Opis aktualizacji Overwatch 1.38 – Letnie Igrzyska
Oto jakie nowości przynosi ze sobą aktualizacja na Letnie Igrzyska 2019!
NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY
Letnie igrzyska 2019
Letnie igrzyska powracają! Rywalizujcie w trzecim sezonie Copa Futbolúcio i pokonajcie upały dzięki takim legendarnym skórkom jak Basenowicz dla Torbjörna, Fala dla Hanzo i Kendoka dla Genjiego. Odblokujcie te i inne nagrody wraz z elementami sezonowymi z poprzednich lat!
Nowa funkcja: napisy
Wybierzcie dla siebie jeden z trzech poziomów napisów: Ważne informacje o rozgrywce, Ważne informacje o rozgrywce + konwersacje lub Wszystko. Nowa funkcja została stworzona z myślą o poprawie wrażeń płynących z rozgrywki dla graczy niesłyszących lub niedosłyszących, a także dla wszystkich graczy chcących korzystać z napisów.
ZMIANY WARSZTATU
Ogólne
- Dla projektantów skryptów dodano możliwość mierzenia wydajności serwera w bieżącej instancji gry.
- Działanie to umożliwiają trzy nowe wartości:
- Obciążenie serwera – procentowy wskaźnik obciążenia głównego procesora przez bieżącą instancję gry.
- Średnie obciążenie serwera – procentowy wskaźnik średniego obciążenia głównego procesora przez bieżącą instancję gry w ostatnich dwóch sekundach.
- Szczytowe obciążenie serwera – procentowy wskaźnik najwyższego obciążenia głównego procesora przez bieżącą instancję gry w ostatnich dwóch sekundach.
- Kiedy wartości te zbliżają się do lub przekraczają 100, rośnie prawdopodobieństwo, że instancja gry zostanie zamknięta z powodu użycia zbyt dużych zasobów systemowych.
- Nowe domyślne ustawienia wyświetlają te wartości w postaci bloków tekstowych w lewym górnym rogu ekranu. Reguła może zostać skopiowana ze wstępnego ustawienia do innych skryptów, dzięki czemu można skuteczniej identyfikować problemy z wydajnością.
- Działanie to umożliwiają trzy nowe wartości:
- Gdy instancja gry zostanie zamknięta z powodu nadmiernego obciążenia przez skrypt Warsztatu, w oknie czatu zostanie wyświetlony nowy komunikat o błędzie (zamiast komunikatu o wystąpieniu nieoczekiwanego błędu).
- Wprowadzono dodatkowe stringi.
POPRAWKI BŁĘDÓW
Ogólne
- Naprawiono błąd, który powodował, że wybór bohatera w fazie selekcji postaci był anulowany w fazie przygotowania.
- W trybie widza, typy zdrowia i pancerza są teraz wyświetlane prawidłowo w takiej kolejności, w jakiej znikają podczas otrzymywania obrażeń.
- Rozróżnianie barw – Naprawiono błąd, który powodował stosowanie nieprawidłowych kolorów domyślnych na interfejsie celu w zależności od tego, kiedy gracz atakował lub bronił, gdy miał ustawiony tylko jeden kolor w zestawie rozróżniania barw.
- <tylko konsole> Turbodoładowanie Orisy, Pole Nieśmiertelności Baptiste’a i Dynamit Ashe są teraz prawidłowymi celami dla przy wspomaganiu celowania.
Warsztat
- Naprawiono błąd, który powodował, że komenda „Set Invisible” funkcjonowała nieprawidłowo, gdy Reinhardt korzystał z ataku alternatywnego podczas oglądania gry z perspektywy trzecioosobowej.
- Gra dowolna: Naprawiono błąd, który mógł spowodować, że boty sterowane przez SI mogły utknąć w drodze do punktu przechwytywania na mapie Oaza: Uniwersytet.
- Naprawiono działania funkcji „Disable Built-In Game Mode Respawning” oraz „Set Respawn Max Time”.
- Gra dowolna: Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia zadawane przez Jadowitą Minę Trupiej Wdowy nie zmieniały się pod wpływem skalowania.
- Naprawiono błąd, który powodował, że kontrolery traciły cel, kiedy usuwano regułę, działanie lub warunek, który nie wyświetlał się na ekranie.
- Naprawiono błąd, który powodował wyświetlenie informacji „Nieprawidłowe opcje” przy importowaniu niektórych ze starszych kodów udostępnianych z Warsztatu.
- Wyłączanie niektórych działań nie powoduje już powstania nieskończonej pętli.
Powtórki
- Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk pola widzenia nie działał podczas oglądania powtórki.
- Naprawiono błąd, który powodował, że otoczka gracza znikała podczas pomijania lub wymazywania przy obserwowaniu konkretnego zawodnika w perspektywie pierwszo- lub trzecioosobowej.
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty pozostawały na ekranie podczas przewijania w trybie pauzy.
Mapy
Hanamura
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre postacie zacinały się na dachu na zewnątrz punktu B.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał niektórym bohaterom szybowanie między dachami budynków w pobliżu przewężenia w punkcie A.
Hawana (PvP)
- Naprawiono błąd, który umożliwiał obrońcom wejście do pomieszczenia startowego atakujących (lewe wyjście, drugie pomieszczenie).
Numbani
- Zaktualizowano oświetlenie prezentacji zagrań.
Bohaterowie
Baptiste
- Naprawiono błąd, który powodował, że Matryca Wzmacniająca Baptiste’a nie wzmacniała skuteczności efektów leczenia.
Pięść Zagłady
- Naprawiono błąd, który powodował, że Fala Sejsmiczna mogła nie trafiać wrogów.
D.Va
- Naprawiono błąd, który powodował, że Matryca Obronna D.Vy w pewnych okolicznościach nie pochłaniała pocisków zza rogów.
Baptiste
- Naprawiono błąd graficzny przy wyświetlaniu głowy Baptiste’a podczas korzystania ze skórki Siły Specjalne.
Hanzo
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że łuk martwego Hanzo unosił się nad ziemią w przypadku, gdy ten korzystał ze skórki Kabuki.
Wieprzu
- Naprawiono błąd, który powodował, że łańcuch Wieprza nie zawsze był wyświetlany podczas korzystania z perspektywy pierwszoosobowej.
Moira
- Naprawiono błąd, który powodował, że Koalescencja Moiry nie zawsze była wyświetlana podczas korzystania z perspektywy pierwszoosobowej.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Moira przez krótki czas była nadal widoczna po użyciu Zniknięcia.
Sombra
- Naprawiono błąd, który powodował, że Translokator Sombry przechodził w czas odnowienia po ponownym pojawieniu się.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wróg mógł czasami korzystać ze zdolności, jeśli Sombra zhakowała go, gdy był już zhakowany przez Impuls Elektromagnetyczny.
Torbjörn
- Naprawiono błąd, który umożliwiał użycie Przegrzania i młota Torbjörna jednocześnie.
Winston
- Naprawiono błąd, który powodował, że plakietka z imieniem i pasek zdrowia Winstona były zasłonięte przez jego ciało, kiedy używał Pierwotnego Szału.
Burzyciel
- Naprawiono błąd, który umożliwiał niszczenie min Burzyciela przez toczącego się wrogiego Burzyciela bez otrzymywania obrażeń.
Zenyatta
- Naprawiono błąd, który powodował, że portrety Zenyatty w grze i prezentacjach zagrań nie wyświetlały jego skórki Zen-nakji.