ZUS potwierdza, że się za to zabrał. Dotyczy wszystkich Polaków
Trochę było dyskusji o tym, że ZUS powinien jednak wziąć się za jedną z najważniejszych kwestii. Teraz pojawiła się odpowiedź.
Na szybko:
- ZUS zareagował na popularny wpis dotyczący przestarzałej strony internetowej, zapewniając, że trwają prace nad jej modernizacją.
- Opinie na temat nowej strony ZUS są różnorodne: niektórzy są dość optymistycznie nastawieni, inni obawiają się błędów i różnego rodzaju problemów.
Kilka dni temu wspominaliśmy o wpisie, który koniec końców stał się niezwykle popularny. Jeden z użytkowników serwisu X pisał o przestarzałej stronie ZUS-u.
Mało kto sądził, że ZUS lub ktokolwiek z urzędników się do tego ustosunkuje. A jednak. W wątku pojawiło się oficjalne konto Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i potwierdziło, że prace trwają.
To dobrze czy źle?
Część osób uzna, że to dobra informacja. Inni, że nowy serwis ZUS-u to będą dwa lata różnych błędów, nieporozumień, przepalonej wręcz kasy etc. Niezależnie od prywatnych opinii Polaków ZUS planuje tutaj modernizację i to się nie zmieni.
W czystej teorii powinno być lepiej, natomiast żyjemy w Polsce i „przebudowa” wcale nie oznacza, że należy się spodziewać lepszego i szybszego funkcjonowania. Równie dobrze może to być kompletna porażka i przez kilka lat programiści będą to potem łatać.
Oczywiście nie można być takim pesymistą. Może wszystko się uda, ludzie będą zadowoleni itd. Tylko to jakoś tak mało prawdopodobne. Szczególnie przy platformie, która ma obsługiwać praktycznie wszystkich Polaków.