Friz pokazał abstrakcyjne zarobki z Youtube od 2018 roku. Dokładne screeny pokazują prawdziwą skalę
Friz zdecydował się pokazać wprost, jak wyglądały i jak wyglądają zarobki z projektów takich jak Ekipa czy Genzie.
Temat zarobków na Youtube nie jest tajemnicą już od dłuższego czasu. Teraz jednak pojawiły się dokładne screeny pokazujące zarobki z kanałów, które mają gigantyczne zasięgi. Dzięki temu można zrozumieć skalę, w jakiej działa Friz.
Okazuje się, że w 2018 roku nie było tak kolorowo, jak teraz. Za 14 mln wyświetleń Friz zarabiał po około 21 tysięcy miesięcznie. Oczywiście są to wciąż duże kwoty, ale dzisiaj za takie statystyki zarabia się o wiele więcej.
Youtuber zdecydował się cofnąć do przeszłości i pokazać jego drogę od tego 2018 roku do teraz i do Genzie. Widać, jak kasa na Youtube znacznie wzrosła.
Friz – zarobki, Ekipa, Genzie
Wszystko zaczyna się w 2018 roku, gdzie za 14 milionów wyświetleń Friz dostawał około 5 tysięcy dolarów, czyli w przeliczeniu 21 tysięcy złotych. Karol komentuje, że dzisiaj jest to nawet 4 razy więcej.
Maj 2018 roku to już 20 milionów wyświetleń i 10 tysięcy dolarów, czyli 42 tysiące złotych. Tu już zaczęło wszystko bardzo dynamicznie rosnąć.
Gdzieś tu pojawia się Gimper i pierwsze zalążki Ekipy. Do tej pory content kręcił się wokół gier.
To pokazuje, jak powstało prawdziwe imperium. Z zasięgów na Story pokroju 30 tysięcy do miliona i więcej.
Czerwiec i 15 tysięcy dolarów za 25 milionów wyświetleń. Czyli mniej więcej 63 tysiące złotych.
W grudniu 2019 roku Friz był milionerem. Kwota na jego koncie przekroczyła milion.
W międzyczasie pojawiło się trochę screenów, natomiast znowu widać tutaj kwoty. 28 milionów wyświetleń i 29 tysięcy dolarów, czyli już 122 tysiące złotych miesięcznie.
I Genzie. 11 milionów wyświetleń w ostatnich 28 dniach, same początki projektu i 147 tysięcy złotych. Ludzie patrzyli na to sceptycznie, a tu Genzie bardzo szybko, wręcz od razu zaczęło na siebie zarabiać.
Jeżeli ktoś uważał, że Ekipy się kończą, to zdecydowanie tak nie jest. Zarobki te pokazują też, że przy skali tych 10 milionów wyświetleń miesięcznie można obecnie przebijać barierę 100 tysięcy złotych. A należy do tego dodać także płatne współprace.
U Wersow ostatnie 2 miesiące to wyświetlenia na poziomie 17 i 18 mln. Wiadomo, że materiały są innej długości, jest tam mniej reklam etc. Ale pewnie i tak z czystych reklam wychodzi bardzo ładna sumka.