UPC zawiesiło usługi przy 900zł nadpłaty. Lepiej sprawdźcie u siebie
Jeżeli nie wiecie, jak wyglądają Wasze płatności w UPC, to lepiej to sprawdzić.
UPC ma jakiś dziwny problem, którego z jakiegoś powodu nie mogą w prosty sposób rozwiązać. Wygląda na to, że chodzi tutaj o osoby mające nadpłatę. Przynajmniej tak wynika z wpisu, który stał się popularny.
To prowadzi do prostych wniosków. Lepiej sprawdzić, jak wyglądają Wasze płatności. Może się okazać, że tak, jak w tym przypadku, coś poszło nie tak. Potem są jaja z przywracaniem usług, chociaż macie nadpłatę.
Ostatnio w ogóle wiele osób narzeka na jakieś zawieszanie internetu na 30 sekund, tylko to jeszcze badamy, bo ciężko ocenić skalę. Na pewno taki tip dla Was. Nie dzwońcie na nowe numery Play, a na stare UPC, te od 813. Szybciej się dogadacie.
Zaległość z nadpłaty
To trudno sensownie ogarnąć, więc po kolei:
- Klient ma zawieszone usługi,
- Próbuje je włączyć, kontaktując się z UPC/Play,
- Na infolinii dowiaduje się, że ma 900zł nadpłaty, ale jednocześnie UPC/Play nie jest w stanie nic z tym zrobić.
Wpis zebrał dużą popularność, bo jest kompletnie absurdalny. Jeszcze beka, że w ogóle usługi są zawieszone, jak klient ma 900zł nadpłaty. W komentarzach oczywiście ludzie również narzekają na dostawcę.
Co zrobić, jak żyć? No właśnie nie wiadomo. Dla wielu osób UPC/Play to jedyny sensowny wybór, bo innego nie mają. Tyle, że ten „sensowny” przestaje być aktualne. Szkoda, bo UPC serio było dobrym dostawcą, dla wielu osób pewnie nadal jest.
To pokazuje, że lepiej wejść na swoje konto i zobaczyć, jak u Was z płatnościami. Może się okazać, że też macie tam coś nakombinowane.