Duże buffy dla tanków w Overwatch. Jak działa nowa umiejętność Wieprza?

Overwatch

Reklama

Blizzard w dzisiejszej aktualizacji postanowił dodać sporo mocy off-tankom.

Reklama

Dzisiejsza aktualizacja wprowadzi do Overwatch nowość w postaci karty eksperymentów. Przypomnijmy, na czym ma to polegać:

„Do menu Graj dodaliśmy nową kartę Eksperymenty. Pozwala ona grającym w Overwatch testować nowe zmiany balansu, zestawów reguł i trybów gry, które mogą, ale nie muszą trafić ostatecznie do pozostałych trybów gry. W przeciwieństwie do PST zawartość karty Eksperymenty nie służy do poprawiania błędów ani testowania stabilności i pozwala grającym na każdej z platform testować większe zmiany rozgrywki.”

Wraz z nową kartą, do gry zostanie dodana spora aktualizacja balansu. Pamiętajcie jednak, że będzie ona miała znaczenie tylko w obszarze eksperymentów.

Zmiany bohaterów w aktualizacji 25.02.2020

Pełny opis aktualizacji znajdziecie tutaj. Najciekawiej prezentują się zmiany Wieprza, któremu Blizzard zabiera trochę mocy, dodając mu nową umiejętność. Teraz wokół niego podczas leczenia pojawi się obłok, który ma przywracać 25 pkt. zdrowia na sekundę, oprócz tego zapewni 25% redukcji obrażeń.

Reklama

Wieprzu

Sztachnięcie

  • Teraz po użyciu pozostawia po sobie obłok. Leczy on wszystkich sojuszników, którzy się w nim znajdą, przywracając im 25 pkt. zdrowia na sekundę i zapewnia 25% redukcji obrażeń.

Hak na Łańcuchu

  • Skrócono czas odnowienia z 8 sek. do 6 sek.

Szmelcownica (atak podstawowy)

  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez każdy pocisk z 6 do 5 pkt. (ze 150 pkt. obrażeń za każdy strzał do 125).

Wieprznięcie

  • Zwiększono koszt o 15%.

D.Va

Ogólne

  • Zmieniono współczynnik pancerza do zdrowia (sumaryczna wytrzymałość postaci wciąż wynosi 600).
    • Zwiększono wytrzymałość pancerza z 200 do 400 pkt.
    • Zmniejszono podstawowe zdrowie z 400 do 200 pkt.

Matryca Obronna

  • Wydłużono czas działania z 2 do 4 sek.

Działka Fuzyjne (atak podstawowy)

  • Zmniejszono ograniczenie ruchu z 50% do 30%.

Orisa

Bariera Ochronna

  • Skrócono czas odnowienia z 10 do 8 sek.
  • Zwiększono wytrzymałość bariery do 900 pkt.

Reinhardt

Ogólne

  • Zmieniono współczynnik pancerza do zdrowia (sumaryczna wytrzymałość postaci wciąż wynosi 500).
    • Zwiększono wytrzymałość pancerza z 200 do 300 pkt.
    • Zmniejszono podstawowe zdrowie z 300 do 200 pkt.

Młot Rakietowy (atak podstawowy)

  • Zwiększono zadawane obrażenia z 75 do 90 pkt.

Pole Osłonowe

  • Zwiększono tempo regeneracji z 200 do 250 pkt. na sekundę.

Sigma

Eksperymentalna Bariera

  • Zwiększono tempo regeneracji ze 120 do 200 pkt. na sekundę.
  • Zwiększono wytrzymałość bariery z 900 do 1200 pkt.

Winston

Ogólne

  • Zwiększono wytrzymałość pancerza ze 100 do 200 pkt. (sumaryczna wytrzymałość wynosi teraz 600).

Emiter Osłony

  • Skrócono czas odnowienia z 13 do 10 sek.

Zaria

Ogólne

  • Zwiększono wytrzymałość osłon z 200 do 300 pkt. (sumaryczna wytrzymałość wynosi teraz 500).
  • Zmniejszono maksymalny przyrost energii za każdą barierę z 40 do 30 pkt.

Działko Cząsteczkowe (atak podstawowy)

  • Zmniejszono maksymalne obrażenia zadawane przez atak podstawowy ze 170 do 140 pkt. na sekundę.

Działko Cząsteczkowe (atak alternatywny)

  • Zmniejszono maksymalne obrażenia zadawane przez atak alternatywny z 95 do 80 pkt.

Bariera Cząsteczkowa (postać)

  • Skrócono czas odnowienia z 10 do 8 sek.

Bariera Cząsteczkowa (sojusznik)

  • Teraz tworzy bariery dla wszystkich sojuszników promieniu 8 metrów od celu.
  • Wydłużono czas działania z 2 do 3 sek.

Zmiany wejdą do Overwatch o godzinie 20:00, razem z wyzwaniami Ashe.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Czytaj więcej