Pepco ma viral. Ponad 500 tysięcy wyświetleń w jeden dzień
Pepco zdecydowanie ma kolejny produkt, który będzie nazywany viralowym.
Przełom pór roku to dobry moment dla wszystkich sklepów pokroju Pepco. Zmiana oferty przekłada się na możliwość odświeżenia niektórych rzeczy. Dobra tam, gadanie bez sensu, nie jesteście tutaj po to.
Pepco wprowadziło coś, co można nazwać szklanką. Typową pod jesień. Film na TT traktujący o tej szklance w 24 godziny zrobił dobre 550 tysięcy wyświetleń.
Są nawet podejrzenia, że te rzeczy nie wychodzą nawet na sklep, ale nie ma na to żadnego sensownego potwierdzenia.
Jedni kochają, inni wręcz odwrotnie
Z tą szklanką ludzie dzielą się na dwa obozy. Jedni są zachwyceni, inni piszą wprost, że dawno nie widzieli czegoś tak okropnego.
Do której grupy osób będziecie się zaliczać?
No ma to jakiś tam klimat, ale weź to potem człowieku umyj. O ile ktoś nie ma zmywarki, to szykuje się niezła zabawa.
Można podejrzewać, że w Pepco z każdym dniem będzie się pojawiać więcej typowo jesiennych rzeczy. W końcu sklepy poczuły, że można trochę poszaleć z asortymentem.