Reklama

Pepco ma viral. Ponad 500 tysięcy wyświetleń w jeden dzień

Różne

Reklama

Pepco zdecydowanie ma kolejny produkt, który będzie nazywany viralowym.


Przełom pór roku to dobry moment dla wszystkich sklepów pokroju Pepco. Zmiana oferty przekłada się na możliwość odświeżenia niektórych rzeczy. Dobra tam, gadanie bez sensu, nie jesteście tutaj po to.

Pepco wprowadziło coś, co można nazwać szklanką. Typową pod jesień. Film na TT traktujący o tej szklance w 24 godziny zrobił dobre 550 tysięcy wyświetleń.

Reklama

Są nawet podejrzenia, że te rzeczy nie wychodzą nawet na sklep, ale nie ma na to żadnego sensownego potwierdzenia.

Jedni kochają, inni wręcz odwrotnie

Reklama

Z tą szklanką ludzie dzielą się na dwa obozy. Jedni są zachwyceni, inni piszą wprost, że dawno nie widzieli czegoś tak okropnego.

Do której grupy osób będziecie się zaliczać?

VideoVideo

No ma to jakiś tam klimat, ale weź to potem człowieku umyj. O ile ktoś nie ma zmywarki, to szykuje się niezła zabawa.

Można podejrzewać, że w Pepco z każdym dniem będzie się pojawiać więcej typowo jesiennych rzeczy. W końcu sklepy poczuły, że można trochę poszaleć z asortymentem.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej