Twórcy Minecrafta ujawniają, czy te moby trafią do gry mimo tego, że przegrały głosowanie
Na Twitterze pojawiła się możliwość zapytania twórców Minecrafta o dowolną rzecz. Jakich odpowiedzi udzielono?
Kilka dni temu na popularnym portalu Twitter miała miejsce akcja, gdzie wszyscy gracze za pośrednictwem wyznaczonego wcześniej tagu mogli zadawać pytania twórcom Minecrafta. Większość z nich dotyczyła ujawnionej niedawno aktualizacji 1.17, która wstrząsnęła społecznością gry. Czego ciekawego mogli dowiedzieć się fani bezpośrednio od twórców?
Pytania i odpowiedzi fanów
Jak dobrze wiadomo tegoroczne głosowanie Mob Vote po zaciętej walce z Iceologerem zakończyło się zwycięstwem Glow Squida. Gracze byli o tyle zaskoczeni, gdyż praktycznie wszyscy byli pewni wygranej pierwszego z nich. Zawiedzeni postanowili zapytać, czy moby, które odpadły, mają jeszcze szanse na pojawienie się w Minecrafcie. Jaka była odpowiedź Agnes?
Cześć! Wszystkie moby, które nie wygrały głosowania, mają szansę na trafienie do gry w przyszłości, jeśli uznamy, że wprowadzają one wystarczająco nowości. Ich porażka nie oznacza, że znikają na zawsze, jednak chcemy być pewni, że to, co dodajemy, jest w tym czasie tego warte.
Reklama
Wiadomość więc może ucieszyć fanów zarówno Mooblooma, jak i Iceologera.
ZOBACZ – Kwadratowa Masakra znowu będzie niewypałem? Ewron załamany czyta zasady nowego sezonu
Kolejne zadane pytanie również dotyczyło moba, który brał udział w głosowaniu. Jeden z użytkowników zapytał o właściwości hipnotyzujące Glow Squida, które można było zobaczyć w jego zwiastunie i jeśli nie, to czy ma on jakieś inne specjalne właściwości. Odpowiedź jednego komentującego brzmi następująco:
Deweloperzy już potwierdzili, że nie będą one hipnotyzowały, nie będą źródłem światła i nie będą wyrzucały graczom neonowego barwnika.
Pomijając fakt, że jeszcze wszystko może ulec zmianie, na ten moment nowa kałamarnica nie będzie odbiegała nadto od tej, która aktualnie znajduje się w grze.
Ponadto Agnes zapytała graczy o to, jak długo powinien trwać proces utleniania się miedzi, a gracze poza udzieleniem odpowiedzi, mieli okazję dowiedzieć się, że proces ten będzie można zatrzymać na dowolnym etapie. Większość komentarzy była zgodna i sugerowała okolice 100 Minecraftowych dni, co zaś przekłada się na 20 godzin gry, aby osiągnąć każdy kolejny poziom.
Regularnie pojawiające się nowe informacje sprawiają, że ciężko jest zapomnieć o tym, co wydarzyło się podczas Minecraft Live. Nadchodząca aktualizacja prędko nie zniknie z ust społeczności, a zbliżająca się data pojawienia się pierwszych snapshotów, zapewne już wkrótce sprawi, że o 1.17 będzie jeszcze głośniej.