w

Ogromne zmiany balansu w Overwatch! Wiele zmienionych postaci!

Wczorajsza aktualizacja jednak miała coś więcej, niż proste bugfixy.


Wczoraj pobrało się ponad 900MB, według wstępnych informacji naprawiono tylko kilka błędów. Dopiero po kilku godzinach Blizzard wypuścił pełny opis aktualizacji.

A ten z kolei ujawnił zmiany masy bohaterów. Obecnie nie ma polskiej wersji, więc na ten moment zostawiamy w oryginale.

Zmiany bohaterów

D.Va

Defense Matrix

  • Regeneracje zwiększono z 12.5% do 16% na sekundę
  • Opóźnienie przed regeneracją zmieniono z 1 sekundy na 0.75 sekundy

Orisa

Protective Barrier

  • Czas odnowienia zwiększono z 9 do 10 sekund

Roadhog

Scrap Gun

  • Ilość amunicji zwiększono z 5 do 6.

Sigma

Kinetic Grasp

  • Już nie blokuje Chain Hook i Whip Shot

Gravitic Flux

  • Czas trwania efektu wysokiej grawitacji zmieniono z 1.2 do 0.9 sekund

Experimental Barrier

  • Regenerację zmniejszono z 175 do 150 na sekundę
  • Teraz odnawia się sekundę po przywołaniu bariery
  • Czas inicjacji wynoszący 0.2 sekundy został usunięty

Winston

Barrier Projector

  • Czas trwania zwiększono z 6 do 9 sekund
  • Ilość zdrowia zwiększono z 600 do 700

Baptiste

Immortality Field

  • Ilość zdrowia zmniejszono z 250 do 200

Lucio

Crossfade

  • Efekt przyspieszenia zwiększono z 20% do 25%

Amp It Up

  • Efekt przyspieszenia zwiększono z 50% do 60%

Jazda po ścianie

  • Bonus do prędkości poruszania się zmniejszono z 40% do 30%

Mercy

Valkyrie

  • Dodatkowe więzi połączone przez Valkyrie są teraz ignorowane przez bariery wroga

Moira

Biotic Grasp

  • Własna regeneracja została zmniejszona z 30 do 20 zdrowia na sekundę

Doomfist

Rocket Punch

  • Czas potrzebny do osiągnięcia pełnego naładowania zwiększono z 1 do 1.4 sekundy

The Best Defense…

  • Tarczę otrzymywana co atak zmniejszono z 35 do 30

Sombra

Translocator

  • Czas odnowienia zwiększono z 4 do 6 sekund
  • Odnawianie rozpoczyna się natychmiast po rozmieszczeniu Translokatora lub po zniszczeniu go przez wrogów

Symmetra

Photon Barrier

  • Czas trwania zmniejszono z 15 do 12 sekudn
  • Ilość zdrowia zmniejszono z 5000 do 4000

Sentry Turret

  • Obrażenia co sekundę zmniejszono z 50 do 40

Photon Projector

  • Gracze zaatakowani podstawowym atakiem Symmetry powinni teraz usłyszeć głośniejszy dźwięk

Tracer

Pulse Pistols

  • Spadek obrażeń rozpoczyna się teraz od 13 metrów, zamiast od 10 metrów