w

Czy w Project A będzie podział na klasy postaci?

Wiele osób nadal zastanawia się, jak będą wyglądały konkretne postacie w Project A.


Project A zaproponuje nam coś pomiędzy CS:GO, a Overwatch. W grze faktycznie pojawią się postacie, posiadające unikalne dla siebie umiejętności.

Postacie kojarzą nam się oczywiście z rolami, jak to będzie wyglądało w Project A?

Podział na klasy w Project A

Jak słyszymy od osób, które miały okazję już zagrać w Project A, nie będzie sztywnego podziału na wsparcie, DPS, Tanki etc. Nie spodziewajcie się więc, że jedna postać będzie miała 150 punktów życia, a inna 800.

Nie oznacza to jednak, że nie będzie kompletnie żadnego podziału. Faktycznie niektóre klasy postaci lepiej nadają się na rolę wspierającą, inne są lepsze do obrony, a inne do ataku. Wynika to z budowy ich umiejętności.

W oficjalnym opisie czytamy:

Są tu zabójcze postacie, a każda z nich ma unikatowe umiejętności.

Gracze bardziej przyrównują to do określonych zadań, jakie otrzymują osoby w CS:GO. Jedna ma zaatakować, druga osłaniać, trzecia sprawdzać.

Project A prawdopodobnie uruchomi wersję beta na początku marca. Według nieoficjalnych informacji ma to być 2 dnia miesiąca.

DołączObserwuj
Więcej z Valorant