilka ukrytych mechanik, aby pomóc nowszym graczom nauczyć się gry w jungli.
  • Nieco redukuje moc kitingu zastosowanego w jungli.

Jak wyglądają zmiany?

Wszystkie obozy mają teraz 20 pancerza i 20 odporności na magię, które skalują się z poziomem. Zdrowie zostało dostosowane, aby ich wytrzymałość nie uległa zmianom.

Twórcy nie zredukowali odporności i pancerza do zera, ponieważ nie chcą, aby nieuchronne obrażenia i przebicie pancerza i odporności całkowicie straciły swoją wartość.

Podsumowanie zdrowia wszystkich campów (rośnie z poziomem):

  • Buffy: 2100-3675 zmniejszone do 1800-3150
  • Gromp: 2100-3450 zmniejszone do 1650-2640
  • Duży wilk: 1300-2275 zmniejszone do 1200-2220
  • Mały wilk: 400-680 zwiększone do 480-888
  • Duży raptor: 700-1225 zwiększone do 800-1760
  • Mały raptor: 400-680 zwiększone do 425-723
  • Duży Krug: 1250-2188 zmniejszone do 1050-1785
  • Średni Krug: Bez zmian
  • Mini Krug: Bez zmian
  • Scuttle Crab: 1200-2560 zmniejszone do 1000-2134 (+ tarcza o wartości 60% maksymalnego HP)

Krab

  • Posiada tarczą równą 60% maksymalnego zdrowia, zamiast 60 punktów pancerza. W
  • momencie nałożenia efektu CC, traci tarczę
  • Nie daje już many i zdrowia osobie, która go zlikwidowała

Gromp

  • Pierwsze trzy ataki nie są już zadawane ze zwiększoną prędkością i nie zadają zwiększonych o 50% obrażeń
  • Gromp od teraz przyznaje manę i zdrowie osobie, która je zlikwidowała
  • Obrażenia Gromba zostają zmienione:
    • Bazowe AD: 70 -> 80
    • Skalowanie AD: 1.3 do 3.7 (skalowanie od poziomu 1 do 18) -> 1x do 3.16x (skalowanie od poziomu 1 do 18)

Krugi

Riot chce, by likwidowanie małych krugów i poświęcanie na nie czasu było bardziej opłacalne

  • XP ze średnich krugów: 18-24.3 -> 10-13.5
  • Złoto ze średnich krugów: 13 -> 17
  • XP z małych krugów: 14-18.9 -> 18-24.3
  • Złoto z małych krugów: 9 -> 12

Prędkość poruszania się stworów została dostosowana tak, aby zmniejszyć moc kitingu:

  • Wilki: 450 zwiększone do 525
  • Duży raptor: 350 zwiększone do 450
  • Małe raptory: 450 zwiększone do 525
  • Blue/Red Buff: 180 zwiększone do 275
  • Duży Krug: 185 zwiększone do 250
  • Średni Krug: 285 zwiększone do 350
  • Mini Krug: 335 Zwiększone do 400
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej