Ogromne zmiany balansu w Overwatch! Wiele zmienionych postaci!
Reklama
Wczorajsza aktualizacja jednak miała coś więcej, niż proste bugfixy.
Reklama
Wczoraj pobrało się ponad 900MB, według wstępnych informacji naprawiono tylko kilka błędów. Dopiero po kilku godzinach Blizzard wypuścił pełny opis aktualizacji.
A ten z kolei ujawnił zmiany masy bohaterów. Obecnie nie ma polskiej wersji, więc na ten moment zostawiamy w oryginale.
Zmiany bohaterów
D.Va
Reklama
Defense Matrix
- Regeneracje zwiększono z 12.5% do 16% na sekundę
- Opóźnienie przed regeneracją zmieniono z 1 sekundy na 0.75 sekundy
Orisa
Protective Barrier
- Czas odnowienia zwiększono z 9 do 10 sekund
Roadhog
Scrap Gun
- Ilość amunicji zwiększono z 5 do 6.
Sigma
Kinetic Grasp
- Już nie blokuje Chain Hook i Whip Shot
Gravitic Flux
- Czas trwania efektu wysokiej grawitacji zmieniono z 1.2 do 0.9 sekund
Experimental Barrier
- Regenerację zmniejszono z 175 do 150 na sekundę
- Teraz odnawia się sekundę po przywołaniu bariery
- Czas inicjacji wynoszący 0.2 sekundy został usunięty
Winston
Barrier Projector
- Czas trwania zwiększono z 6 do 9 sekund
- Ilość zdrowia zwiększono z 600 do 700
Baptiste
Immortality Field
- Ilość zdrowia zmniejszono z 250 do 200
Lucio
Crossfade
- Efekt przyspieszenia zwiększono z 20% do 25%
Amp It Up
- Efekt przyspieszenia zwiększono z 50% do 60%
Jazda po ścianie
- Bonus do prędkości poruszania się zmniejszono z 40% do 30%
Mercy
Valkyrie
- Dodatkowe więzi połączone przez Valkyrie są teraz ignorowane przez bariery wroga
Moira
Biotic Grasp
- Własna regeneracja została zmniejszona z 30 do 20 zdrowia na sekundę
Doomfist
Rocket Punch
- Czas potrzebny do osiągnięcia pełnego naładowania zwiększono z 1 do 1.4 sekundy
The Best Defense…
- Tarczę otrzymywana co atak zmniejszono z 35 do 30
Sombra
Translocator
- Czas odnowienia zwiększono z 4 do 6 sekund
- Odnawianie rozpoczyna się natychmiast po rozmieszczeniu Translokatora lub po zniszczeniu go przez wrogów
Symmetra
Photon Barrier
- Czas trwania zmniejszono z 15 do 12 sekudn
- Ilość zdrowia zmniejszono z 5000 do 4000
Sentry Turret
- Obrażenia co sekundę zmniejszono z 50 do 40
Photon Projector
- Gracze zaatakowani podstawowym atakiem Symmetry powinni teraz usłyszeć głośniejszy dźwięk
Tracer
Pulse Pistols
- Spadek obrażeń rozpoczyna się teraz od 13 metrów, zamiast od 10 metrów
Reklama