Zmiany Mei, Baptiste i Sigmy w najnowszej aktualizacji Overwatch
Ostatnia aktualizacja serwerów testowych Overwatch nie przyniosła wielkich przełomów.
Blizzard zdecydował się zaktualizować PST jeszcze przed BlizzConem. Mało osób spodziewało się aktualizacji tuż przed targami, jednak teraz wiadomo już dlaczego podjęto taki ruch.
Patch to głównie naprawa błędów i dodatkowe funkcje w Warsztacie.
Zmiany Mei, Baptiste i Sigmy
Blizzard kombinuje z tymi nieszczęsnymi krawędziami. Poprzednio musieli wypuszczać łatki, bo stawianie niektórych umiejętności było niesamowicie utrudnione.
Teraz powracamy do tej kwestii. Nie wiadomo w sumie dlaczego niebieskim tak bardzo zależy na tym, by umiejętności przyklejały się do krawędzi. We wczorajszej aktualizacji postanowiono raz jeszcze zająć się tą kwestią.
Umiejętności Mei, Sigmy i Baptiste będą preferowały teraz krawędzie, zamiast stawianie ich jak najdalej to możliwe.
Zmiany są odczuwalne, ale nie jakieś przełomowe. Oprócz tego pojawiła się nowa opcja odnośnie myszki. Pełny opis niestety jeszcze po angielsku poniżej.
ZMIANY OGÓLNE
Nowa opcja rozgrywki: precyzyjne dane wejściowe myszy
Włączenie tej opcji pozwoli Overwatch wykorzystywać maksymalną ilość danych wysyłanych przez mysz podczas celowania. Uwaga: opcja może nieznacznie płynąć na wydajność gry.
ZMIANY WARSZTATU
Nowe funkcje Warsztatu:
- Zmiana nazwy zmiennych.
- Zwiększenie maksymalnej liczby dozwolonych zmiennych do 128.
- Ustawienie wstępne automatycznego zapisu.
Nowe wartości w Warsztacie:
- Niestandardowy ciąg
- Wszyscy bohaterowie tanki
- Wszyscy bohaterowie wsparcia
- Wszyscy bohaterowie natarcia
- Mapa
- Bieżąca mapa
AKTUALIZACJE BOHATERÓW
Ogólne
- Ściana Lodu Mei, Pole Nieśmiertelności Baptiste’a i Strumień Grawitacyjny Sigmy będą częściej proponowały krawędzie zamiast jak najdalszego położenia.
POPRAWKI BŁĘDÓW
Ogólne
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przypisanie kliknięcia lewym przyciskiem do ruchu naprzód.
- Teraz przy próbie przyjęcia zaproszenia do znajomych po osiągnięciu ich limitu pojawi się prawidłowa wiadomość o błędzie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że przyciski odpowiadające za przełączanie na następnego i poprzedniego gracza podczas obserwacji były odwrócone, kiedy gracze korzystali z kontrolera.
- Naprawiono błąd, który powodował czasami, że efekty eksplozji nie były widoczne w przypadku pocisków (np. rakiet Fary lub granatów Złomiarza).
Warsztat
- Naprawiono błąd, który powodował, że Sigma nie wchodził w skład ustawienia wstępnego Zbalansowani tajemniczy bohaterowie.
- Naprawiono błędy, które uniemożliwiały wykorzystanie atrap botów w Eliminacji.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał komunikację z atrapami botów.
- Teraz opcja „Is Dummy Bot” (Jest atrapą bota) zwraca prawidłową wartość, kiedy użyty zostanie inny argument niż „Event Player”.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał kolizję promieni z niektórymi obiektami.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre kolory nie działały prawidłowo z opcjami HUD Text (Tekst HUD-u), In-World Text (Tekst w świecie) i Create Icon (Stwórz ikonę).
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał działanie opcji Set Objective Description (Ustaw opis zadania).
- Naprawiono niespójności procentów zajęcia celu między niektórymi trybami.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowe wyłączanie regułom, jeśli celem gracza był bohater.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał atrapom botów Żołnierza-76 na Sprint.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zwracanie zerowych encji w odpowiedzi na opcję Ray Cast Hit Player (Promienie trafiają gracza).
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał opcji Disallow Button (Zablokuj przycisk) wyłączenie przycisku Interact (Interakcja).
- Naprawiono błąd, który powodował, że dostęp do menu z poziomu Warsztatu kończył się utratą wszystkich niezapisanych danych.
Mapy
- Zakłady Volskaya – usunięto przerwę między ścianami w pobliżu punktu B, która pozwalała zabijać znajdujących się za nimi graczy z użyciem bomb D.Vy.
- Nepal: Sanktuarium – usunięto niewielką przerwę w oknach w pobliżu punktu przechwytywania, która pozwalała zabijać znajdujących się za ścianami graczy z użyciem bomb D.Vy.
Bohaterowie
Ana
- Naprawiono błąd, który powodował, że nogi Any drgały, kiedy korzystała ze skórki Królowa egipska.
- Naprawiono błąd, który powodował, że strzykawka Strzałki Usypiającej była niewidoczna w pistolecie po jego pierwszym użyciu.
Pięść Zagłady
- Naprawiono błąd, który powodował, że wskaźnik obrażeń od Fali Sejsmicznej nakładał się na niestandardowy celownik.
D.Va
- Naprawiono błąd, który mógł powodować wyświetlanie nieprawidłowej ikony w informacjach o śmierci, kiedy D.Va blokowała superzdolność wroga swoją Matrycą Obronną.
Moira
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że dźwięk kliknięcia prawym przyciskiem był słyszany za postacią, a nie przed nią.
Wieprzu
- Naprawiono błąd, który powodował czasami, że Hak na Łańcuchu nieprawidłowo sięgał Teleportera Symmetry, Dynamitu Ashe lub Potrzasku i Miny Ogłuszającej Złomiarza.