Czajnik, konkurent Friza na Youtube, sprzedał samochód z zaskakującego powodu
Większość youtuberów chwali się swoimi furami – im droższa, tym lepsza. To się jednak powoli zmienia.
Popularni youtuberzy kojarzą się z masą kasy, dużymi domami i drogimi samochodami. Przychodzi jednak taki moment, gdy ludzie osiągający sukces orientują się, że w sumie nie ma sensu wydawać kasy na paliwo, ubezpieczenie etc. skoro mniejszy, skromniejszy samochód wykonuje podobne zadania.
Czajnik poszedł jeszcze dalej. Youtuber kompletnie pozbył się swojego samochodu i to mimo tego, że nie może narzekać na zarobki. W 2022 roku youtuber przyznał, że jego projekt generuje około 100 tysięcy złotych miesięcznie.
Czajnik sprzedał samochód
Czajnik na pytanie Uli o to, czy faktycznie sprzedał samochód, odpowiedział twierdząco. Powód? Auto nie jest mu ponoć potrzebne, bo youtuber cały czas pracuje i na dobrą sprawę nie wychodzi z domu.
TikTok: https://www.tiktok.com/@ulagrotynska/video/7209696164906634502
To zupełnie inne podejście, niżeli większość popularnych youtuberów. Ostatnio ogólnie można zauważyć tendencję zmiany samochodów z tych luksusowych na „średnie”, wszystko przez ceny paliwa, koszta eksploatacji etc.