Reklama

Namawiali klientów UPC, a teraz jest problem

Różne

Reklama

To kolejna historia, która pokazuje, że czasami serio warto się dodatkowo zorientować i potwierdzić to, co wygadują konsultanci.


Praktycznie każdy klient UPC na pewnym etapie był przekonywany do tego, by może jednak podpisać umowę z Play. Powodów, jakie podawało Play czy sami konsultanci, było całkiem sporo. Ostatnio są jakieś dziwne telefony o tym, że wygasa niby jakaś licencja na sprzęt UPC.

Od kilku tygodni była inna wersja. Ludzie dopytywali się, czy będą mogli oglądać Ligę Mistrzów w ramach Canal+ Extra. Konsultanci mieli przekonywać, że jak najbardziej. Problem w tym, że tak nie jest.

Reklama

Tu nawet nie chodzi o tę Ligę Mistrzów, ale ludzie są oburzeni, że konsultanci wprost mają im mówić coś, co nie jest prawdą. To sprawia, że jeszcze mniej ufa się w te wszystkie zapewnienia. Dotyczy to zarówno Play, jak i UPC.

Są przeprosiny, ale i postępowanie UOKiK

Reklama

Teraz tak, Play przeprosiło, ale no niewiele to zmienia w kontekście tego, że ktoś miał podpisać umowę, czy wykupić Canal+. Play wystosowało taki oto komunikat:

Jest nam przykro, że konsultant wprowadził w błąd co do dostępności transmisji Ligi Mistrzów. Bardzo przepraszamy za tę sytuację. W przypadku wątpliwości zachęcamy klientów do kontaktu z naszym biurem obsługi.

Przeprosiny i wszystko gra. Wiadomo. Dalej można zgłosić reklamację i pewnie zostanie ona uznana, skoro Play w ogóle za to przeprasza. Jedna z osób na tyle się zirytowała, że złożyła skargę do UOKiK. Tyle i tylko tyle wystarczyło, by rozpocząć postępowanie.

Ile było takich przypadków? W mediach społecznościowych można było przeczytać sporo komentarzy na ten temat.

Tam chyba zabrakło dostatecznej komunikacji, bo zrobił się niezły cyrk. Ludzie są naprawdę mocno poirytowani.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej