Zmiany wilków, grompa, kraba, krugów i innych obozów ujawnione na Przedsezon 2021 w LoLu
Riot ujawnił kolejne, duże zmiany dżungli.
Jakiś czas temu gracze mieli okazję dowiedzieć się o zmianach Rift Scuttlera i o zmianie jego dodatkowych odporności na bardziej przejrzystą tarczę. Jak się okazuje to nie wszystko, co Riot miał w zanadrzu i ujawnia on kolejne plany na przedsezon.
Obejmują one wszystkie campy znajdujące się w lesie i zmieniają ich statystyki obronne oraz zdrowie. Jak prezentują się zmiany i dlaczego twórcy się ich podejmują?
Szczegóły dotyczące zmian
Aby zrozumieć, dlaczego twórcy się ich podejmują, jeden z Rioterów wyjaśnił ich kontekst w kilku punktach.
- Zwiększa to ilość możliwych ścieżek, jakie może obrać każdy bohater.
- Odkrywa kilka ukrytych mechanik, aby pomóc nowszym graczom nauczyć się gry w jungli.
- Nieco redukuje moc kitingu zastosowanego w jungli.
Jak wyglądają zmiany?
Wszystkie obozy mają teraz 20 pancerza i 20 odporności na magię, które skalują się z poziomem. Zdrowie zostało dostosowane, aby ich wytrzymałość nie uległa zmianom.
Twórcy nie zredukowali odporności i pancerza do zera, ponieważ nie chcą, aby nieuchronne obrażenia i przebicie pancerza i odporności całkowicie straciły swoją wartość.
Podsumowanie zdrowia wszystkich campów (rośnie z poziomem):
- Buffy: 2100-3675 zmniejszone do 1800-3150
- Gromp: 2100-3450 zmniejszone do 1650-2640
- Duży wilk: 1300-2275 zmniejszone do 1200-2220
- Mały wilk: 400-680 zwiększone do 480-888
- Duży raptor: 700-1225 zwiększone do 800-1760
- Mały raptor: 400-680 zwiększone do 425-723
- Duży Krug: 1250-2188 zmniejszone do 1050-1785
- Średni Krug: Bez zmian
- Mini Krug: Bez zmian
- Scuttle Crab: 1200-2560 zmniejszone do 1000-2134 (+ tarcza o wartości 60% maksymalnego HP)
Krab
- Posiada tarczą równą 60% maksymalnego zdrowia, zamiast 60 punktów pancerza. W
- momencie nałożenia efektu CC, traci tarczę
- Nie daje już many i zdrowia osobie, która go zlikwidowała
Gromp
- Pierwsze trzy ataki nie są już zadawane ze zwiększoną prędkością i nie zadają zwiększonych o 50% obrażeń
- Gromp od teraz przyznaje manę i zdrowie osobie, która je zlikwidowała
- Obrażenia Gromba zostają zmienione:
- Bazowe AD: 70 -> 80
- Skalowanie AD: 1.3 do 3.7 (skalowanie od poziomu 1 do 18) -> 1x do 3.16x (skalowanie od poziomu 1 do 18)
Krugi
Riot chce, by likwidowanie małych krugów i poświęcanie na nie czasu było bardziej opłacalne
- XP ze średnich krugów: 18-24.3 -> 10-13.5
- Złoto ze średnich krugów: 13 -> 17
- XP z małych krugów: 14-18.9 -> 18-24.3
- Złoto z małych krugów: 9 -> 12
Prędkość poruszania się stworów została dostosowana tak, aby zmniejszyć moc kitingu:
- Wilki: 450 zwiększone do 525
- Duży raptor: 350 zwiększone do 450
- Małe raptory: 450 zwiększone do 525
- Blue/Red Buff: 180 zwiększone do 275
- Duży Krug: 185 zwiększone do 250
- Średni Krug: 285 zwiększone do 350
- Mini Krug: 335 Zwiększone do 400