Dlaczego ludzie zdrapują logo The North Face?
W mediach społecznościowych pojawił się trend, który naprawdę coraz mocniej się przebija.
Filmy z usuwaniem logotypów The North Face biją jakieś absurdalne rekordy. Dla samej marki niekoniecznie jest to dobry sygnał.
W Polsce jednak nie ma szans, że coś podobnego będzie się działo. Fakt, że u nas marka coraz częściej jest kojarzona z dzieciakami czy po prostu nastolatkami, ale raczej nikt nie będzie odklejał logotypów.
Dlaczego to się dzieje?
Mówiąc wprost, ludzie mają dość tego, że wszyscy im mówią o chodzeniu w The North Face. Tak po prostu. Liczy się dla nich jakość czy sam fakt posiadania kurtki, więc odpruwają czy zwyczajnie usuwają logotypy.
Czy ma to sens? Niby tak, niby nie. W pewnym wieku liczy się bardziej to, by mieć jak najmniej poliestru, a loga marek przestają mieć jakiekolwiek znaczenie.
W Polsce nadal siła marki jest bardzo mocna, choć coraz częściej można zobaczyć ludzi ubranych przykładowo w kaszmirowe swetry, które nie mają żadnych logotypów. Czasem to materiał świadczy o tym, że coś było drogie, a nie logo.
Też chodząc po sklepach obecnie lepiej ubrać coś dobrego jakościowo, bo naprawdę mocno wszyscy grzeją w tych galeriach. Najczęściej kompletnie bez sensu.