Vectra wypowiada umowy i to akurat dobrze, sprawdźcie swoje maile
Vectra zaczęła rozsyłać klientom maile, w których widnieje informacja o wypowiedzeniu umowy Viaplay.
Mało kto spodziewał się, że Vectra będzie chciała uchronić klientów. Ale wygląda na to, że faktycznie tak się stało. To dość zaskakujące biorąc pod uwagę ogólną politykę operatora. W każdym razie poszło o kasę, a konkretnie podwyżki.
O co więc chodzi? Cyrk z Viaplay nadal trwa. To pakiet, który aktywowany ma masa klientów. Najprawdopodobniej Viaplay podnosi ceny, a Vectra stwierdziła, że w związku z tym wypowie klientom umowy właśnie na Viaplay.
Klienci dostają już maile
Co się zmieni? Vectra zakończy współpracę z Viaplay, nie będzie się dało mieć tego pakietu u operatora. Vectra tłumaczy to podwyżką cen i brakiem możliwości spełnienia umowy.
Mamy dla Ciebie ważną wiadomość dotyczącą Twojej usługi Viaplay. W związku z otrzymaną informacją od Viaplay Group International AB (dostawcy usługi Viaplay) w sprawie wzrostu kosztów licencyjnych, informujemy, że nowa cena usługi Viaplay będzie wynosić 55,00 zł. Dlatego też, jesteśmy zmuszeni wypowiedzieć umowę w zakresie usługi Viaplay, gdyż jest to koszt wykraczający poza warunki, na jakie pozwala Państwa umowa.
Usługę Viaplay wypowiadamy działając na podstawie pkt. 8 Ogólnych Warunków Umowy, ulegnie ona rozwiązaniu z dniem 1 stycznia 2024. Pozostałe warunki umowy pozostają bez zmian. Jeśli chcą Państwo nadal korzystać z usługi Viaplay, przygotowaliśmy dla Państwa dedykowaną ofertę.
Czy to podstawa do wypowiedzenia kompletnie umowy z Vectrą? Pewnie jakieś skargi wpłyną, ale raczej na niewiele się one zdadzą. Można się domyślać, że Vectra mocno to wszystko przeanalizowała i nie dała większego pola do manewrów.
Jedni powiedzą, że to spoko, bo Vectra chroni interesy klientów. Inni skomentują, że przecież to Vectra i zapewne takie kroki były konieczne.