Co klienci muszą teraz zrobić? Multimedia przejęta przez Vectrę
Multimedia została przejęta przez Vectrę. Jednym się to podoba, innym jest to obojętne, a jeszcze kolejni szukają alternatywy.
W sieci pojawiają się już odpowiednie komunikaty, ale standardowo są one napisane w taki sposób, że normalny człowiek nic nie kuma. Najważniejsze: Multimedia nie idą do likwidacji, przynajmniej obecnie. Znamy wszyscy tę śpiewkę z przejmowania UPC przez Play.
W każdym razie tu ma być inaczej. Multimedia nadal będzie normalnie utrzymywana, dalej ma mieć swoje działy, swoją wizualizację, swój BOK. Wobec tego co trzeba zrobić przy tym przejęciu? Zupełnie nic.
Klienci nie muszą niczego robić
Jeżeli nie chcecie być już w Vectrze, to problem. Nie można wypowiedzieć umowy w związku z tym przeniesieniem klientów. Wszystko dlatego, że na końcu nie zmieniają się podstawowe elementy umowy jak cena, zakres, numery kont – wszystko w teorii pozostaje takie samo. Ale można się domyślać, że taki stan rzeczy utrzyma się do czasu.
Zmiana ma charakter formalny. Przeniesienie klientów do firmy Vectra nie oznacza likwidacji marki Multimedia Polska – Zmiana ta nie wpływa na dotychczasowych klientów Multimedia Polska, nie są wymagane żadne działania ze strony abonentów.
Vectra to tak wymyśliła, że będzie prowadzić te dwie marki. Ma być zespół Vectry i zespół dedykowany Multimedii. Czy to wyjdzie na dłuższą metę? Nie wiadomo. Na razie wygląda to dość dziwnie, bo w teorii wszystko się zmienia, ale w praktyce całość pozostaje po staremu.
Choć faktycznie coś się zmienia. Klienci Multimedii muszą się teraz uzbroić w cierpliwość. Już ponoć zaczęły się telefony z przedstawieniem oferty Vectry.