Bronie w Project A: Ich zachowanie, przebijanie ścian, rozrzut i opadanie kuli
Riot nie ukrywa, że to właśnie strzelanie będzie głównym aspektem Project A.
Project A skupi się głównie na strzelaniu. Doskonale wiemy, że umiejętności będą jedynie dodatkiem, środkiem umożliwiającym likwidację.
Nie dziwią więc pytania o bronie, których pojawia się coraz więcej. Wstępnie o rodzajach uzbrojenia pisaliśmy tutaj, natomiast dzięki kolejnym partnerom Riot wiemy coraz więcej o kwestiach, których do tej pory nie podejmowano.
Co dodatkowego wiadomo o broniach w Project A?
Broni nie będzie można odblokowywać grając coraz więcej. Możecie więc zapomnieć o systemach, jak w Call of Duty, czy Battlefield. Tutaj ekonomia została zbudowana w oparciu o CS:GO, w którym co rundę gracze mogą wydać zarobione pieniądze. Podobnie, jak umiejętności. Czasem jedną rundę będzie trzeba rozegrać czymś gorszym, by pozwolić sobie na lepszą broń w następnej.
Bronie mają różny rozrzut. Oznacza to tyle, że niektórymi broniami będzie trzeba pestkować, inne to typowy burst, a jeszcze kolejne będą wymagały od graczy naprzemiennego prowadzenia ognia.
Niektórymi rodzajami pukawek będzie można przebijać ściany. Będzie to zależne od obrażeń konkretnej broni oraz dystansie, jaki dzieli nas od przeszkody.
Riot nie przewiduje, że w grze będzie występować opadanie kuli. Pocisk trafi dokładnie w miejsce, w które strzelimy.