Czy w Project A będzie podział na klasy postaci?
Wiele osób nadal zastanawia się, jak będą wyglądały konkretne postacie w Project A.
Project A zaproponuje nam coś pomiędzy CS:GO, a Overwatch. W grze faktycznie pojawią się postacie, posiadające unikalne dla siebie umiejętności.
Postacie kojarzą nam się oczywiście z rolami, jak to będzie wyglądało w Project A?
Podział na klasy w Project A
Jak słyszymy od osób, które miały okazję już zagrać w Project A, nie będzie sztywnego podziału na wsparcie, DPS, Tanki etc. Nie spodziewajcie się więc, że jedna postać będzie miała 150 punktów życia, a inna 800.
Nie oznacza to jednak, że nie będzie kompletnie żadnego podziału. Faktycznie niektóre klasy postaci lepiej nadają się na rolę wspierającą, inne są lepsze do obrony, a inne do ataku. Wynika to z budowy ich umiejętności.
W oficjalnym opisie czytamy:
Są tu zabójcze postacie, a każda z nich ma unikatowe umiejętności.
Gracze bardziej przyrównują to do określonych zadań, jakie otrzymują osoby w CS:GO. Jedna ma zaatakować, druga osłaniać, trzecia sprawdzać.
Project A prawdopodobnie uruchomi wersję beta na początku marca. Według nieoficjalnych informacji ma to być 2 dnia miesiąca.