UPC i Play przeprasza. Ludzie dostaną rekompensatę

Klienci UPC, ale i Play mieli problemy z działaniem usług. Są przeprosiny, ale konkretów niestety brak.
Co innego, jak usługi Play, czy UPC nie działają sobie przez 1-2 minuty w nocy. To zazwyczaj ma związek z wprowadzaniem przez operatora aktualizacji naszego sprzętu. O tym informowało samo Play, więc jest to akurat potwierdzone.
Tymczasem w weekend miała miejsce naprawdę spora awaria, która objęła kilka dużych miast. Ludzie masowo zgłaszali problemy z dostępnością usług. Tak samo internetu, jak i telewizji.
Będzie rekompensata
Play w krótkim komunikacie przeprosił za niedostępność usług. Stwierdził, że zostało to naprawione. Ludzi jednak to nie urządza, bo co im po prostym przepraszam.
Przepraszamy za utrudnienia jakie występowały. Ich przyczyna została naprawiona i przywróciliśmy prawidłowe działanie usług.
No i dobra, ale co dalej. Klienci dzwonili do operatora, a konkretni konsultanci bowiem obiecywali rekompensatę, która miałaby zostać przyznana na konto klientów. Nikt jednak nie wie, czego się spodziewać. Czy chodzi o jakieś 50 groszy, czy o 5 złotych, a może 50zł. Nie wiadomo. Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
Trzeba więc po prostu odezwać się do Play za pomocą czatu (o ile chce Wam się bawić), powiedzieć, że mieliście problem i czekać na to, aż konsultant zaproponuje rekompensatę. Tylko nie ma szans, że dowiecie się, jakiego rzędu to jest kasa.
Dzisiaj i tak już jest znacznie lepiej, ale dalej jest masa zgłoszeń, że coś komuś nie działa. Ta strona od UPC TV GO dalej ma jakieś problemy, więc to też ludzie zgłaszają.