Stokrotka zrobiła ciekawą promocję, dostajecie bilety do kina
Brzmi dziwnie, ale faktycznie jedna z sieci sklepów zdecydowała się na taką akcję.
Stokrotka chyba w ten sposób próbuje przekonać do siebie więcej klientów. Faktycznie sieć sklepów w porównaniu do reszty wypada dość blado.
Sprawa jest prosta, kupujecie dowolne chipsy w sklepie, a później normalnie odbieracie bilet do kina. Tylko jakie chipsy trzeba kupić? Chodzi tutaj o 3 marki:
- Lay’s,
- Doritos,
- Cheetos.
2 dni do końca akcji
Z tymi zakupami trzeba się trochę pospieszyć, bo akcja kończy się 30 października. Zostały więc 2 dni. Aby załapać się na bilet do kina, idziecie do Stokrotki i kupujecie 3 dowolne produkty Lay’s, Doritos lub Cheetos, a przy kasie skanujecie aplikację Stokrotki.
Wszystko jest proste, tylko trzeba wiedzieć o kilku rzeczach. Po pierwsze promocja nie tyczy się opakowań 40 g. Musi to być przynajmniej te 100g, ale mogą też być większe paczki. Po drugie, musicie mieć w aplikacji Stokrotki wyrażoną zgodę marketingową.
Jeśli wszystko się Wam będzie zgadzać, w aplikacji dostaniecie specjalny kod na bilet do Cinema City. Tylko tutaj też trzeba pamiętać, że można go wykorzystać tylko do końca grudnia.
Oczywiście, trzeba się będzie najwyżej pomęczyć z tymi ofertami handlowymi na SMS lub maila, ale w sumie wystarczy, że odbierzecie kod na bilet, a potem możecie sobie tę zgodę usunąć. Nikt tego i tak potem nie sprawdzi.