Z UPC do Play. Ciężko zachować spokój, obczajcie to
Wygląda na to, że szykuje się w ogóle rekord, który trudno będzie pobić.
Na wstępie, jeszcze przed tematem głównym taka mała aktualizacja. Część pewnie pamięta historię, w której jeden z klientów miał problemy z Play przez 2 tygodnie. Po naszym artykule znalazł się technik, który sprawę ogarnął. Niby spoko, nie?
Minęły dwa tygodnie i… Problem powrócił. I weźcie tutaj bądźcie spokojni i wyluzowani.
2 tygodnie? To pa tera
2 tygodnie to spory okres z awarią, ale wygląda na to, że jest nowy rekordzista. Trzeba tylko zaznaczyć, że to nie jest tak, że Play i UPC w ogóle jest beznadziejne, nikomu nie działa etc. Jest masa ludzi, którzy są zadowoleni, Play działa im szybciej, niż UPC i ogólnie nie mają żadnych problemów. Dotyczy to szczególnie nowych bloków, nowych kabli. UPC i Play też nie skupuje sobie wyłączności (albo o tym nie wiemy) na bloki, co robią już niektórzy operatorzy. Koniec końców można po prostu rozwiązać umowę.
Wracając do tematu, szykuje się inny rekord, który ma wynosić już… 2 miesiące.
40 połączeń do obsługi klienta, 10 godzin rozmów (xD) i inne osoby, które ponoć też mają w Krakowie problemy. Użytkownik X pokazuje ilość swoich zgłoszeń, jakie składał.
Dobra, ale co na to Play? Oficjalnie konto odpowiedziało tam w komentarzu i znowu, przepiękna jest ta odpowiedź.
Zgłoszenie zostało zamknięte i co? I nic. Patrząc na historię publikacji wpisów, to jest to klasyczny przypadek przejścia z UPC do Play. Z tym, że problemy zaczęły się tutaj jeszcze przed przejściem.
Raczej wątpliwe, by UPC, czy Play specjalnie coś kombinowało w okolicach końca umowy, to już takie trochę na foliową czapeczkę. Faktycznie jednak wygląda na to, że jeden z użytkowników ma problemy od 2 miesięcy.
Co z tego wynika? Tyle że jeżeli macie problemy, to nie jesteście sami. Szczególnie w dużych miastach i z jakiegoś powodu w Sosnowcu.
Duże miasta to wiadomo, że ludzie tam będą zgłaszać te problemy, ale taki Lublin, czy Bydgoszcz to już pewne zaskoczenie.